11.Bölüm

396 60 72
                                    

Multimedia : Asel

Aselin Bakış Açısı

Uyandığımda kollarımı iki taraftan saran güçlü kollarla karşılaşmıştım. Ve bunların sevgili ikizciklerim olduğunu gördüm.

Peki ben buraya nasıl gelmiştim? Hatırladığım son şey Yankıyla beraber yastıkların üzerinde uzanıyor oluşumuzdu. Anlaşılan ben yine Aselliğimi yapmış uyuya kalmıştım o da el mecbur beni eve kadar taşımıştı.

Bu düşüncelerden kurtulup Meriç ve Miraç abimi uyandırmamaya özen göstererek aralarından çıkmış yanaklarına da ufak birer öpücük kondurarak kendi odama adımlamıştım. Aklıma dün gece geldikçe gülümsemeden duramıyordum. Yankı ile sevgili olmuştuk.

Odama girdiğim gibi telefonumun titreşim sesi kulaklarıma dolmuştu. Ben de hemen elime alıp baktım. Mesaj sanki ondan bahsettiğimi hissetmiş gibi Yankıdan dı Ayrıca WhatsApp üzerinden bir bildirim daha gelmişti. İlk olarak Yankıyla olan mesajlaşmamıza girmeye karar verdim.

"Günaydın sevgilim❤️" Mesajıyla dudaklarım benden bağımsız olarak büyük bir gülümseme ile yüzümde yer almıştı. Daha sonra bekletmemeye karar verip cevap yazmak için ellerimi klavyede gezdirmeye başladım.

Günaydın😘

Yazarak Yankı ile olan mesaj kutusundan çıkıp gelen diğer bildirime tıkladım. Cancan sizi, Dolu yağmurum, ikiz aşkım ve Ateş cocuğum adlı kişileri"NÖRONSUZ NÖRONLULAR" Grubuna ekledi.

Gördüğüm yazı ile kaşlarım çatılsa da ağzımdan küçük bir kıkırtı kaçmıştı. Ardından konuşmadan çıkmamı engelleyen şey kulaklarımı dolduran peşpeşe gelen mesaj bildirimleriydi.

Cancan "Günaydın şekerparelerim."
-Hööö kalkın ulan
-Bugün okullu olduk sınıfları doldurduk
-böcüklerim kalksanıza
-uyuyonuz mu len hala Mesajlarıyla dudaklarımdan çıkan kahkahalara engel olamamıştım. En sonunda çocuğu bekletmeye kıyamayıp cevap yazdım.

Günaydın Can. Ben burdayım.

"ooo yengem sana da günaydın."

Erkencisin?

"He vallam dedim kalkim da bizimkileri uyandırim."
"Hiiii 😱"

Ne oldu ayol.

"kankişokollam benim daha doğrusu bizim harika bir haberimiz var." Can'ı Kayaya benzetmeye başlamıştım biraz.

Neymiş o haber? 🤨

"Biz kaydımızı sizin okula aldırdık. 👏👏" Cümlesine açıkçası çok sevinmiştim. Okulda tanıdık bir kaç yüz daha görmek iyi olurdu aslında. Hem böylece çöpçatanlığımızı da rahat rahat yapabilirdik dimi ama?

Öyle mi? Çook sevindim okulda görüşürüz öyleysem.

"Görüşürüz ırmakçım." Irmak? Bu çocuk benim adımı falan mı unuttu ki?

Irmak?

"Kız sen dedin ya ismimin anlamı diye."

Hee öyle desene.


"Dedim işte ayol." Sözlerine bir kez daha gülerek.

Bir Aile HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin