Chapter 21

1.1K 46 7
                                    

Veel leesplezier xoxo. Wattpad doet echt heel raar. Ik kan de status van mijn hoofdstukken niet zien! Fijn wattpad fix dit. Ps LEES de A/N Na Het verhaal! Het is BELANGRIJK denk ik XD.

POV Milou . Voor de duidelijkheid het is nog steeds 16 Juli de verjaardag van Milou

Ik leunde tegen de rand van de balkon. Ineens kwamen mijn zelfmoordpogingen in beeld. Zal ik het doen ik twijfelde. Mijn kamer was best hoog. Ik kan beter op mijn verjaardag dood gaan.Niemand zal me missen en ik ben toch mislukt, dik, lelijk. Iedereen is knapper dan mij ik snap nog steeds niet hoe ik het zusje van Zayn ben. Hun zijn veel knapper dan mij ik ben gewoon een varken die rond loopt en problemen heeft. Ik zucht zal ik het maar doen? Zal iemand mij missen? Zou het beter zijn om dood te gaan? Allerlei vragen spookten door mijn hoofd. En ik hoor Leah weer in mijn hoofd ''Doe het lelijk mormel de verjaardag is de perfecte datum! Niemand mist je toch dus waarom niet?''''Leah, ga weg'' siste ik. ''Ik? Weggaan laat me niet lachen je kunt beter zeggen 'ga jij weg van de aarde slet'.Ik voelde een traan over me wang. Ik ga het doen maar eerst afscheid nemen. Ik sloop zachtjes de kamer uit. Ik ga eerst in die van Liam en geef hem een knuffel. Dan naar Louis ook hem geef ik een knuffel. Dan ga ik naar Zayn en geef hem een kus op zijn wang en een lange knuffel. Dan naar Niall en ook hem geef ik een kus en een knuffel. Dan Harry ik twijfel nog zou ik het doen? ''Een hele korte knuffel dan'' mompelde ik inmezelf. Snel gaf ik hem een knuffel en rende naar mijn eigen kamer. Ik opende de deur en was nu op mijn balkon. Ik leun tegen de rand en klim er over heen. ''Vergeet niet dat ik van jullie hou''. Ik wilde gaan springen maar voelde twee sterke armen mij tegen houden. Ik begon te spartelen en te huilen ''LAAT ME GAAN'' schreeuwde ik. ''Sstt, rustig Milou het is voorbij''. Het was Zayn. Ik gaf het op en even later zat ik op mijn bed. ''Waarom Milou?'' zei Zayn. Ik keek hem aan en hij had waterige ogen. ''I-ik w-w-weet h-het n-niet Z-Zayn'' stotterde ik en barstte in huilen uit. Hij trok me in een knuffel en ik huilde in zijn shirt. Hij wreef over mijn rug en zei ''misschien moet je wat slapen?''. Ik knikte ''trusten Zayn'' en gaf hem een knuffel. ''Trusten Milou'' zei Zayn en liep weg.

POV Zayn

''Misschien moet je wat slapen?'' vroeg ik. Ik zag haar knikken ''Trusten Zayn'' en ze gaf me een knuffel''. ''Trusten Milou'' en ik liep weg. Ik besloot om de rest wakker te maken want ge naar de discozaal om het te versieren. Ze denkt dat we haar verjaardag zijn vergeten. Never ze is mijn prinsesje. Ik besloot om Niall eerst wakker te maken. Ik loop zijn kamer in en loop naar Niall toe ik schud hem heen en weer ''Niall wakker worden we gaan de zaal versieren opstaan''. Hij mompelde wat als een ''oke''. ''Ik maak de rest wakker doe zachtjes want Milou is net aan het slapen''. Hij knikte en ik loop naar Liam toe. Als de rest al wakker is en klaar eten we snel onze ontbijt. ''Ik schrijf nog een briefje dat we heel veel intervieuws hebben enzo en dat we pas laat thuis komen en dat Perrie en Eleanor rond 2 uur komen'' zei Louis. Ik knikte en liep alvast naar buiten waar Paul wachtte op ons.

* Na de rit

''We zijn er'' zegt Paul. We stappen de auto uit. Perrie en Eleanor zouden naar Milou gaan rond een uur of 2. Om haar bezig te houden. We hadden al sinds gister ballonnen en slingers en de kado's in de zaal gezet. ''Oke laten we de taken verdelen!''. ''Harry als jij nou de bekertjes klaar zet op die tafel daar samen met de flessen drank''. ''Liam kan jij ff de slingers ophangen?''. ''Louis dan kan jij de kado's mooi bij elkaar leggen''. ''En dan gaan Niall en ik nog naar de stad om de laatste dingetjes te kopen''. ''Okee lets do this'' zei Niall. Ik grinnikte ''Lets go!''.

POV Milou

Ik keek slaperig om me heen. Me oog viel op de wekker 10.30. Tijd om op te staan ik pakte een setje kleren uit mijn inloopkast en liep naar de douche en doe mijn ochtend routine. Als ik klaar ben loop ik naar beneden. Mijn oog valt op een briefje op de keukentafel. Ik pakte hem en begon te lezen.

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu