Chapter 14

1.2K 64 16
                                    

Heeyy ik ben blij want ik heb een zelfbedachte cover gemaakt en de status maakt me vrolijk 2.93 K reads, 125
Votes, 72 Comments. OMGG ECHT DANKJE I LOVE U ALL UNICORN POWERR. Ik wil ook nog iets zeggen over Niall. Ik vind het zo zielig voor hem al die haat reacties ik vind het niet kunnen. Ik had een video gezien dat hij moest huilen het is gewoon te cute en zo zielig. En toen kwam Zayn hem troosten het was zo lief. Ik moest zelf ook huilen ik vond het NIET KUNNEN. Ik was er echt kwaad over want mijn vriendin en ik zijn echte Directioners. Een kind genaamd @dont_bully_people die zich een "Directioner" noemt  dat aandacht wilt trekken door te zetten hating Niall of Zayn OMFG WAT EEN KUT KIND IK HEB GELIJK GEREAGEERD. En als je mij op Insta wilt volgen ik heet: @xdrawingsby1d

POV Milou

Ik boog me naar Eline en fluisterde ''zijn ze echt of droom ik?''. Ze schudde haar hoofd en zei ''nee het is reallife''. Ik begon te gillen ''OMG 1D OMGG DIT IS ECHT IK KAN HET NIET GELOVEN'' ik begon te huilen. Ze kwamen naar me toe en ik keek Niall aan zijn mooie ogen waren er om in te verdrinken. Ik schudde mijn hoofd en richtte me naar Zayn. ''Milou weet je je naam nog?'' vroeg Zayn ik knikkte ''Ja ik heet Milou Malik''. ''Mooi, weet je mijn achternaam?''. ''Ja Zayn Malik''. ''Klopt ik ben je broer weet je het nog?''. ''Ow wacht is, ik weet het!''. Ik wees hun een voor een aan. ''Dat is Liam, Harry, Louis en Niall ik voelde me rood worden ugh waarom nu. Ik deed snel mijn haar voor mijn gezicht zodat het weer normaal kleurde. ''Ik ben blij dat je ons weer kent'' grinnikte Niall. Ik knikte en de dokter kwam binnen. ''Milou we doen nog de laatste testjes en dat bepaald dan of je naar huis mag of niet''. ''Tot zo jongens''.

~ 20 Minuten later ~

''IK BEN ER WEER EN IK MAG NAAR HUIS'' gilde ik hyper. ''Woww rustig Milou straks krijg je nog iets''. Ik keek Liam aan en dacht typisch ''daddy Direction''. ''Wat zei je?''. ''Ow ehm niks zei ik het hardop?''. ''Je mompelde wat'' Liam keek me vragend aan. ''Nee niks'' ik begon te giechelen. Hij zuchtte ''laten we naar de bus gaan Paul wacht op ons''. We gingen via de achterdeur want de andere was helemaal vol met fans. We waren al onderweg naar huis en ik pakte mijn MP 3 speler. Ja ik weet het is oud maar wie heeft er ooit cadeau's gekocht in het weeshuis? Niemand ik voelde een traan en veeg het snel weg. Ik keek naar buiten en deed het liedje 'Amnesia' op. Het is een heel mooi liedje ik zuchtte en viel toen weg in slaap. ''Milou wakker worden we zijn er'' ik kreunde en keek op het was Harry. ''Kom je?'' Hij stak zijn hand uit en ik pakte hem aan. Ik voelde alsof iemand mij aankeek. En ik had gelijk het was Niall hij had mij door en keek snel de andere kant op. Ik liep samen met Harry naar binnen en plofte neer op de bank. ''Waar is Niall?'' vroeg ik. ''Ehmm idk ik ga wel ff kijken'' zegt Zayn. En hij liep naar boven ''zullen we een film kijken'' zei Louis. Ik knikte en zei ''Meangirls''. Hij zuchtte en ik grinnikte ''opschieten alsjeblieft''. ''Wacht ik trek eerst mijn onesie aan dan pas film kijken''.

POV Niall

We waren thuis en Harry maakte Milou wakker. Ik keek toe hoe Harry zijn hand uitstak en Milou het pakte een steek van jaloezie ging door me heen. 'Kop op Nialler niet jaloers zijn' dacht ik maar het lukt niet. Milou keek me aan en ik keek snel de andere kant op. Snel liep ik naar boven naar mijn kamer en deed de deur opslot. Ik verveelde me en staarde wat voor me uit. Totdat er werd geklopt op mijn deur. Ik twijfelde maar deed de slot eraf en opende de deur. Het was Zayn ''kan ik met je praten?'' ik knikte en ging op mijn bed zitten. ''Wat is er met jou want je bent niet de Niall die ik ken''. Ik zuchtte zal ik het maar vertellen? ''Nou kijk het zit zo ik vind Milou leuk alleen telkens als ik een meisje leuk vind pakt Harry het af van mij''. ''Ik denk het eerder niet echt maar Harry is gewoon haar beste vriend'' zegt Zayn, ''Hoe moet ik weten of zei mij leuk vind?''. ''Ik kan het voor je vragen'' grijnsde Zayn. ''Echt, thanks bro''. ''We gaan naar beneden kom''. Ik rende naar beneden en schreeuwde ''FOOD HERE I COME''. En rende snel de keuken in en pakte een pak oreo's + een zak chips. Ik ging snel op de bank zitten en en Zayn plofte naast mij neer. Op dat moment kwam Milou binnen. ''Waar moet ik zitten'' zei ze met een pruillipje. Zayn keek me aan en gaf een por en ik wist het maar uggh ik was te verlegen maar goed. ''Je mag wel op mijn schoot'' zei ik zachtjes. ''Oke Nialler fijn van je'' grinikte ze. Na 3 uurtjes film kijken merkte ik dat Milou moe was. ''Ben ik niet te zwaar Niall?'' ik voelde de onzekerheid in haar stem ''nee tuurlijk niet juist licht''. Ze zuchtte volgens mij van opluchting. En voor ik het wist lag ze vredig te slapen op mijn borst. Zayn keek me grinnikend aan. ''Jullie zijn een leuk stelletje'' zegt Zayn. ''Malik ik weet niet eens of zei mij leuk vind" zei ik quasi boos.

Zo weer een hoofdstuk voor jullie ja ben echt inspiratieloos nu ;p. Vote / Comment? xxx Na 15 Votes + 13 reacties ga ik verder :)

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu