Chapter 20

1.1K 55 8
                                    

Veel leesplezier x. Ik heb deze hoofdstuk toegedragen aan mijn beste vriendin @DiLaraYar  ze is net als een sister voor me. I LOVEE YOUU XXX <333

POV Milou

Ik heb ook nooit geluk. Ik at zo snel als ik kon mijn eten ik moest weg hier. Ik wou net opstaan toen mijn capuchon zakte. ''Shit'' mompelde ik. Ashton keek me met open mond aan ''Milou?''. ''Wat doe jij nou weer hier?'' Calum keek me vragend aan. Ik zuchtte wat moet ik doen?! ''Ik uhm ben op vakantie met een vriendin?'' het kwam er meer eruit als een vraag dan een antwoord. ''Maar je hebt toch geen vrienden'' Luke keek me vragend aan. Auwtch die kwam hard aan ik voelde tranen branden achter mijn ogen en voelde woede. Ik rende weg naar mijn hotelkamer en Luke rende me achter na. Ik was bijna bij mijn kamer en voelde opeens een arm mij vast grijpen. ''Milou, wacht alsjeblieft!''. Ik draaide me om en keek recht in zijn gezicht. ''De jongens zoeken jou waarom loop je weg?''. ''Ow ten eerste bemoei jij er niet mee, ten tweede gaat jou dat aan?''. ''Nee dat gaat meneer Hemmings niet aan en je hebt me belachelijk gemaakt in de eetzaal''. ''Maar Milou het spijt me!'' zei Luke. ''OOW NU SPIJT JE HET INEENS MENEER TREKT TERUG'' ik keek hem met woede aan. ''IK ZEG TOCH DAT HET ME SPIJT!'' zei Luke. ''DENK MAAR NIET DAT IK JE VERGEEF MENEER HEMMINGS DONDER TOCH OP''. ''ZO DUS MEVROUW MOET WEER BITCHY DOEN?''. ''IK DOE GEENEENS BITCHY'' ik duw hem naar achter. Hij komt op me af en ik leun tegen de muur ik keek langzaam naar zijn hand die nu vlak voor mijn gezicht stond. *Pats* ik voelde de tranen langs mijn wangen en keek hem recht in zijn gezicht hij had waterige ogen. ''En nu moet je huilen?'' zei ik zacht. Ik loop weg naar mijn kamer om me spullen in te pakken. Weg van hier, weg van iedereen!

POV Liam

Er hield een gespannen stilte tijdens het eten de politie is nog steeds op zoek. Ze zou dus in Ibiza zijn maar straks vliegt ze weg. Mijn telefoon ging ineens af ik keek op 'Ashton'. ''Heey, Ash''.

(L= Liam, A= Ashton)

A: ''Heey ehm ik moet je iets vertellen''.

L: ''Tuurlijk vind je het erg als ik je op luidspreker zet?''.

A: ''Nee hoor het is voor jullie allemaal''.

L: ''Oke ga je gang''.

A: ''Nou de boys en ik liepen naar de eetzaal van ons hotel we gingen naast een meisje zitten. Ze had een trui aan met de capuchon over haar hoofd. Ze was stil en zei niks totdat ze opstond viel haar capuchon van haar hoofd af. En het bleek Milou te zijn ze rende weg en Luke is haar achterna gegaan dus we zijn nu in ons hotelkamer die is toevallig naast die van Milou en Luke kwam binnen. Calum is nu bij haar als jullie nu kunnen vliegen naar Ibiza terwijl ze bij ons blijft zodat ze niet ontsnapt?''.

L: ''OMG, geweldig dat jullie haar hebben gevonden we vliegen zometeen over in welk hotel zitten jullie?''.

A: ''Roberto Playa''.

L: ''Oke zorg goed voor haar, Niall is de tickets al aan het boeken dus we zijn daar over een paar uurtjes tot dan!''.

A: ''Oke laterzz''.

''Boyzz pak ff een weekend tas want het is niet zo lang we gaan haar alleen ophalen en misschien blijven we een nachtje slapen dus dan hoeven we niet zoveel te inpakken''. Iedereen knikte en we renden naar boven om onze weekend tas in te pakken. Ik heb Paul al gebeld hij is over een kwartier bij ons.

POV Ashton

Milou was nu bij ons op kamer. Ze zat helemaal te trillen terwijl ik haar trooste. Ik zag Luke jaloers kijken. Logisch dat ze niet naar hem gaat wie slaat er nou een meisje?!. ''Milou gaat het?''. ''B-beetje w-wanneer k-komen z-ze?'' stotterde Milou. ''Over een paar uurtjes''. Ik zag haar knikken inmiddels stonden haar koffers in onze kamer. Ik veegde met mijn duim haar tranen weg. Ik voelde haar hoofd leunen tegen mijn schouder. Ik ging wat comfortabeler zitten en speelde wat met haar haar. Ik ben niet verliefd op haar maar ze is gewoon mijn beste vriendin. 

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu