Hogwarts 4, 1974 (4)

506 30 46
                                    

Bu bölüm bir önceki bölümün devamı gibi.

İyi okumalar

"Derse geçelim mi artık?" Lily sordu. Kızların kabul etmesiyle hep beraber iksir sınıfına çıktılar.

Lily, çok sevdiği sınıfa gelince gülümsedi. Hogwarts'un her şeyine hastaydı ama iksir sınıfı... Orası kalbinde ayrı bir yer taşıyordu.

Slughorn'un masasına en yakın olan masaya geçti.

Bugün sakinleştirici iksirini yapacaklardı. Kitabına bakıp malzemeleri toplarken Slughorn sınıftaki küçük odasından çıkıp öğrencilerinin yanına geldi.

"Her zamanki gibi erkenciyiz Evans Hanım." Lily gülümsedi.

"Bu iksir için oldukça heyecanlıyım profesör." Slughorn gülümsedi.

"Hangisi için değilsin ki?" Lily gülümseyerek tamamladığı malzemeleri önüne koydu. Kitabında gerekli olan sayfayı açıp masalarında oturup sohbet eden arkadaşlarının yanına gitti.

"Lily lütfen beraber olalım yalvarıyorum. İksiri zaten sevmiyorum bir de Alice'in üstün yetenekleri olunca daha da sıkıntı oluyor." Lily gülümsedi.

"Sever-"

"Herkes yerlerine." Slughorn'un seslenmesiyle ders başlamıştı. Ondan saniyeler sonra dört arkadaş sınıfa yeni geldiler.

"Beyler, geç kalmanızın sebebini öğrenebilir miyim?" Sirius konuşmak için ağzını açmıştı ki James onu dirsekledi. Konuşmamaları gerekiyordu. Remus araya girdi.

"Sirius'un tuvalet problemleri vardı profesör. Uzun sürdü biraz." Sirius, Remus'u çimdikledi. Remus acıyı gülerek geçiştirdi.

"Geçmiş olsun Black Bey. Size yardımcı olacak bir şey hazırlayabilirim." Remus güldü.

"Teşekkürler profesör ama Sirius sıkıntısını tuvalette bıraktı. Bir müddet bağırsakları oldukça rahat olacak. Kokudan anlayabilirsiniz." Slughorn aldığı detaylardan memnuniyetsiz bir şekilde derse geri döndü.

Sirius, ders boyu rahatsız etmeyi planladığı Remus'un yanına geçerken Peter, Alice ona küsüp Frank'in yanına gidince yalnız kalan Marlene'in yanına geçti.

Lütfen Potter olmasın. Lütfen Potter olmasın. Lütfen Pot-

"Potter Bey siz de Evans Hanım'ın yanına geçin." James ve Lily aynı anda Slughorn'a döndüler. İkisi de birbiriyle eşleşmek istemiyordu. Slughorn Lily'e gülümsedi.

"Snape Bey gelirse Potter Bey ile yer değişirler, eğer siz isterseniz." Lily gülümseyerek teşekkür etti. James, Sirius'a dönüp işaret parmağını ağzına sokup kusuyormuş gibi yaptı. Sirius gülerken Slughorn James'e baktı.

"Potter Bey bir sıkıntı mı var?" James kafasını iki tarafa salladı.

Slughorn, fazla oyalanmadan derse başladı. İksirin nasıl ortaya çıktığını, ne işe yaradığını, bunu yaparken nelere dikkat edilmesi gerektiğini bir bir sıralarken Lily harıl harıl not alıyordu.

Bir anlığına gözü James'e kaydı. Kağıtları karaladığını ya da yine birilerine bulaştığını düşünüyordu ama hayır, James de not alıyordu. Deri kaplı küçük bir deftere not alıyordu.

Lily sabahı düşünüp kendi kendine güldü. Not tuttuğu kağıdın altından biraz yırtıp sabahki işleri tersine döndürdü.

XX.XX.1974 James Potter ders dinliyor.

Lily, kağıdı James'e doğru itti. James kağıttakileri okuyunca gülümsedi.

Dersimi bölme Evans. Yoksa iksirde senden daha iyi olmamam için mi bütün bu çabalar?

Lily ve ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin