Medya Bera
OKUL GÜNÜ
Aselin Anlatımından.
Gözlerimi çalan alarmın sesi ile açmak zorunda kaldım. Saate baktığımda Henüz 7 idi. Ne kadar küfretsemde kalkmamız gerekiyordu. Okul 8 de başladığı için oyalanmamalıydık.
Yanımda alarma rağmen uyanmayan Dolunayı görünce bacaklarımla yere düşmesini sağlayıp kulaklarımı tıkadım.
"Aselllll!" Bağrışı bitince kızgın yüzünü gözlerime dikti. Ben de yavaş yavaş kulaklarımı açtım. "Öyle bakacağına git giyin okula gideceğiz" Sözlerimi mantıklı bulmuş olacakki yavaşça poposunu yerden kaldırıp kıvırta kıvırta odamdan çıktı.
Ben de onun bu haline kıkırdadıktan sonra odamda bulunan Hususi banyoya girip işlerimi halledip çıktım. Giyinme odama girip üstümdekileri çıkarıp güzelce katladım ve kenara koydum. İç çamaşırlarımı temizleriyle değiştirdim ve önceden kombinler için ayırdığım dolabımı açıp hazırladığım kombinlerden birini üstüme geçirdim.
Giyinme işlemim bitince. Saçlarımı düzgünce tarayıp sıkı bir at kuyruğu yapıp gündelik bir makyaj yaptım. Yanıma alacağım çantaya bir iki defter kalem vs koyup aşağı indim. Dolunaya baktığımda o da çok güzeldi.
Şakayla karışık "Fıstık Tek misiniz bu gece isterseniz eşlik ediim size?" O da benim dediğime gülüp yanağımdan makas alıp. "Sen de Çok Güzelsin Bebitom." dedi. Ben Daha sonra saate baktığımda okulun başlamasına 20 dk kaldığını görünce kahvaltıya zaman olmadığından artık okulda bişiler yeme kararı aldık.
Ben dün kullandığım motorumun anahtarını alırken Dolunay da aynı şekilde dünki arabasının anahtarını alınca evden çıktık. Ve araçlarımıza bindik.
İkimizde Son hızla sürünce 5 dk de okula varmıştık. Dirift atarak içeri girince tüm gözler bize döndü haliyle. Ve onlarında..
Ben motorumdan inip kaskımı çıkardığımda Dolunayda yanıma gelip destek vermek istercesine koluma dokundu. "Bekliyim mi?"