Veel lees plezier x
POV Milou
Ik begon te lachen en gaf hem een kus op zijn mond. Uit mijn ooghoek zie ik Luke jaloers kijken. Wat is er toch met hem !?..
Ik besloot die gedachte weg te wuifen. ''Boyss willen jullie uit mijn kamer gaan zodat ik me kan omkleden en douchen''. Langzaam lopen ze weg ''mag ik wel blijven?'' vraagt Niall. ''Nee Niall'' zei ik onzeker. ''Je bent niet onzeker hea?''. Ik keek Niall geschrokken aan. ''Ik uhm''.. ''Prinses je bent perfect maak jezelf niet onzeker''. Hij drukte een kus op mijn mond en liep de kamer uit. Is het waar ben ik onzeker? Ik besloot om even de badkamer in te gaan. Ik deed mijn natte kleren in de wasmand en pakte de weegschaal en stond er op. Hij gaf 58 kilo aan. Veels te dik dus. Ik borg de weegschaal op en ging voor de spiegel staan. ''Je bent veelste lelijk Milou en dik 58 kilo! Je gaat afvallen''. Het was Leah mijn stemmetje in mn hoofd. Ik besloot te luisteren en ging onder de douche staan.
* 2 maanden later (Ze gaan op tour ft 5sos) Echte drama gaat beginnen XD
Hier stond ik dan op het vliegveld. Afscheid te nemen van Jenny. ''Omg, Jenny ik ga je zo erg missen''. ''Ik jou ook lou we blijven appen, skypen''. Ik knikte en voelde een traan. Ik knuffelde haar nog steviger. Maar helaas was het tijd om te gaan. Ik keek in haar gezicht ''we blijven contact houden tot over 1 jaar Jenn ik ga je missen''. En langzaam loop ik de vliegtuig in.*
We waren in Amerika niet te geloven. De boyz (5sos & 1D) waren ongelofelijk irritant. Jezus niet normaal. Maar back to the point. We kregen de kamersleutels van Paul ''maak geen ruzie alsjeblieft''. Ik zuchtte en zei ''Niall wij gaan samen op kamer''. ''Dacht het niet'' zei Louis. ''Zeker jullie gekreun horen, nee dankje!''. Boos keek ik naar Louis. ''Weet je wat we loten gewoon'' zei Harry. ''Schrijf iedereen zijn naam op een blaadje doe ze dan in dit bakje en pak er 1tje uit''. ''De gene die op het blaadje staat ga je samen op kamer en niet zeuren want pech is pech''. ''Oke dan'' zei ik. We schreven allemaal onze naam op het blaadje en deden het in het bakje. Ik hoopte dat ik bij Zayn of Niall of iemand anders maar alsjeblieft geen Luke. Pleae niet . Ik trok een papiertje en vouwde hem open. Gespannen keek ik ernaar Luke. Nee shit waarom ik weer? Waarom geen Zayn ofzo. Waarom hem weer. Omdat je dat verdiend lelijk monster siste Leah. ''Ga weg''. ''Wat zei je?'' Liam keek me vragend aan. ''Huh?''. ''Je mompelde iets en reageerde niet op mijn vraag''. ''Ow sorry Liam het spijt me wat was je vraag?''. ''Ik vroeg wie op het blaadje stond want we willen graag allemaal naar onze kamers''. ''Ow uhm Luke''. Niall keek me bang aan. Ik stelde hem gerust door een kus te geven en in zijn oor te fluisteren ''er zal niks gebeurden''. Ik knikte en liep achter Luke aan. We liepen de kamer in en wow het was echt groot. ''Groot hea'' zei Luke. Ik knikte. Pas toen ik echt de kamer bestuurde viel mijn oog op een 2 persoons bed. Nee dit meen je niet. ''Luke jij gaat maar op de bank slapen''. ''Waarom dan?'' hij keek me vragend aan. ''Nou dat weet je best ik ga echt nooit met jou in dezelfde bed slapen''. ''Dacht het niet mevrouwtje gaat op een mooie luxe bed en meneer op een bank''. ''Ga lekker zelf op de bank liggen'' zei Luke. Ik keek hem boos aan en liep naar hem toe. ''Jij bent echt de grootste sukkel die ik ontmoet hebt''. ''Wat zei je?'' Luke kwam dreigend tegen naar me toe lopen. Ik zette een stap achteruit en hij weer vooruit. Pats de muur. Hij stond nu heel vlak bij me. ''Wat ga je doen?'' mijn stem trilde van angst. Zijn ogen waren niet vrolijk blauw maar donker bijna zwart. Ik keek hem aan en toen gebeurde iets wat ik niet verwachtte ...
A/N
HAHAAHHAHAHAHAHAHAA CLIFFHANGER. Jippie deze week frans en bijbelkennis toets. Laatst nog een bio toets gehad en heb er gelukkig goed gescoort. Een 8.5 & 7.3. Why 2 cijfers? Omdat ik Mavo Havo doe. Ja ik ben een brugger en ik ga Havo doen. XD Nu sta ik wel 0 onvoldoendes op mijn rapport YEAAAH. Owja ik ben van plan om EEN Q&A TE HOUDEN DUS MENSEN ZET JE VRAAG IN DE REACTIES EN DE VOLGENDE HOOFDSTUK WORDT EEN Q&A MET JOU VRAAG ERIN DUS JE MAG ZOVEEL VRAGEN ALS JE WILT STELLEN AAN MIJ. IK ANTWOORD ZE ALLEMAAL. DUS IK ZAL ZEGGEN DOEN!!
xxx Miss Horan
.
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionWat als je al jaren in een weeshuis zit. Wat als ineens je idolen je komen adopteren? Loopt dan alles perfect zoals iedereen wenst of gaat het toch fout. Dit overkomt de 16 jarige Milou door haar verleden en een geheim waar helemaal niemand vanaf we...