9.Bölüm

468 66 26
                                    

Multi : Asel ve Yankı.
Yankı'nın Bakış Açısı

Saat 03.21
Asel ve Dolunay bize odamızı gösterip gittikten sonra güya uyumak adına Kaya ile beraber yataklarımıza girmiştik. - tabiki yataklar ayrı saçmalamayın canım. - Ancak saat 3 olmuş ki 21 dakikada geçmişti fakat gözüme bir gram uyku girmemişti. Bana tezatsa Kaya rüyalar alemine dalıp horlamaya başlamıştı bile.

Sıkıntılı bir nefes verip. Burda bulunan odanın terasına doğru adımladım. Ve çıktığım gibi de koltukların birine oturuverdim.

Aklımda Asel'in sözleri dolanıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aklımda Asel'in sözleri dolanıyordu. "Ortada bir teklif göremiyorum Yankıcığım." Nasıl da güzel Yankıcığım demişti o öyle. Keşke ses kaydına alabilseydim de istediğim zaman açar dinlerdim o güzel sesini.

--Gerizekalı konu şimdi Aselin ne güzel Yankıcığım demesi mi? Yırtık dondan çıkar gibi beynimde yankılanan iç sesimle her ne kadar göz devirsemde aslında haklılık payı büyüktü. "Ortada bir teklif göremiyorum." Offf iki insanın sevgili olması için illa teklif mi gerekiyordu anlamıyorum ki. Fakat bunu dediğine göre benden bir teklif beklediği aşikardı. Ne yapabilirdim ki. Kaya öküzü gibi karşısına dikilip "Benimle sevgili ol hatun." diyemezdim ya. Kim böyle bir teklifi kabul ederdi ki. Gerçi o gün Dolunay kabul etmişti de neyse. Fakat ben Asel'in böyle bir teklifi kabul edeceğini sanmıyordum. Aksine suratıma bir tokat bile yapıştırabilirdi beklerdim ondan.

Kitap aşığı bir kız olarak mutlaka romantik bir şey bekliyordu benden. Acaba kitaplardan birini açıp erkeğin sevdiğine nasıl teklif ettiğini falan mı okusaydım. Offff iyice saçmaladın oğlum Yankı.

Biraz daha böyle mal gibi düşündüğümde hala bir şey bulamamıştım. Napim canım ben öyle romantik sürprizler becerebilen biri değildim ki. Ayrıca daha önce kimseye de böyle bir şey yapmamıştım. Asel... Hayatıma ilk giren kadındı. Kadınımdı.

En sonunda bunun böyle olmayacağını anlayıp ciddi ciddi Aselin okuduğu kitaplardan birini açtım. Bölümlerin hepsini okusam sabaha zor biterdi. O yüzden bölüm başlıklarına bakma kararı aldım. Bölüm isimleri arasında gezinirken "teklif" adlı bir bölümle karşılaştım. Aradığım şey burda olabilirdi yüksek ihtimal.

Yarım saatin sonunda bölümü bitirmiştim ve yüzümü büyük bir gülümseme kaplamıştı. En başta niye bunu düşünmediysem. Gayet de iyi bir fikir vermişti bana. Ordakinin aynısını yapmayacaktım ama ufak bir kopya çekmekten zarar gelmezdi sonuçta.

Aklımdaki plan geceleyin kumsalı büyük güzel bir sahilde yapmaktı. - Tabi abileri gece işine inşallah bir şey demezdi yoksa bütün plan suya düşebilirdi. - Ancak bunun için yardıma ihtiyacım olacaktı. Dolunay ve Kaya yardım edebilirdi ancak Abilerinden, böyle bir şey isteyemeyeceğim için hemen diğer arkadaşlarımla olan WhatsApp grubuma girmiştim.

Bir Aile HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin