Multi : Yankı
15 Gün Sonra
Aselin Bakış Açısından."Lan Davar dikkat etsene be o kolidekiler senden daha değerli. Onlara bir zarar gelsin alırım façanı aşağıya " Diyen Meriç Abim ve ben artık kaçıncı olduğunu saymaya üşenirken ensesine şaplak atıp "Düzgün konuş lan adam işini yapıyor o çok meraklı sanki senin eşyalarını taşımaya." diyen Arel abimle bir kez daha göz devirmek durumunda kalmıştım. Artık devirmekten gözlerim çıkacaktı.
Şimdi ne oluyor lağn diye soracak olarsanız kısaca özet geçiyim okulda abimlere bize taşınma teklifi yapmamızın üzerinden tam on beş gün geçmiş dün gece de anne ve babamı hava limanına giderek yolculamıştık. Şimdi ise hep beraber abimlerin bize yerleşmesine yardım ediyorduk.
Biz Dolunayla bir köşede yerleşmeye çalışan abimleri izlerken dikkatim bahçeye giren arabaya takılmıştı anladığım kadarıyla Kaya ve Yankı gelmişti. Arabadan indiklerinde bu tahminimin doğruluğuyla kendimi tebrik etmeyi unutmamıştım.
Benim baktığım yöne bakan Dolunay da "Kayaaa!" Diye çığırarak ona doğru koşmuş ve kollarının arasına girmişti. Şaşırdınız değil mi. Bu 15 gün içinde olan bir başka meseleyse Dolunay ve Kayanın Arkadaşlığını ilerletip sevgili olmasıydı. Beklediğim bir şeydi zaten. Onlar adına seviniyordum çok tatlı bir çift olmuşlardı.
Sen ne yaptın bu sürede diye soracaksanız. Biz de Yankıyla Yakınlaşmıştık aslında ancak henüz ortada bir teklif olmadığı içün bizde böyle bir durum yoktu.
Gözlerim ilk yeni çifte sonra buraya doğru gelen Yankıya takılınca onlara bir gülümseme gönderip ben de onların yanına ilerledim ve "Hoşgeldiniz." dedim.
Benim sesimle Yankı adımlarını hızlandırıp yanağıma bir öpücük kondurup kolunu da omzuma attıktan sonra "Hoşbulduk güzelim." Dedi. Bu çocuk deli miydi acaba. Abimlerin yanında ne bu rahatlık canım. Tamam bizim samimiyetimizi biliyorlardı da böyle göze sokar gibi olur muydu hiç. Hızla çevreme bir göz atıp görmediklerinden emin olunca hemen kolunun altından çıktım. O da bu sırada göz devirmekle meşguldü.
Bu arada da yeni çiftimiz elele gülüşerek yanımıza geliyorlardı. Kayanın gözleri beni bulunca "Naber kız yenge." Diyip yanağımdan bir makas almıştı. Ben hızla elini ittirip kötü bakışlarımı ona atmakla meşgulken Yankı da sırıtıyor du tabiki.
"Bana kaç kere yenge deme diyeceğim ben sana he çocuğum?"
Yankı "Ne demesini bekliyorsun. Yengesi değil misin? Yenge diyecek tabiki." Sözlerini bitiren Yankıya yandan bir bakış atıp "Valla ben ortada bir teklif göremiyorum Yankıcığım. O yüzden yenge demesini gerektirecek bir durum yok." dememle. Yüzü asılırken yeni çiftimiz gülmekle meşguldü ama onları takmamıştım. Sonra da arkamdan yükselen sesler dikkatimi onlardan çekmeme neden oldu zaten.