Multimedia : Ateş DEMİR
Ateş'in Bakış Açısından
Çalan alarm sesiyle yatağımda heyecanla doğrularak içeriye ses gitmemesi açısından hemen alarmı kapattım. Uyanıp uyanmadıklarını bilmiyordum ama işi sağlama almalıydım. Zaten saat daha 8.00'e yeni geliyordu bu saatte kimsenin uyanmış olacağını düşünmüyordum. Özellikle hafta sonunda olduğumuzu düşünürsek.
Artık daha fazla beklemek istemiyordum. Kaç günlük dünyada yaşıyorduk ki sonuçta. Beklemenin alemi yoktu. Annem ve babam beni bırakıp gitmişti. Benim gereksiz yavaşlığım yüzünden birini daha kaybedemezdim. Kaybetmeyecektim. Selinim... Bu kalbi attırmayı becerebilen tek kadınım. Onu da kaybedemezdim.
Bu düşüncelerle birlikte zombi gibi durduğumu fark edince açılmak adına kendimi odamdaki banyoya atıp sıcak suyun altına girdim. Suyun altında biraz durduktan sonra sevgili kuzenimin kokusunu çok beğendiği ve ısrarla kullanmamı istediği şampuanımdan birazını elime dökerek saçlarımı da suyla hafif ıslattıktan sonra köpüklemeye başlamıştım. Aradan geçen yarım saatin sonunda iyice temizlendiğime kanaat getirip kendimi duruladıktan sonra banyodan çıkıp giyinme odama girdim ve bugün için giyeceklerimi seçip üzerime geçirdim. Aynaya şöyle bir baktım da gayet şık olmuştum.
Bileğime taktığım bir bileklik ve boynuma geçirdiğim kolye ile tamamen hazır olmuştum.