Pov Niall
Ik keek Milou aan maar toen dacht ik aan ons afspraak we zouden haar negeren maar ik zal het wel bespreken met de jongens. Ik liep weer naar beneden en ik zei dat we Milou wel willen adopteren. Mvr Zwaan pakte een paar brieven en zei 'een van jullie moet een handtekening zetten'. Ik pakte de pen en zette mijn handtekening ze was nu van ons.
Pov Milou
Ik hoorde mijn stem 'Milou pak je koffer er zijn mensen die je geadopteerd hebben!'. Ik kon mijn oren niet geloven ik werd geadopteerd van blijdschap rolde een traan over mijn wang snel veegde ik het weg en begon mijn spullen in te pakken ik had niet zo heel veel ik keek naar mijn bureau mijn dagboek stond daar die deed ik ook in mijn koffer en ik kwam naar beneden. Ik zag de jongens staan en ze zeiden kom maar mee.
Pov One Direction
'Gewoon negeren jongens' zei Zayn. We keken Milou chagrijnig aan. 'Stap maar in' zei Louis boos. De hele weg hebben we haar genegeerd. We kwamen eindelijk thuis.
Pov Harry
Nou kom maar mee en denk niet dat je stoer kunt doen dat we jou hebben geadopteerd we moesten dit doen anders was je hier niet . Ik leidde naar haar kamer toe en zei nou dit is je kamer pak je spullen maar uit rechts is een deur naar de badkamer. En ik ging naar beneden ik zag Louis al staan koken. En hoorde Niall schreeuwden 'Dat wordt lekker eten jongens!.
Pov Milou
Ik pakte mijn spullen uit en de pesters hadden gelijk niemand mocht mij ik had wel een hele grote slaapkamer+badkamer. Ik liep naar de badkamer toe en had een mesje bij me ik sneed mezelf voorzichtig in mijn armen maar daarna schrok ik wat doe ik dacht ik bij mijzelf?!. Ik liep naar mijn bureau en begon een meisje te schetsen die heel zielig in elkaar gedoken zat en om haar heen 5 jongens die haar boos / negerend aan keken. Ik voelde een traan en begon in mijn dagboek te schrijven:
~ Lief dagboek (Donderdag 12 mei)
Ik werd vandaag voor het eerst geadopteerd eindelijk dacht ik maar zo was het niet. Ik ben geadopteerd door 1D mijn idolen maar ja ze mogen mij niet niemand mag mij als ik 1 ding zou dan was het zelfmoord plegen kon ik naar mijn vader en moeder toe die boven in de lucht zijn :(. Vandaag deden ze allemaal chagrijnig en keken ze me vijandig aan ben ik dan zo erg dat iedereen moet kotsen en boos wordt op mij!? Ik weet het niet ik ga hier een echte einde aan makken ...Ik legde mijn dagboek op mijn bed en ik hoorde Louis naar boven schreeuwen 'ETEN!'.
Pov Louis
Nou jongens eet smakelijk en ik zag Milou aankomen ik keek haar chagrijnig aan maar zag dat ze sneeën op haar arm had ze had me door en trok haar mouw naar beneden. Na het eten ruimde ik de tafel af en ik hoorde de jongens FIFA spelen IK KOM ER ZO AAN SCHREEUWDE IK ! Ik hoorde Milou naar boven gaan. Best vreemd dacht ik bij mij zelf nou ja laat ook gewoon. Het was een echt leuk potje tot dat ik ineens begon over Milou. Zeg jongens hebben jullie die sneeën ook op haar arm gezien? Ze keken me geschrokken aan hoe kom je daar nou weer bij?! Ik hoorde Niall praten en we begonnen allemaal aandachtig te luisteren...
Pov Milou
Ik rende gelijk naar boven en ging met het mesje naar de badkamer sneed mezelf in mijn buik en ik voelde me lichter en lichter worden totdat alles zwart werd voor mijn ogen. Ik lag daar op de grond met het mesje in mijn hand.
Pov Niall
Ik heb alles verteld wat Milou tegen me heeft verteld de jongens schrokken zich en hadden het echt niet verwacht. Na het verhaal zei ik dat we moeten zeggen dat het ons spijt. Ik ga wel naar boven zei ik. Ik liep naar boven en klopte op Milou's deur. Milou Milou ? Ik hoorde niemand ik deed de deur open en ik zag haar dagboek op haar bed zou ik het lezen dacht ik nou ja klein stukje kan geen kwaad ik begon te lezen en mijn ogen stond vol met tranen ik legde haar dagboek op haar bureau en zag een tekening ik keek verschrikt ernaar. Ik legde het terug op haar bureau ik was helemaal woedend op mezelf maar waar is Milou? Ik klopte op de badkamer deur Milou? Ik deed de deur open en zag Milou bewusteloos liggen op de grond met een mesje in haar hand. IK SCHREEUWDE JONGENS KOM NAAR BOVEN SNEL!
Pov Harry
Ik hoorde Niall schreeuwen. Ehm boys komen jullie ook we renden naar boven naar Milou's kamer en we zagen haar op de grond en we schrokken ons dood. Ik zag dat Liam snel naar een verbanddoos rende en liep toen teurg naar Milou waar hij de wondjes schoonmaakte en tenslotte een gaasje oplakkte. Niall kwam naar me toe en gaf Milou aan mij. 'Breng haar naar beneden en wikkel haar in een deken op de bank'. Ik gehoorzaamde wat Niall zei ik had spijt hoe ik tegen haar gedroeg. Ik tilde haar in Bride Style en ik liep naar beneden en legde haar op bank en ik zat naar haar te staren
Pov Liam
Ik legde de verbanddoos terug en liep naar haar bureau ik zag een kort geschreven stukje en riep de jongens moet je eens lezen. Even later hadden we allemaal tranen we deden heel gemeen tegen haar. 'Hebben jullie deze tekening gezien' zei Zayn en hij liet de tekening aan ons zien. Ze heeft echt talent! We liepen naar beneden ik zei tegen de boys als ze wakker wordt moeten we vertellen dat het ons spijt.
~ 1 uurtje later ~
Pov Milou
Ik werd langzaam wakker en probeerde mijn ogen te openen en het voelde zwaar maar toch lukte me het. En ik zag een vijf paar ogen mij aankijken. Ik werd bang ik voelde me trillen en ik voelde opeens een arm om me heen geslagen het was die van Harry ik trilde en keek hun anstig aan. Wat gaan ze met me doen dacht ik ...
Oeeeiii clifhanger :) of hoe je het ook schrijft ik hoop dat je het leuk vind :DD
Vote/ Comment/ Volg maak je me erg blij mee
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionWat als je al jaren in een weeshuis zit. Wat als ineens je idolen je komen adopteren? Loopt dan alles perfect zoals iedereen wenst of gaat het toch fout. Dit overkomt de 16 jarige Milou door haar verleden en een geheim waar helemaal niemand vanaf we...