Başladığınız günü ve saati yazabilir misiniz?
MEDYA ASEL
Aselin AnlatımındanSelam millet ben geldim himen Size kendimi tanıtayım. Adım Asel 18 yaşında ponçik bir kızım. Amerika da yaşıyor-dum. Çünkü şu an en yakın arkim Dolunayla İstanbula dönmek üzere hava limanındaydık.
4 Abim Bir de ikizim var. Tabi bir de tatlış cocuğum kuzenim Ateş. Kuzenimle ne kadar iyi geçindiysek ve geçiniyor olsak da Abilerim ve ikizimle Aramız Limoni. Yani Benim Açımdan Çünkü 5 Sene önce kendilerini Terk etmeye zorladılar. Annem Babam Ne Kadar İstemese De Babamın İstemsiz de Olsa Yaptığı Destekle Amerikada Bir Yurda Geldim. - Öyle Çok Ciddi Bir Şey Yok Aslında Sıradan Konulardan özellikle baskı ama bunların aşırı fazla Bizim Kızın da Tahammül Sınırı Bitmişti.--- Neyse Bu Konuda Bu Kadar Konuşmak Yeter Bence.
"Aselll!" Heh bu bağıran da Dolu yağmurum işte. Tamam Tamam vurmayın. Durun da şu kıza döneyim. "Ne var çığırtkan ne böğrüyon?" gözlerini kısıp biraz baktıktan sonra o güzel sesi ile (!) konuştu arkadaşım. "Kızım Dikildin Kaldın Orda Yürüsene Uçağı Kaçırcaz." Doğru Uçak! Ben Nasıl Unuttum Onu? Hep Sizin Yüzünüzden Lafa Tuttunuz Beni.
---İnsanlara iftira atma be sen çok çenebazsın
-Bu ses de ne be?
---Benim Lan İç Sesin
-ooo İç sesim mi varmış Benim?
---Keşke Olmasaydım Diyorum.
" Asell Kime Diyorum!!! " Dolunayın Bir Kez Daha Gürlemesiyle Dikkatimi Bu sefer Tamamen Ona Verdim. "Tamam Tamam Kızma Geldik." Desemde Oflayıp yanıma gelerek Çekiştirerek beni sürüklemeye başladı. "Yalnız Bacım Biliyorsun Demi Kol Bu Da. Hani Çıkabilir." Beni Takmadan Yürümeye devam etti. Ne kadan da iyi bir arkadaş.Beni nihayet sürüklemeyi bıraktığında geldiğimizi anladım ve önceden gişe işlemlerimizi hallettiğimiz için - arkadaşlar daha önce uçağa binmediğim için pek ayrıntı veremiyorum - uçağa binip yerlerimizi bulduktan sonra oturduk. Neyse ki iki kişilik bir yerdi olduğumuz yer zira başka kimseyi çekemiycektim. Doluya baktığımda çoktan kulaklıklarını takıp film izlemeye başladığını gördüm ben de onu boşverip uyumaya karar verdim. Zira çok erken kalkmıştık.
-----
Birinin beni dürtüklemesini hissetsemde gözlerimi tam açamadan diğer tarafa döndüm. Ancak bir anda nefes alamayınca kendimi ayakta buluverdim. Dolunay da karşıma geçmiş g*ötünü gere gere gülüyordu. Burnumu kapatmışta hanfendi. "Mal!" Diyerek İlerlemeye Başladım. O da "Ben de seni seviyorum cano." Diyerek peşimden geldi. Mal falan diyorum ama seviyorum ya bu kızı.
Uçaktan indiğimizde valizlerimizi alıp çıkışa doğru ilerlemeye başladık. Biz çıkınca babamın adamlarından olan Murat abiyi gördüm. Yanımıza gelirken Dolunay Tip Tip Bakıp Soru Dolu Bakışlarını Bana Atıyordu. Onu boş verip Murat Abiye doğru ilerledim. Ayak seslerinden onunda arkamdan geldiğini anlamıştım zaten.
"Asel Hanım Hoşgeldiniz beni babanız gönderdi size evinize kadar eşlik edeceğim." Murat Abi Evinize Derken Dolunayla Yaşayacağımız Evden Bahsediyordu.
"Sağol Abi. Ama bir konu var sana kaç kere daha bana hanım deme diyeceğim?"
"Tamam Asel Ha---"
"ABİ!"
"Tamam tamam Asel."
Heh Şöyle Ya diyip gülüştükten sonra Murat abiyle Dolunayı da tanıştırdıktan sonra Arabaya İlerledik. Yol Boyunca Güle Konuşa Sohbet Ettik. Murat Abiyle Dolunay Da baya samimi olmuşlardı. Eve varınca Murat Abi Ne kadar itiraz etsek de valizlerimizi eve kadar taşıdıktan sonra gitti. Zaten yanımıza çok fazla şey almamıştık. Burdaki giyinme odalarımızda fazlaca şey vardı.
"Kanka hemen yerleşelim de yemek falan yiyelim çok acıktım. Sonra alışverişe falan gideriz okullar açılıyor bir haftaya"
Ağğğh şu okul işini hatırlatmasa olmazdı ki zaten. Ayrıca şu kızdaki enerjiyi anlayamıyordum yorgun argın gelmişiz Bir de Alışverişe mi gideceğiz. Kesinlikle HAYIR.
"Aşko yerleşme ve yemek işine tamam. Alışverişe hayır. Bir dur yerinde be kızım. Yorgun argın geldik zaten. Yarın gideriz. Okul serbest kıyafet zaten." Sözlerimi bir süre tartıp haklı olduğuma kanaat getirince peki o zaman diyerek odasına uçtu. Evet gerçekten uçtu. Ben de onun bu hallerine gülerek odama ilerliyordum ki gelen mesaj sesiyle durmak zorunda kaldım. Baktığımda babamdan geldiğini gördüm.
Ponçik Adam
-Yavrum araba ve motorlarınızı garajınıza gönderttim.
Mesajı okumamla gözlerimden kalpler çıkmıştı sanki çünkü Dolu ne kadar araba aşığıysa ben de motorlara aşıktım.-sağol babiş
Yazıp sonuna öpücük emojisi koyup görüşmeyi kapattıktan sonra odama çıktım. Odam Tam istediğim gibi dekore edilmişti. Büyük ihtimal Bu annemin işiydi. Kendisi bir iç mimar olup benim zevkimi de çok iyi bilirdi. Valizimi yatağa koyup yavaş yavaş boşaltmaya ve yerleştirmeye başladım. 45 dakika kadar sonra işim bitmişti ve Dolunay'ın tiz sesi Kulaklarımı doldurdu. "Kanka yemek yaptım bittiyse işin gel hadi." Bu kız çok mu hızlıydı Ben mi yavaştım bilemiyorum. "Geliyorum." Diye Seslenip odanın düzenli olduğundan emin olunca telefonumu da yanıma alıp aşağı indim. Baktığımda Dolunay yemeye başlamıştı bile insan bizi de bekler değil mi ama."İnsan bizi de bekler dicem ama senin insan olmadığını unutmuşum be kanka." Sözlerime sadece göz devirip yemeğine devam etti. Ben de fazla uzatmadan yemeğe başladım. Kankam diye demiyorum ama eli en az benimki kadar lezzetliydi maşallah.
Yemeğimiz bitince Dolunayla bulaşıkları yıkayıp salona geçtik. Ve film açmaya karar verdik. Dolunay film ararken ben de cips Patlamış mısır çikolata hazırlayıp kaselere koyduktan Sonra birer bardak da kola koyup hepsini bir tepsiye alıp içeri götürdüm. Baktığımda hanımefendi filmi hazırlamış beni bekliyordu. Adı ne? Diye sorunca karanlık zihinler açtığını söylemişti. Uzun zamandır izlemek isteyip vakit bulamadığımız bir filmdi. İyi olmuştu. Bir yandan tıkınıp bir yandan filmi izlemeye başladık.
Film Sonu
"Kanka film çok güzel değil miydi ya?"
-Evet ben de çok beğendim. Dedikten sonra istemsiz olarak esnemeye başladım. Doluda beni görüp esneyince birbirimize bakıp gülüştük. Sonra ben "Kanka ben çok yoruldum. Buraları toplayalım da uyuyalım artık." Dedim. Dolunay Bana bakıp hak vererek "Tamam kanka sen çık uyu ben de buraları toplar uyurum şimdi." Diyince ona öpücük atıp iyi geceler dedim.
-İyi geceler balböceğim cevabını alınca telefonumu da alıp odama çıktım. Yatağımın yanındaki prizde telefonumu şarja takıp giyinme odama girdim. Üstümdekileri çıkarıp kirli sepetine koyduktan sonra temiz iç çamaşırlarımı giyip ayıcıklı pijamalarımı da üstüme geçirince odama geçip ışığı kapattım. Ve beni çağıran yorganımı daha fazla bekletmeyerek içine girip gözlerimi kapattım. Bakalım yarın neler olacaktı.
---Bitti---
Arkadaşlar küçük bir bilgilendirme
Asel : Cennetten akan bal ırmağı demektir.