Veel leesplezier xoxo
POV Milou
''Is het spannend Nialler?'. Hij keek geschrokken op van zijn telefoon. Het leek net of hij moest huilen of verbeeld ik me? ''Niall wat is er, moet je huilen?'' zegt Zayn. ''Ik w-weet e-echt n--niet w-wat ik m-moet d-d-oen m-e-t-t al d-at h-haat'' zegt Niall en hij barst in huilen uit. Ik ren naar hem toe en begin hem te troosten ik zelf kon er ook niet altijd tegen maar toen ik een Directioner was moest ik zelf een keer huilen om dat haat voor Niall zo zielig! :(. Ik stond op en zag dat Zayn hem aan het troosten was. Ik zelf probeerde me tranen in te houden ik kon er niet tegen om Niall te zien huilen. Ik besloot om even naar het park te gaan. ''Jongens ik ben naar het park tot zo''. En gooide de deur dicht. Ik deed snel mijn zonnebril en beanie op. Na het wandelen in het park ging ik op een bankje zitten. Ik pakte mijn telefoon en keek op twitter. Ik zuchtte al die haat reacties op Niall en die foto geshopte foto's. Ik kon er niet tegen en voelde een traan over mijn wang. ''Kom op Milou niet huilen''. Ik veegde snel mijn tranen weg en besloot om naar huis te gaan. Ik liep naar boven en plofte neer op mijn bed totdat ik een geklop hoorde op mijn deur ''BINNEN'' gilde ik. Zayn kwam naar binnen en zei ''ehm Milou misschien is het tijd om je naar school te sturen''. Ik walgde bij het woord ''school''. ''Moet dat nou echt?'' zei ik en keek hem aan met puppyogen en een pruillip. ''Sorry, Milou het moet''. Ik zuchtte en keek verdrietig naar voren ik was bang om weer gepest te worden of gehaat te worden. ''Milou en als het niet gaat kun je altijd nog online school volgen'' zegt Zayn. ''Oke, en wanneer gaan we naar de middelbare school kijken?''. ''Morgen en geen zorgen we gaan nu shoppen om schoolspullen te halen''. Ik knikte en liep samen naar buiten met Zayn en nog hopen om niet te herkend worden want de zonnebril en beanie helpen niet altijd.
*
Eindelijk we waren er. We liepen een winkel binnen wat helemaal voor school bedoeld was van tassen tot potloden. ''Omg, Zayn kijk deze tas ik ben er verliefd op!''. ''Niet op Niall?'' grijnsde hij. Ik voelde me rood worden waarom moet hij erover beginnen?. ''Ehm ik ehm nee''. ''Jaja, zal wel''. Ik zuchtte maar richtte me weer op de tas. Hij was bruin niet te donker en niet te licht en hij was een perfecte maat! Ik keek naar het prijskaartje en schrok me rot. ''Wat is er?'' vroeg Zayn en ik wees naar het prijskaartje. ''Is het niet duur Zayn ik bedoel het is maar een tas''. Hij schudde van nee en ik moet echt eens wennen aan al deze prijzen want in de weeshuis kon ik niet heel veel betalen. Ik pakte de tas van het rek en gaf het aan Zayn en nam van hem het winkelmandje over. Ik liep naar de kaftpapieren en zag een babyblauwe met roze stippen. Ik pakte er 1 rol van en zag nog 1D kaftpapier liggen ik lag in een deuk. ''Ow, wauw zelfs kaftpapier met mijn hoofd en de rest van de jongens, creepy!'' zegt Zayn. Ik lachtte en besloot om daar ook een rol van te kopen. We liepen nog de hele winkel rond met allemaal schoolspullen. Toen Zayn betaalt had liepen we naar buiten. ''Laten we de spullen in de auto leggen en dan naar de starbucks gaan'' zei Zayn. En ik liep achter hem aan.
*
Het was avond en ik besloot te slapen omdat we morgen vroeg op moesten staan. En ik viel weg in slaap of beter gezegt nachtmerrie...
Droom / Nachtmerrie:
''Ik wou naar binnen lopen maar hoorde de jongens smoezen en besloot om te afluisteren, ik weet het is niet aardig om te doen maar toch ik was nieuwsgierig. ''Jongens laten we Milou terug brengen naar het weeshuis, ze brengt alleen problemen op'' zei Louis. ''Jep, laten we haar zo snel terug brengen en laten we Tess nemen zij is veel beter'' hoorde ik Zayn zeggen. Ik schrok en rende naar buiten weg van hun allemaal weg van deze wereld ik hoorde een auto aanscheuren en voelde pijn door me heen gaan. En toen hoorde ik nog vaag ''Milou laat me niet achter!'' het was Niall. Ik probeerde om te antwoorden alleen het lukt niet en toen werd het zwart voor me ogen...
Einde
Ik schrok wakker en dacht na 'wat als het echt is?!'. Ik zuchtte en keek op de klok het was zes uur en ik zou om half 7 opstaan, Ach ik kan toch niet meer slapen en besloot om op te staan. Ik liep naar de badkamer een ging douchen. Na het douchen deed ik mijn natte haar in een knot. En ging me omkleden. Ik besloot (zie media) een witte croptop aan te doen waar een infinity teken opstond. Met daaronder een donkerblauw spijker broekje en mijn mintgroene vans eronder en als accesoires nog een haarbandje en een armband. Ik liep weer naar de badkamer en deed mijn make-up. Ik werpte een blik op mijn wekker en zag dat het kwart voor 7 was. Ik pakte mijn tas en liep naar beneden. Waar tot mijn verassing al Zayn stond. ''Goodmorning Zaynie''. Hij gaf me een glimlach ''goodmorning Loutje''. Ik liep naar de eettafel en pakte mijn iPad erbij. Want mijn telefoon zit aan de oplader. Ik keek wat rond op Twitter terwijl ik mijn brood op at. Om acht uur zouden we gaan en liep snel naar de badkamer toe poetste mijn tanden. En keek of alles goed zat. ''Milou, kom je nog?!'' hoorde ik Zayn roepen. ''Jaaa ik kom al''. Ik liep snel naar beneden en stapte de auto in.
*
We waren voor een groot gebouw er waren er nog maar een paar leerlingen, volgensmij omdat we wat eerder moesten komen. We liepen een kamer binnen waar een oude man achter zijn bureau zat. Hij kwam naar ons toe lopen ''ik ben Meneer Loepzand'' en gaf ons een hand. Ik probeerde mijn lach in te houden wat een achternaam. Na wat saaie praatjes kreeg ik mijn rooster en zei ik gedag tegen Zayn. Ik keek naar mijn rooster en liep eerst naar mijn kluisje toe die ik vond na 5 minuten zoeken en stopte de rest van de boeken in. Ik had nu Wiskunde, Frans, Handvaardigheid. Wiskunde lokaal 228. Verdieping 2 lokaal 28 dus. Ik klopte op de deur ''binnen'' zei de leraar. Ik liep naar binnen ''jij moet Milou Malik zijn?'' ik knikte ''ja meneer''. ''Ga maar zitten daar achter is er nog een plekje en ik ben meneer Bergen''. Ik knikte en liep naar het meisje toe ze zag er best gezellig uit. Maar ik hoorde ook iemand smoezen ik keek op en wist gelijk een naam ''Barbiepop'' ik rolde met mijn ogen. En de leraar begon met zijn les. De bel ging en we hadden Frans. Ik werd ineens tegen gehouden door dat iemand aan mijn arm trok. ''Wat moet je van me'' siste ik ..
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanficWat als je al jaren in een weeshuis zit. Wat als ineens je idolen je komen adopteren? Loopt dan alles perfect zoals iedereen wenst of gaat het toch fout. Dit overkomt de 16 jarige Milou door haar verleden en een geheim waar helemaal niemand vanaf we...