Hatay ve Trabzonda oturan okurlarım varsa hepinize çok çok geçmiş olsun. İnşallah iyisinizdir, dualarım sizinle❤️
"Eve gidiyor musun Rem?" Remus kafasını salladı.
"Tatilin ortası dolunay. Okul daha rahat oluyor." Sirius ve James, birbirlerine baktılar. Aralarındaki bu bakış Remus'un dikkatini çekti.
"Ne oldu?" Peter, heyecanlı heyecanlı duran ikilinin yanına geldi. Yerlerinde duramıyorlardı.
"Ne olduğunu yakın zamanda açıklayacak mısınız?" Birbirlerine bakıp gülmeye devam ettiler. Remus, cevap alamayacağını anlayınca valizinden bir kitap alıp kendini yatağına attı.
"Sizle uğraşamayacağım şu an." Sirius, Remus'un üstüne atladı.
"Sana bir sürprizimiz var Lup."
"Bana bir daha asla Lup deme."
"Ayıp ediyorsun ama Lup!" Remus şakaklarını ovdu.
"Ne dersem diyeyim Lup kalacak değil mi?" Sirius sırıttı.
"Muhtemelen." James, Sirius'u yataktan kaldırıp Pete ile arasına koydu yine.
"Sirius'un şaka(!)larını bir kenara bırakırsak evet bir sürprizimiz var." Remus kitabı kucağına koyup arkadaşlarına baktı.
"Ne oldu?" Kaşları çatıktı. Hiç olmadık yerde sürprizlerin olmasından hoşlanmıyordu.
"Sana dolunayda yardımcı olabiliriz."Remus'un ağzı şokla açıldı.
"N-nasıl yani?"
"Animagus olacağız." Remus durdu. Arkadaşlarının yüzündeki heyecanlı ifade, karnına yumruk yemiş gibi hissettirdi. Onun yüzünden tehlikeli bir şeye kalkışıyorlardı.
"Hayır."
"Mükemmel! İnanılmaz eğ- hayır mı?" James şaşırmıştı.
"İstemiyorum."
"Nasıl yani Lup?" Sirius sırıtarak sokmuştu kelimeyi araya. Remus, cevap vermeyecek kadar ciddiydi.
"Yaptığınız şey çok tehlikeli. Animagus olmak zaten yeterince zor bir de benim için mi olmak istiyorsunuz? Asla olmaz." Peter araya girdi.
"Remus biz bunu istiyoruz." James ekledi.
"Hem hemen havalanma, sırf senin için mi yapıyoruz sanki? İllegal bir animagus olmak kulağa ne kadar hoş geliyor haberin var mı senin?"
"Ç-çok tehlikeli. İşler yanlış gidebilir, ben... ben size bir şey yapabilirim." James, Remus'un yanına oturdu.
"Hey Rem, sence neden animagus oluyoruz? Tüylü küçük arkadaşımız bize o şekilde bir şey yapmıyor da ondan." Remus sessiz kalmıştı.
"Sen her ay ortadan kaybolduğunda biz senin için ne kadar endişeleniyoruz biliyor musun? Her geldiğinde yeni bir sıyrığın oluyor, yüzün soluk oluyor ve kendine gelemiyorsun. Eğer bunu az da olsa giderebilecek bir yöntemimiz varsa ne kadar zor olduğu umrumda değil." Sirius adeta bağırmıştı sonra ekledi.
"Sonuçta 'Çapulcularız'." Elini uzattı. James, sırıtarak elini Sirius'un elinin üstüne koydu. Remus'un kıvrılan dudaklarını görünce James onun elini de tutup kendi elinin üstüne koydu.
Üç oğlan birbirlerine gülerek bakarken Sirius, bir elin eksikliğini fark etti.
"Pete, gelsene." Peter, uzun zamandır Severus'un dediklerini düşünüyordu. Yavaş ve çekingen adımlarla onlara yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily ve Çapulcular
Fiksi PenggemarIslak ve soğuk Eylül günümüze hoşgeldiniz. Koskocaman bir nehirden, kayıklarla geçtik ve kimimizin yıllardır, kimimizin de aylardır hayalini kurduğumuz o okula geldik. Yıl 1971 ve devamı. Bunlar bizim gençlik yıllarımız, bizim hikayemiz. Gelin v...