Chapter 11

1.2K 59 19
                                    

Olaa of Ewaa of heeii xD. Mensen ik ben zoo blij :) Waarom dan? Omdat we 1.5 K LEZERS HEBBEN JIPPIEEE XOXOXO I LUF YOU <33 Hier een hoofdstukje xoxo Status:  1.5K keer gelezen 73 votes, 36 reacties

POV Louis

Milou is een uur geleden vertrokken. Ik begin honger te krijgen en heb in eens zin in wortels. Ik loop naar de keuken toe en open de koelkast. 'Worteltjes van me' fluisterde ik. Ik pakte er 2 en ging weer naar de living (woonkamer). Na een half uur een saai programma te kijken merk ik dat Zayn onrustig is. 'Jongens vinden jullie ook niet dat Milou zo lang weg is?'. Ik kijk Zayn aan 'bel haar is'. Hij kniktte en pakte zijn mobiel hij zette hem op speaker. 'De eigenaar neemt de telefoon niet op spreek na de toon een bericht in *piep*'. Ik zuchtte en begon ook me zorgen te maken. 'We moeten haar vinden wat er ook gebeurd' zei Liam en we stonden op pakten onze jassen, zonnebrillen + beanies om niet herkend te worden. We zochten eerst in de centrum en iedereen ging elk kant op. Ik liep een straatje in waar de starbucks stond voor de deur zag ik iets liggen het leek te glimmen. Ik liep er naar toe en het was een armband waar Milou op stond. Nee dit armband is van Milou ik besloot de rest te bellen en na 5 minuten stonden ze hier. 'Kijk dit heb ik gevonden en liet de armband die ik gevonden heb zien. 'Milou moet hier ergens in de buurt zijn' zegt Niall bezorgd. 

POV Milou

Ik probeerde mij ogen te openen alleen het lukte niet ik probeerde het nog een keer en moeizaam kreeg ik ze open. Ik rook een heel vies geur en keek om me heen ik probeerde me te bewegen alleen het lukte niet ik was vast gebonden en mijn kleren zijn uitgetrokken ik rilde ik stond hier in mijn ondergoed en bh. Ik hoorde vogels en en water dus dat betekende dat we in een bos waren! Shit hier kan niemand me vinden dacht ik. Er rolde een traan over me wang 'kom op niet janken' zei ik tegen mezelf alleen het lukte niet. Plotseling ging de deur open en er stond een vaag figuur voor me 'zo zo kijk eens Milou hoe bevalt het je al die luxe dingen zijn weg slet en je komt hier nooit meer uit en ook niet levend' ik keek haar aan het was Tess! 'Wat moet je van me laat me gaan' gilde ik. 'Nee nooit' ze pakte tape en plakte het op mijn mond ik probeerde te tegenstribbelen alleen ik zat vast gebonden het enige wat ik kon doen was een dof geluid maken. Ik wist niet wat ik moest doen. 'Slet als je normaal kunt gedragen krijg je ook eten dat zal je vetrolllen vast goed doen of niet soms?' ze lachtte heel bitcherig naar me en liep weg 'oow ja 's avonds word je gebruikt'. En met een klap viel de deur dicht. Ik huilde niemand kon me helpen ik zat hier eeuwig vast ik kon beter zelfmoord plegen ik ben te dik te lelijk en wie vind me nou hier ooit?! Niemand helemaal niemand...

POV Zayn

We waren nog steeds aan het zoeken en besloten om de politie in te schakelen. We renden naar de politiebureau. Ik begon uit te leggen wat er aan de hand was. 'Jongeman ze is maar 2 uur weg we zoeken pas als iemand na 12 uur lang niet terug is'. Ik begon boos te worden '2 UUR DAT IS VEEL ZE NEEMT HAAR MOBIEL OP ZE IS NERGENS TE VINDEN'. Er werd aan me arm getrokken en het was Harry 'rustig Zayn we vinden haar wel'. Rustig hoe kan ik dat zijn als me net gevonden zusje is verdwenen. Ik begon te huilen en we liepen naar huis de politie doet ook niks meer pas na 12 uur lekker dan wie weet wat er dan gebeurd?!. Ik opende de tv en keek naar het nieuws totdat het mijn aandacht trok. 'M.Malik is nergens in de buurt te vinden waar is ze heen zou ze ruzie hebben gehad of is ze het huis uitgezet u hoort later hier meer over'. Ik pakte de afstandsbiedining en zette woedend de tv uit. Rot pers ook ze weten gelijk van alles zonder dat je het zelf door hebt. Het was al 's avonds laat en de politie is begonnen met het zoeken. Nu zijn ze vast te laat ...

POV Niall

Ik vond het zo erg voor Zayn zijn bloedeigen zusje is weg. Maar ik ben ook bezorgd want ik heb gevoelens voor haar en dat is net iets anders dan de rest. Ik keek hopeloos om me heen ik bedacht me dat we nooit in het bos hebben gekeken zou ze daar zijn? Het was best laat maar alsnog besloot ik om te gaan. Ik liep zachtjes het huis uit en startte mijn auto. Ik was 10 minuten onderweg en kwam aan bij het bos ik vond het ook eng aan de ene kant maar aan de andere kant ik moet en zal Milou redden. Ik pakte mijn zaklamp en liep het bos in 'MILOU MILOU WAAR BEN JE?". Ik gaf het op na 30 minuten zoeken ik was slim om touw mee te nemen om mijn weg terug te vinden. Ik stapte mijn auto in en reed naar huis morgen gaan we nog verder zoeken en dan hopen dat de politie nieuws heeft. Ik viel weg in een droomloze slaap.

POV Milou

Het leek net of iemand mijn naam schreeuwde of droom ik. Ik kneep in mijn arm nee dit is echt maar ik kan niks helemaal niks ik kreeg net mijn eten wat je 'eten zult noemen'. Droog brood en water!. Ik hoorde de deur open gaan en keek het was Tess. 'Ik zie dat je honger had je hebt nu al alles op vreetzak!'. En ze liep weer weg ik was hopeloos niemand vind me hier ooit ik kan ook beter dood gaan dit heeft geen nut. Ik bedenk een plan als zelfmoord. Ik kan niks bedenken tot dat ik mijn lege bord zag dat is het! Ik ga niks eten en drinken dan val ik ook af en dan is mijn poging gelukt. Ik was voor even los gemaakt dus ik pakte mijn glas en gooide het tegen de muur er vielen allemaal scherven op de grond. Ik pakte er eentje en ik zette N op mijn arm het was een diepe snee alleen het deed me goed het bloedde nog steeds en ik glimlachtte na 5 minuten werd het zwart voor mijn ogen en dan pas beseffte ik ...

Dit was het weer het waren 1111 woorden XD. Ik zit vol ideeën dat is goed nieuws!! En ja het word spannend :P maar je krijgt het volgende deel pas te lezen als ik 10 votes en 5 comments heb :). Blijf lezen en dat halen jullie makkelijk toch want wij hebben UNICORN POWER XXX.

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu