2.Bölüm

2.8K 122 17
                                    

Medya Dolunay

Dolunay'ın Anlatımından

Yanıbaşımda çalan alarmın sesine Lanet ederek uyandım. Baktığımda Saat Daha 8 di. Hangi kafayla bu saate kurmuştum ki. Söylenmeyi Bir Kenera Bırakıp Odamda Bulunan Hususi Banyoma ilerleyip işlerimi halledip elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Saçımı başımı düzelttikten sonra giyinme odama gidip giyecek olduğum kıyafetleri hazırlamaya başladım.

Kombinimi hazırladıktan sonra bir çırpıda üstümdekilerden kurtulup hazırladıklarımı giyip günlük sade bir makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kombinimi hazırladıktan sonra bir çırpıda üstümdekilerden kurtulup hazırladıklarımı giyip günlük sade bir makyaj yaptım.

Aselin odasına baktığımda hala uyuyor olduğunu görünce. Saat daha erken olduğu için onu uyandırmayı sonraya bırakıp kahvaltı hazırlamaya giriştim.

İlk çayı koydum, sucuklu yumurta, patates kızartması ve biraz da pankek yapıp salatayı hazırladım. Peynir zeytin gibi diğer kahvaltılıkları da çıkardıktan sonra tabak çatal ve bıçakları yerleştirdim. Ben bunları hazırlarken de çay olmuştu zaten. Sırayla bardaklarımızı doldurup ikişer tane de şeker atıp çaydanlığı yerine bıraktım. Ve Aseli Kaldırmaya gid-emedim çünkü Telefonum Çalıyordu. Nerde olduğunu bulunca Arayan kişinin Aselimin Biricik Kuzeni Olduğunu Gördüm.

"Ha?"

-Ha mı bir kerede düzgün açın kızım şu telefonu Ateşin bu dediğine gülüp onu ne kadar özlediğimi es geçip cevap verdim. "İşine geliyorsa canım. Sen söyle bakim sabah sabah ne istiyorsun?"

"Ne isticem Canım ne zaman Dönüyorsunuz Dicektim. Özledik be kızım gelin artık hadi." Ateşin Bu Cümlesiyle önce gülüp sonra da aklıma dank eden şeyle Avucumun içi ile anlıma geçirdim. Ateşin Döneceğimizden haberi var dı ama döndüğümüzden yoktu gel de dert anlat şimdi buna.

" Şey Ateşciiiğim. "
-Sen böyle ateşciiğim diyorsan kesin bişi yumurtlayacaksın. Dökül bakalım.

Nasıl da tanıyor beni. "Tamam söylicem ama kızmak y--"
-Bana bak kızım gelmekten vazgeçtik falan dersen burdan uçarım üstünüze. Hem o Asel nerde bakim ASEL!! Böğürtüsüyle telefonu kulağımdan çekmek zorunda kaldım. Sustuğuna emin olunca tekrar kulağıma dayayıp konuştum. "Ne bağrıyorsun gerizekalı kız uyuyor. Hem vazgeçmek falan yok sadece-"
"Sadece?" Lafı bir tamamlamama izin vermiyor ki öküz.
"Sadece Döndük." Dediğim Gibi telefonu Kulağımdan çekip Bağrışını bekledim. Ama tuhaf şekilde sesi çıkmıyordu. Lan allah göstermesin inme falan mı indi çocuğa.

Telefonu yavaş yavaş kulağıma dayayıp aradığım kelimeleri bulunca konuşmaya devam ettirdim. "Ateşiim orda mısın?" Bunu dememi bekliyormuş gibi "Ne demek döndük LAN benim niye haberim yok. Ne zaman döndünüz?" Kızarak başladığı cümlesine soruları ile devam ettikten sonra Susunca cevap verme sırası bana geçti.

Bir Aile HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin