Asel Demir [Acacia Brinley Clark] (18 yaşında 1 sene geç yazıldı lise 3 öğrencisi. Motorlara aşık bazen yarışlara katılır. Sesi güzel şarkı söylemeyi de çok sever. Dövüş eğitimi var. Gitar çalabilir. Çizim yeteneği var. Abilerini ve ikizini çok özledi ve onları çok seviyor affettmek istiyor. Kuzenini çok seviyor.)
Dolunay Okar [Polina Chursanova] (Aselin en yakın arkadaşı. 18 yaşında 1 sene geç yazıldı lise 3 öğrencisi. Arabalara aşık bazen yarışlara katılır. Sesi güzel. Gitar çalabilir.)
Bera Demir [Simon Van Meervenne] (Aselin İkizi 18 Yaşında. 1 Sene geç yazıldı. Lise 3 öğrencisi. Asel ve Dolunayın Döndüğünü Bilmiyor. Aseli Çok Seviyor. Onu geri kazanmak istiyor.)
Arel Demir [Felix Bujo] (Aselin En Büyük Abisi 29 yaşında kardeşlerinin okulunda beden eğitimi hocası. Evlenmeyi düşünmüyor. Asel ve Dolunayın Döndüğünü Bilmiyor. Aseli çok seviyor. Onu geri kazanmak istiyor.)
Meriç ve Miraç Demir [Valen Volinetts//Vova Volinetts] (Aselin İkiz abileri 25 yaşındalar. Ünüversiteyi bitirdiler. Üniversite kardeşlerinin okuluyla yanyana. Kardeşleri Barkınla aynı üniversitede Tarih öğretmenliği üzerine eğitim veriyorlar. Asel ve Dolunay'ın döndüğünü bilmiyorlar. Aseli çok seviyorlar onu geri kazanmak istiyorlar.)
Barkın Demir [Nick Vogt] (24 Yaşında Ünüversite 3 e gidiyor. Çizim yeteneği var. Mimarlık okuyor. Okulu kardeşlerininkiyle yanyana. Meriç ve Miraç abisinin eğitim verdiği üniversitede okuyor. Duygusal bir yapısı vardır. Asele çok düşkündür. Aslında Asel de en çok ona düşkündür ancak aralarına 5 yıllık bir mesafe girdi. Asel ve Dolunayın döndüğünü bilmiyor. Aseli çok seviyor onu geri kazanmak istiyor.)
Yankı Gökel [Corentin Huard] (Kayanın abisi. Kardeşiyle ayrı evde yaşıyor. Ailesi şehir dışında. Demir oğullarıyla arkadaş. 19 yaşında 1 sene geç yazıldı ve 1 sene sınıfta kaldı lise 3 öğrencisi)
Kaya Gökel [Alex Mapeli] (Yankıyla Kardeş. Abisiyle ayrı evde yaşıyor. Ailesi şehir dışında. Demir oğullarıyla arkadaş. 18 yaşında 1 sene sınıfta kaldı lise 3 öğrencisi.)
Ateş Demir [Blake Steven] (18 yaşında. 1 sene geç yazıldı. Lise 3 öğrencisi. Bera Arel Meriç Miraç Barkın ve Aselin Kuzeni. Anne ve Babası vefat ettiği için amcası yengesi ve kuzenleriyle birlikte yaşıyor. Asel ve Dolunay'ın Döndüğünü biliyor. Dolunay ve Aseli Çok Seviyor. Dolunayı kardeşi gibi görür.)