10.Bölüm

393 62 12
                                    

Multimedia : Dolunay

Dolunay'ın Bakış Açısından.

Asel'i ikna edip tek başına atılan konuma gönderdikten sonra biz de Ateş ve Bera ile Eve gelmiştik. Evet çünkü ortada parti falan yoktu. Her şey planlıydı Bera ve Berranın Tanışması. Bizim onların arkadaşlarıyla tanışmamız. Parti daveti her şey.

Bir ara ise gerçekten gerilmiştim çünkü Can salağı Asel'e nerdeyse yenge diyerek tüm planı suya düşürecekti. Neyse ki Akın ve Barın sayesinde bu riski ortadan kaldırmıştık.

Yankı ve Sevdiceğimin bize anlattığı plana göre ilerlemişti her şey. Arel abiler bile bu plana dahildi aslında. Ortada ne bir toplantı vardı ne de ünüversitenin düzenlediği bir etkinlik. Onların sadece evde olmamaları gerekiyordu. O yüzden dışarı postalamıştık. Ancak çıkmadan önce Tabiki de "Kardeşimizi üzersen ecelin oluruz Yankı." Diyerek uyarılarını yapmayı eksik etmemişlerdi. Ancak Yankı ve Kayayı Uzun süredir tanıdıkları için çok da fazla üstelememişlerdi.

Ateş ve Bera ya baktığımda ise Beranın tuhaf bir yüz ifadesiyle tavana baktığını görmüştüm. Tavana aşık mı olmuştu anlamıyordum ki. Ateş ise telefonuna gömülmüş sırıtan bir yüz ifadesiyle biriyle mesajlaşıyordu. Onları sorgulamayı biraz sonraya bırakıp Canın açtığı ve Asel dışında hepimizi eklediği Whatsap grubuna girdim.

OPERASYON TAYFA

Görev Tamam millet.

Akın"Yes be eminsiniz demi çıktı yola?"

Yangın" Eminiz lan uzatma işte. "

ErkekAsel" Aynen. Zaten içim rahat değil. "

Can" Kız bizim artık beyler. Alışsanız iyi olur."

ErkekAsel" S*ktirtme belanı can! "

Barın" Öhö Öhö öhhö!!! "

Yangın" Anladık abi tamam. "

ErkekAsel" Kusura bakma abi ya. "

Akın" Ne kusuru oğlum biz hep yaşıyoz bunu. Bu dingil yüzünden. "

Barın" +1
Ama grupta kız var unutmayın yani. "

BerRa" Ayyy çok heyecanlı kabul edecek mi acaba?"

Eder eder merak etmeyin siz onun da gözlerinden Yankıyı ne kadar sevdiği belli oluyor.

Ayıcığım"Senin gözlerinden belli olduğu gibi değil mi aşkım."

Selin"Ulan Kaya konu şimdi o mu? "

Ayıcığım" Harbiden yia. Acaba birimiz arasak mı çok merak ettim ben?"

Barın" Lan geri zekalı o kadar romantik ortam kurduk bırak başbaşa kalsınlar. "

BerRa" Aynen zaten onlar söyler bize. " Berranın da son cümlesinden sonra biraz daha sohbet edip gruptan çıktım. Acaba ne yapmışlardı umarım bizim kız bir salaklık yapıp da reddetmezdi çocuğu.

Bizimkilere tekrar döndüğümde iki angutun da eski pozisyonuna geri döndüğünü görmüştüm. Ateşi sorgulamayı başka bir zamana bırakıp Beranın yanına giderek oturdum. Beni fark etmeyince bir yandan dürtüp bir yandan adını söylemiştim. "Beraa." İrkilerek bana döndüğünde ne var dercesine bakmaya başlamıştı ben de susmayarak. "İki saattir tavanı kesiyorsun oğlum aşık mı oldun lan tavana." dememle küçük bir çocukçasına dudaklarını sarkıtıp bana bakmaya başlamıştı. Lan yoksa bu gerçekten aşık mı oldu? - tavana değil tabiki de canım -

Bir Aile HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin