Chapter 12

1.2K 57 11
                                    

Ewaa mensen toch ik heb jullie gemist XD. Nieuw hoofdstukje hiero ik had er zin in dus vandaar (logisch eigenlijk) xd. Veel leesplezier :P Stauts: 1.8 K reads , 83 votes, 50 comments

POV Milou

''Wanneer word ze wakker, die slet kan niet eeuwig slapen'' het was Tess ik wist het 100% zeker! Er werd water over me heen gegooid ''wakker worden varken''. Ik keek om me heen ik voelde me vies ik was gisteravond gebruikt ik walg als ik er aan denk. Ik was heel moe en het lukte me met moeite om me ogen open te houden. ''Je eten ligt daar voor als je honger krijgt en dan kun je je vetrollen ook even voeren'' lachte ze gemeen. ''Rot toch Tess'' ik keek haar aan ''waag dat niet nog een keer te zeggen'' terwijl ze een mes liet glijden over mijn nek ik rilde. Ik hoorde een klap en ze was weg ik keek naar het eten ik twijfelde en hoorde een stem in me hoofd. Je gaat dat niet eten Milou hou je aan de regels!''Maar ik heb honger''. JE LUISTERT NAAR MIJ BEGREPEN OF JE KOMT HIER NOOIT UIT!''Oke goed dan'' mompelde ik.

POV Harry

De jongens en ik waren heel erg onrustig. ''Laten we naar het bos gaan'' stelde Niall voor. Ik knikte en hoorde nog gemompel dat we daar nog keken om Milou te vinden. Ik vind het zo erg voor Zayn. We pakten onze zonnebrillen en beanies en liepen naar mijn auto toe. ''Gassen Hazz we hebben geen tijd te verliezen'' zei Zayn. We waren eindelijk aangekomen en stapten de auto uit. ''Kom we gaan hier beginnen'' wees Niall aan. We begonnen te zoeken totdat we bij een oud verlaten huisje kwamen. Het was er helemaal beschimmeld. ''Zullen we hier kijken'' stelde ik voor. Ze knikten en we probeerden de deur te openen alleen het ging niet zo makkelijk. ''Nog een keer jongens kom op'' zegt Liam. ''Wat als er niks in zit dan heb ik al mijn voedsel verbrand voor niks'' zeurde Niall. Hij en zijn liefde voor eten niet te breken. Er piepte een geluid en de deur ging langzaam open. ''MILOU BEN JE HIER?''. ''Stil is'' zei Zayn. We hoorden een dof gekreun en daarna nog ''STIL SLET ANDERS BEN JE DOOD''. We renden naar boven en we zagen Milou daar liggen. Ik kon het niet geloven...

POV Zayn

We liepen naar boven waar het geluid vandaan kwam en god we zagen Milou ze was heel dun en overal had ze blauwe plekken en sneeën. Ik schrok me rot en nog erger daar stond Tess dat meisje van het weeshuis met een pistool. Niet normaal hoe zij hier aan komt?!. ''Mooi dat jullie optijd zijn want dan kunnen jullie zien hoe Milou langzaam dood gaat''. ''LAAT HAAR GAAN'' ik schrok van Niall ze felle actie. ''Neem mij inplaats van Milou'' ik keek Tess aan. ''Zayn dat kun je niet maken ben je gek geworden?!''. Liam hield me tegen. ''Zayn alsjeblieft laat Tess mij schieten ik ben toch niks waard hier'' zegt Milou huilend. Ik keek naar Harry die een knuppel bij zich had ik keek verbaasd en snapte hem hij liep langzaam achter Tess aan. Ik zag hoe het geweer geladen werd ze hoefde op één knopje te drukken en dan was Milou weg. Harry gaf een sein en PATS hij sloeg Tess waardoor het pistool werd afgeschoten op Milou haar been. En daar begon Milou dood te bloeden ik knielde naast haar neer en pakte mijn vest deed het om haar been heen. Niall was ondertussen de ambulance aan het bellen. Binnen 5 minuten werd Milou op de brancard gelegt er mocht een van ons mee. Liam wees mij aan omdat ik tenslotte haar broer ben. Ik knikte en liep snel mee in de ambulance. Onderweg hield ik Milou haar hand vast ''alsjeblieft Milou hou het vol je bent sterk alsjeblieft doe het voor mij'' er liep een traan over mijn wang. We waren aangekomen bij het ziekenhuis het duurde echt eeuwig de dokters renden en pats daar waren de papz allemaal vragen en flitsen gelukkig waren er bewakers. Ik liep snel achter de dokters maar werd tegen gehouden door een zuster ze wees mij de wachtkamer aan. Ik was hopeloos ik moest gewoon mee ik voel me zo slecht alles mijn schuld en die Tess gelukkig is ze op het politiebureau. De dokter kwam er aan en de jongens zijn er ook Niall trooste mij en ondertussen luisterden we naar de dokter. ''Er is een kleine kans dat ze leeft van ongeveer 20% ze is nu in coma als ze het na 3 weken niet haalt is ze overleden'' zei de dokter emotieloos. ''Beterschap, ze ligt in kamer 421 jullie mogen naar haar toe alleen verwacht niet veel'' en liep weg.

POV Milou

Ik keek om me heen waar was ik?. Ik zag mijn moeder ineens ''mam ik ben hier'' ik zwaaide alleen ze leek het niet te merken en ik zag mijn vader ook ''mam, pap hier ik ben hier alsjeblieft kijk'' ik zwaaide hopeloos ik zakte door mijn knieën en huilde. Ik zag ineens me opa naar me toe komen ''Milou je bent in coma ze horen jou niet hun zijn dood maar ik kan je wel horen. ''Je kunt terug gaan Milou naar de wereld als je hier naar rechts gaat kom je een engel tegen praat met haar en volg wat ze zegt om terug te gaan naar de wereld'' en hij liep weg. Ik wou terug naar de jongens maar aan de andere kant ook weer niet ik was toch niks waard. Ik kwam een pad van kiezelsteentjes tegen en volgde het en inderdaad er was een engel. ''Milou, jij moet terug naar de wereld volg mijn instructies schat en je komt er makkelijk terug''. ''Je moet eerst 30 kilometer lopen, om de 10 kilometer zie je paarse konijnen die zijn fout maar je ziet ook de groene loop naar hun toe en je zult geholpen worden''. Ik knikte en luisterde verder ''je zult ook bekende mensen tegen komen dat kunnen je vrienden zijn maar ook familie, luister niet naar hun ze zijn nep en lokken je''. ''Verder helemaal na 30 kilometer, kom je bij een soort meer met een put terecht de meer word ook wel ''de tijdwereld'' genoemd. ''Je zwemt helemaal naar de bodem maar voordat je dat doet drink je een beker met het water in de put voordat je gaat zwemmen''. ''Als je helemaal in de bodem bent, gebruik je kracht om het luik te openen en als je daar in zwemt ben je ontwaakt uit je coma''. ''Voordat je begint ga je oefenen om je adem 30 minuten in te houden'' zei de engel. ''Maar dat lukt me nooit'' bracht ik er hopeloos uit''. ''Oefen elke dag en geloof me het zal werken vertrouw in jezelf en ze vloog weg''. Ik zou het elke dag proberen maar het werd echt moeilijk na 2 minuten was ik al buiten adem maar de stem van de engel kwam steeds terug ''Vertrouw in je zelf''. Ik oefende dagenlang en daarna werd het tijd voor de reis. Ik haalde diep adem en begon na 10 km kwam ik konijnen tegen ik zag en groene en rende naar hem toe hij begon te praten vreemd. ''Hier een picknick mand met eten en drinken eet het op en ga verder met je reis'' ik knikte en de konijn huppelde weg. Ik at het op en ging verder zo kreeg ik om de 10 km hulp ik moest nog anderhalf kilometer en ik kwam ineens mijn vader tegen. '''Milou wacht laat me niet hier'' hij smeekte ik twijfelde. Maar hoorde toen weer de stem van de engel ''Pas op voor de lokkers ook al zijn het bekende gezichten''. Ik rende weg nog 300 meter ik keek om me heen en me vader was er niet meer. Ik dronk me laatste water op en moedigde mezelf kom op je kunt het Milou doe het voor de jongens...

POV Liam

Dagen gingen voorbij Zayn bleef dag en nacht hier bij Milou. Nog 2 dagen als ze het niet zou halen betekent dat ze is overleden. Kom op Liam niet denken Milou red het wel ze is hartstikke sterk het was al middag tot dat we ineens een piep hoorden. Zayn schrok wakker ''SHIT DOKTERS HELP SNEL''. Er kwam snel dokters aan en duwde ons de kamer uit. Het enige wat we nog konden horen was het hele lange piep van het aparaat dat betekent dat Milou het niet haalt ik probeerde Zayn te troosten maar ik zelf had ook tranen. De dokters probeerde haar te Reanimeren nog 3x ik zag Harry duimen. De dokter kwam binnen we drongen om hem een. ''Jongens, Milou heeft het ...

Dit was het alweer hahahaha lekker spannend hé? Awhh ik ben irritant neej dat ben ik niet je kan er zelf voor zorgen dat het door gaat op deze manier: 13 votes en 7 reacties van VERSCHILLENDE mensen. Ja ik hou van jullie xoxo en dat gaat echt makkelijk want wij hebben UNICRON POWER YEAH BITCHEZZ XXX Ps: Dit is het langste hoofdstuk van allemaal *applaus voor mij*

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu