Chapter 6

1.4K 65 1
                                    

Heey mensjes ik was druk met school enzo en ik had jullie beloofd om vandaag een deel te schrijven en mijn boek is al 400x GELEZEN OMGG DANKJEE IK VOEL ME BLIJ LATEN WE BEGINNEN MET HET HOOFDSTUK :))

POV Calum

Ik zag dat Luke ook kwam naar buiten en ik vroeg waar Milou was. 'Die komt niet mee zwemmen'. O waarom dan? 'Weet ik veel ze is huilend naar boven gegaan zei Luke. Ik dacht na we praten er nog wel over. Opeens voelde ik dat ik naar beneden werd geduwd het was Ashton ik schreeuwde ASSSHHH IK KRIJG JE NOG WEL LACHTTE IK. Ashton die rende al weg en ik rende hem achter na en duwde hem daarna in het zwembad we kwamen gierend bij van het lachen. En Luke zei dat hij geen zin meer had best vreemd normaal als hij lol maakt kun je hem niet stil krijgen of laten stoppen... De rest besloten ook te stoppen. Ik liep naar boven en ging de douche in na gedoucht te hebben kleedde ik me om en liep naar beneden.

POV Luke

Ik had net gedoucht en besloot alleen een korte broek aan te doen omdat het toch zo warm is ik wou net naar beneden lopen toen ik nog gesnik hoorde uit de kamer van Milou. Ik klopte Milou ben je daar? Ze reageerde niet en ik liep haar kamer binnen. Ze begon gelijk te schreeuwen 'GA WEG OP DONDEREN'. Ze liet zich huilend vallen op bed ik kwam naar haar bed toe en troostte haar. 'BLIJF VAN ME AF'. Ik keek haar geschrokken aan. Ze stopte meteen met boos zijn en begon zachtjes te huilen en zij zachtjes dat het haar speet ik zei dat het ook mijn schuld was ik had je moeten geloven. Ze keek me aan ze had hele mooie ogen wat was ze knap maar ik kapte mijn gedachte snel af want ik bloos ervan. En liep naar beneden de boys zaten in de zetel en ik vroeg of ze zin hadden in pizza. Michael die kwam al hyper naar me toe en ik zei lachend oke oke. De pizza is net aangekomen en ik riep Milou naar beneden dat het eten klaar was. Ze kwam naar beneden en at stilletjes haar pizza op. De stilte werd verbroken omdat Ash vroeg of we een film wilde kijken en we knikten instemmend. Ik zag Milou naar de grond staarde en ze zei opeens 'ik ehm ik ga al slapen wel-wel terusten'. En weg was ze ..

POV Milou

Ik rende snel naar boven en liet me snikkend op bed vallen. Ik droomde soms dat me moeder nog leefde dat ze altijd me beschermde en altijd voor me was er stroomde een traan over me wang. Ik besloot om te gaan tekenen ik keek naar de foto op mijn bureau waar mijn broer en ik opstonden en besloot omdat te gaan na te tekenen maar ik had geen potlood meer dus besloot ik naar Zayn's kamer te gaan om daar eentje te pakken want hij hield ook van tekenen. Ik liep stilletjes naar zijn kamer en zag op zijn bureau wat tekenspulletjes liggen ondertussen terwijl ik wat pakte zag ik een foto op zijn bureau liggen ik keek er goed naar het leek wel op die mijne ik holde met de foto en de tekenspulletjes naar mijn kamer ik pakte mijn eigen foto en begon te verglijken. Mijn handen begonnen te trillen nee dat dat kan nniet zzayyn is gewoon mijn broer!? ... Ik legde de foto terug in Zayn's kamer en begon mijn eigen foto na te tekenen en ik besloot het te bewaren en als Zayn echt mijn broer is dan geef ik dit als cadeau. Na 2 uurtjes getekend te hebben besloot ik om te slapen ik was doodop ik droomde dat ik mijn moeder zag en ...

POV Zayn

Pff we waren net klaar met een optreden en we zitten te uitrusten in onze hotel. Ik was er nog steeds niet echt bij vonden de jongens. 'Zayn waar zit je toch met die gedachten van jou' Niall keek me aan. Nergens zei ik. 'Zo lijkt het anders niet hoor'. Pff dan niet toch ik liep naar mijn bed toe en plofte neer. Ik dacht aan die woorden wat Hazza zei en die foto zou het echt kloppen? Ik besloot maar te gaan skypen met Milou als ze online was. En ja ik had geluk ik belde meteen op met video en ze nam op. 'Hoi zaynie'. Bevalt het je daar bij de jongens? Er viel een ongemakkelijke stilte. 'Een beetje' zei Milou zachtjes. We zijn over 2 weekjes terug. Ik hoorde een zucht en keek blij naar me :). Vind je de jongens een beetje leuk? 'Ehmm misschien wel eentje' ze werd rood. Ik grijnsde en wie is dat?? zei ik zolang mogelijk. 'Beloof je het tegen niemand te vertellen?'. Ik beloofde erewoord. 'Nou ik denk meer dan leuk eigenlijk verliefd op Luke .. Ik glimlachte het is een leuke jongen. Ik moet aflsluiten het is hier al 's nachts welterusten. 'Welterusten zaynie'. En het gesprek stopte ik zuchtte en begon te slapen.

Dit was dan weer een hoofdstuk :)) Ik hoop dat je het leuk vond een paar dagen geleden wou ik het boek bijna verwijderen maar ik zag dat het al 400x gelezen is omgg echt dankje wel op naar de 500 mensjes ik hou van jullie allemaal <3

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu