''NIALL DIT IS WEL ALLEMAAL JOU SCHULD HEA.''JIJ LIET MILOU NIEY UITLEGGEN VIEZE IER DAT JE BENT!!''. ''Ow Malik wil je het zo spelen?''...
POV Zayn
Dreigend keek ik Niall aan. Ik besloot me om me in te houden. Paul heeft hier vast geen zin in. Het probleem was dat Milou niet terug kwam. Ashton komt de kamer binnen rennen ''ZE HEEFT GEREAGEERD''. ''Wat zei ze?'' vroeg ik opgewonden. ''Zoek me niet ik blijf 5 dagen in een hotel ik ben in goeie handen maak geen ruzie om mij want ik wil niet dat jullie vriendschap kapot gaat door mij x Milou'' las Ashton hard op voor. Ik had tranen in mijn ogen. Het zinnetje 'Ik wil niet dat jullie vriendschap kapot gaat door mij'. Het bleef maar in mijn hoofd hangen. Ze heeft gelijk vriendschap is kostbaar. Maar het heeft tijd nodig. Het was inmiddels avond. We liepen naar beneden om te gaan eten. Iedereen stonden als idioten te springen alleen ik was de enige die rustig was. Mijn gedachten dwalen af.
* Tijdsprong 5 dagen later
Ze vonden dat ik er niet goed bij was bij de concerten en repetities, intervieuws enz. Gaat moeilijk als je zusje 5 dagen ergens anders zit en niet weet of ze in goeie handen is. We zaten allemaal in de hotelkamer van Liam en Michael. Zwijgend iedereen was stil. Vandaag zal Milou terug keren tenminste dat hoop ik. Wat als ze niet terug komt? Wat als ze ontvoerd is? Wat als ze ergens anders op de wereld is? Wat als ik haar nooit meer zie? Allerlei vragen spoken door mijn hoofd. De deur ging open en Milou stak haar hoofd uit. Ik rende op haar af en trok haar in een knuffel. Ze barstte in huilen uit en ik wreef cirkels op haar rug. Ik nam haar mee naar mijn en Ashton ze hotelkamer. Ik leidde haar naar mijn bed en liep naar de keuken toe om een kopje thee klaar te maken. De deur ging open en ik zag dat Ashton binnenkwam. Ik knikte naar hem en hij liep naar Milou toe. Hij trok haar in een knuffel. Ik glimlachtte en liep terug naar hun. Ik gaf het kopje aan Milou. Haar handen trilden en Ashton had zijn arm om haar heen geslagen. Ze glimlachtte dankbaar en nam een klein slokje van haar thee.
POV Anoniem
Ze weten het niet. Milou is van MIJ en dat blijft ze ook. Als je denkt dat ik Niall ben dan heb je het fout! Ik ga zorgen dat ze van mij wordt. Alleen van mij. Alleen Zayn nog ff overhalen. Dan is ze in mijn klauwen. Dan kan ik alles doen wat ik wil. Dan ben ik de baas over haar! ..
Sorry voor kort hoofdstuk. Maar ben zo leeg voor nieuwe ideeën. Ik vraag jullie om wat voor DRAMA jullie erin willen hebben?! En stel aub VRAGEN VOOR DE Q&A. Ik heb volgende week 3 toetsen wens me succes :$$. xx Miss Horan.
JE LEEST
Adopted by One Direction
أدب الهواةWat als je al jaren in een weeshuis zit. Wat als ineens je idolen je komen adopteren? Loopt dan alles perfect zoals iedereen wenst of gaat het toch fout. Dit overkomt de 16 jarige Milou door haar verleden en een geheim waar helemaal niemand vanaf we...