HEEY MENSEN OMG OMG 1.02 K MENSEN DIE HET GELEZEN HEBBEN IK KAN HET NIETT GELOVENNN IEEEEEEELLLL EN OMGGG IK BEN ZOO BLIJ IK VIND HET VEELL ECHT BEDANKT HOPELIJK DE 1.5 K? ow ja ik ga Niall en Milou een stelletje maken omdat dat toch wat handiger + beter is veel lees plezier :)
POV Milou
Ik zat in de auto onderweg naar huis ik vond het echt saai in het ziekenhuis, Luke was er wel bij hij is zo hott damn. Ik hoorde me naam en keek op 'Milou we zijn thuis' ik keek blij naar Louis en we liepen binnen vreemd dat er geen papz zijn wel beter natuurlijk. We zaten in de zetel te luieren 'Milou wanneer ben je eigenlijk jarig?' ik keek Liam aan en zei zacht 'ik ben 16 juli jarig dan word ik 16' zei ik zacht. Ik zag dat Zayn opstond en naar zijn kamer rende ik keek de jongens vragend aan 'waarom gaat Zayn weg ineens?'. 'Ik ga wel kijken ben zo terug' ik liep naar boven en keek op de bordjes waar de namen opstonden ik liep naar de deur toe waar gesnik uitkwam. Ik opende de deur zachtjes en ik zag een snikkende Zayn op zijn bed. 'Zayn wat is er waarom huil je' vroeg ik zacht. Hij keek op 'Milou ik ben GODVERDOMME JE BROER IK BEN HEEL SLECHT IK HAD BIJ JOU MOETEN BLIJVEN IK HAD JE MOETEN BESCHEREM TERWIJL JIJ IN HET WEESHUIS ZAT' zei hij huilend. Ik schrok dus Zayn is gewoon mijn broer hij is wereldberoemd! Ik raapte moed bij elkaar en zei 'Zayn daar kan jij niks aan doen en ik ook niet we wisten het niet maar nu wel' ik gaf hem een knuffel terwijl er ook bij mij tranen rolde ik veegde ze af 'kom Zayn we gaan naar beneden'. Hij knikte en veegde zijn tranen weg en we liepen samen naar beneden. Ik voelde acht paar ogen op mij gericht ik word daar erg verlegen van. Zayn ging op de bank zitten en ik op zijn schoot. 'Ehmm jongens Zayn is mijn broer' bracht ik er stotternd uit. Ze keken heel blij naar mij en Zayn.
POV Zayn
Ik kon het niet geloven ik heb mijn bloed eigen zusje terug en nu zit ze op me schoot de jongens waren heel blij voor me ik hield Milou stevig in mijn armen. Ik zag Niall kijken ik keek hem aan en hij keek gelijk de andere kant op vreemd ik vraag het 's avonds wel. 'Zayn zullen we gaan shoppen?' ik knikte naar Milou kom 'ciao boyz'. 'Maak het niet te laat hé' riep Harry. Ik liep naar de hal en ik gaf haar nog een zonnebril en een muts 'voor de papz'. Ze knikte en we liepen samen naar mijn auto.
~ Na halfuurtje in auto ~
Eindelijk we waren er ik zag Milou met open mond aankijken toen ze al die winkels zag 'Je vangt vliegen lieverd'. Ze deed snel haar mond dicht 'Zayn het is hier echt mooi en ze trok aan me arm kom we moeten naar de Primark toe'. Ik zuchtte en rende achter haar aan 'zoek maar iets moois uit ik kom straks kijken oke?' ze knikte en ik liep toe naar wat kleding ik zag een paar t-shirts die mij wel leuk leken ik liep naar Milou die inmiddels al heel wat spullen heeft in de winkelmand we liepen naar de kassa waar een vriendelijke vrouw achter stond. 'Dit word het?' ik glimlachtte en zei ja. 'Dat word dan 255 euro en 45 cent'. Ik zag Milou haar portemenee pakken maar ik duwde het weg 'ik betaal wel'. 'Nee zayn dat kan niet' Jawel ik keek haar grijnzend aan en we pakten de tassen op weg naar de volgende winkel....
Sorry voor slechte einde maar ik heb het echt druk met school ik heb een nieuwe rooster en daardoor was ik pas kwart over 4 thuis was en nog huiswerk ugh. En ik ga pas verder bij 7 votes en 3 comments, omdat er al 1000 mensen mijn boek lezen en dat halen we makkelijk blijf lezen :)) <33 love you all xxx
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionWat als je al jaren in een weeshuis zit. Wat als ineens je idolen je komen adopteren? Loopt dan alles perfect zoals iedereen wenst of gaat het toch fout. Dit overkomt de 16 jarige Milou door haar verleden en een geheim waar helemaal niemand vanaf we...