Chapter 1

2.8K 90 6
                                    

Voordat het verhaal begint dit boek is helemaal zelf bedacht en geschreven niks mag gekopieërd worden zonder rechten van de eigenaar. Indien het gebeurd zal de gene gestraft worden.© @mypinquin 2015 alle rechten voorbehouden

Pov Milou

Ik was net wakker geworden want Mvr Zwaan schreeuwde dat we moesten opstaan. Bah wat heb ik een hekel aan dit weeshuis iedereen pest me niemand mag me en ik wordt nooit geadopteerd vandaag is het adoptiedag dus komen er weer mensen kijken om een kind te gaan adopteren. Van mvr Zwaan moet ik dan boven blijven omdat niemand zo'n slet als mij wilt adopteren. Ik liep naar de badkamer en ging douchen na een kwartier was ik beneden en begon iedereen mij raar aan te kijken. En natuurlijk moest Tess weer een gemene opmerking maken 'hee Milou wat zie jer nou weer duf uit ongelukje soms?'. En iedereen begon te lachen ik probeerde me tranen in te houden dus liep ik snel naar mijn plek toe waarom waarom ik altijd ...

Pov One Direction

'Ja hallo ik ga echt geen kind adopteren ik hoef geen een of andere gillende bitcherige fan in mijn huis te hebben' zei Zayn. 'Ja je hebt gelijk zei Niall'. 'Jongens luister het moet voor de publiciteit' zei de manager. En de jongens zuchten laten we gaan we gaan haar gewoon negeren enzo ze moet zich niet thuis voelen.

~ Aangekomen bij het weeshuis ~

Pov Milou

Ik hoorde Mvr Zwaan schreeuwen 'meiden op jullie plek en doe je best om geadopteerd te worden!'. Ik lag op mijn kamer ik wordt nooit geadopteerd dacht ik deed mijn oordopjes in en begon naar Story of my life te luisteren een van mijn favorieten.

Pov One Direction

Ik hoorde allemaal stemmen en gepopel en ik zag allemaal meiden ze begonnen te gillen en wezen ons aan. Snel liepen we de mevrouw achter aan naar haar kantoortje. 'Nou zoek maar iemand uit' zij de mevrouw. 'Dit gaat zo moeilijk worden jongens' zij Niall. 'Wacht eens even ik hoor onze muziek' zei Harry we luisteren de mee..

Pov Milou

Ik hoorde iedereen gillen beneden en ik hoorde dat One direction hier was! OMG OMG dacht ik maar daarna zakte mijn enthousiasme weg ik was toch niks waard voor hun ze nemen vast Tess. En er rolde een traan over mijn wang ik neuriedeëde zachtjes met het liedje Story of my life mee. Todat ik ineens geklop hoorde ik riep 'binnen!'. En geloof me ik zag pal voor mijn neus Niall staan ik keek hem aan met grote ogen hij bekeek mijn kamer en begon te grijnzen. Ik keek hem nog steeds aan mijn idool staat voor de deur hij kwam naar me toe en zag dat ik gehuild heb.

Pov Niall

Ik zag een eenzaam meisje op bed zitten haar ogen waren helemaal rood. Wat is er vroeg ik? Ze begon te stotteren 'N-ni-kks' zei ze. En ze barstte in huilen uit ik legde mijn arm om haar heen en troostte haar. Ik vroeg of ze erover wou praten ik zag dat ze knikte.

Pov Milou

Ik was best zenuwachtig ik begon toen maar. Toen ik zes jaar was zijn mijn ouders omgekomen door een auto ongeluk vertelde ik bibberend. En ik was bij mijn tante ik mocht er 1 nachtje logeren en daarna werd ik naar het weeshuis gebracht ik ben hier al 9 jaar en niemand die wilt me adopteren en ik wordt ook gepest me leven is gewoon verknalt zei ik bibberend en er rolde een traan over me wang...

Heey mensjes ik hoop dat je het begin leuk vond het zijn in totaal 542 woorden het eerste hoofdstuk het zou leuk zijn als je reageert / vote / volgt :)) xxx

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu