"James! Sana mektup var!"
Euphemia Potter, zarfta yazan isme gülümsedi. James'in aylardır beklediği zarf, sonunda gelmişti.
James, koşarak aşağı indi. Annesinin elindeki zarfı kaptığı gibi şöminenin yanına gitti attı kendini. Zarfın üstünde yazan ismi görünce heyecanla bağırdı.
"Sirius! Sonunda Sirius yazdı!"
James, arkadaşının yazdığı mektubu açarken Euphemia camlarında bekleyen baykuşa yem veriyordu.
"Okusana James."
James heyecanla okumaya başladı.
Merhaba James!
Öncelikle bana yazdığın onca mektuba cevap vermediğim için özür dilerim. Annem ve babam, mektup konusunda biraz zorladılar beni.
Ama sonunda yazabildim! Ve heyecandan ölüyorum. Bu mektubu yazmaya başlamadan önce McGonnagal'ın kitabına iki kere mürekkep döktüm. Yeni yılda dersten kaytarmak için bahanem olacak.
James güldü.
Şu iki haftanın geçmesini iple çekiyorum. Hepinizi çok özledim.
Not: o sürekli bahsettiğin pe-
James birden okumayı kesti.
"Niye durdun James?"
"Aramızda bir espri de. Sirius, bundan rahatsız olabilir diye."
James, elindeki kağıtla odasına geri çıkarken annesine seslendi.
"Babam gelince gidecek miyiz artık?"
Euphemia güldü.
"Daha iki hafta var James. Gideriz merak etme!"
James, annesinin cevabından memnun olmamıştı. Odasına çıkıp kendini yatağına attı, mektubun kalan kısmını okudu.
Not: O sürekli bahsettiğin pelerinini bu sene görmezsem yalancı olduğuna inanacağım.
Kendine iyi bak gözlük. İki hafta sonra görüşmek üzere!
James, kafasını çevirip masasındaki mektup yığınına baktı. Remus'un yolladığı mektuplar Peter'ınkinden biraz daha fazlaydı. Onlardan sonra da Frank geliyordu.
Sirius'un mektubunu göğsüne bastırdı. Önünde asla geçmeyecek iki hafta vardı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
James, odasında son zamanlarda çıkan ünlü büyücü gruplardan birinin şarkısını dinlerken babasının kahkahasını duydu.
Koşarak odasından çıkıp merdivenden aşağı sarktı. Fleamont Potter, sonunda işten gelmişti. James adeta merdivenlerden aşağı uçtu.
"Baba! Sonunda geldin! Haydi, Diagon Alley'e gidelim!" Fleamont oğlunun heyecanına güldü.
"Bu ne acele James? Yarın gideriz." James dudaklarını büzdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily ve Çapulcular
FanfictionIslak ve soğuk Eylül günümüze hoşgeldiniz. Koskocaman bir nehirden, kayıklarla geçtik ve kimimizin yıllardır, kimimizin de aylardır hayalini kurduğumuz o okula geldik. Yıl 1971 ve devamı. Bunlar bizim gençlik yıllarımız, bizim hikayemiz. Gelin v...