Veel leesplezier x WAAAUUUWWW DE 8K LEZERS DANKJEEE ECHT ZUUUPEEERRR BEDANKTT. Maar hebben we de 8k kom ik met zo'n flut hoofdstuk er aan lees maar de A/N onder het verhaal
POV Milou
Ik hoorde opeens geritsel achter een struik wat het best eng maakt omdat het zo donker is. ''Niall ik hoorde iets'' zei ik. We draaiden ons om en zagen een vogel. Ik was echt dom wauw! We waren inmiddels al bij de feestzaal. ''Kijk eens daar hebben we onze tortelduifjes!'' riep Liam door de microfoon waardoor iedereen onze kant keek. Ik bloosde en Niall gaf me een kus. ''Jongens hartstikke bedankt voor het komen en kadootjes te mee nemen!'' zei Louis. ''Het was echt geweldig bedankt allemaal'' zei ik door de microfoon. De feest was geeindigdt.
*
''Babe wakker worden'' fluisterde Niall in me oor. Ik kreunde ik had knallende koppijn urgh. ''Nwee lwaat mwe slwapen'' mompelde ik in mijn kussen. Ik hoorde hem zuchten ''het is al half 2''. Ik veerde overeind. Auwh dat had ik beter niet kunnen doen. Ik loop naar de badkamer toe en neem een apserientje in. En doe zoals gewoonlijk mijn dagelijkse routine. Als ik beneden ben kijkt iedereen me aan met een - wat-is-er-met-jou-gebeurd - blik aan. ''Niks knallende koppijn en chag'' antwoord ik. En liep naar de keuken om ontbijt voor mezelf klaar te maken. Ondertussen zit ik te appen met Jenny
J= Jenny M= Milou
M: Hee, Jenn!!
J: HaaaaiiiM: Zin om af te spreken?
J: Ja hoor is goed!! 8)M: Okee, mooi ik ben om 3 uur bij jou?
J: Jep, is goed zie je dan ! xM: Doeeeii xoxo
Ik sluit het gesprek af en doe mijn bord in de vaatwasser. Ik plof in de zetel als de bel ineens gaat. ''Daar zul je ze hebben'' zei Liam terwijl hij opstond. ''Wie?'' vroeg ik aan Niall. ''5sos''. Mijn mond maakte een O - vorm en ik kroop in Niall ze armen. ''Haaai mensennn'' gilde Michael. ''Ik hoef niet doof te worden''. ''Zoo die is chag'' zei Calum. ''Hou je bek maar cal-pal als ik chag ben dan ben ik geen engeltje meer. ''Maar je bent altijd een engel geweest ookal ben je boos'' zei Niall. Ik schudde mijn hoofd raar mens. Ik begon te giechelen. Ze keken me vragend aan. ''Wat, ik had een binnenpretje''. Ik werpte een blik op de klok het was 2 uur tijd om me klaar te maken. Ik gaf Niall een kus op zn mond en stond op. Het leek net of Luke keek alsof hij jaloers was. Naja, ik besteed er geen aandacht meer aan.
POV Luke
We kwamen aan bij het huis van de 1D boys. Terwijl Ashton aanbelde stond Michael op en neer te springen hij is hyper zeg. Liam opende de deur en begroette ons. ''Haaai mensennn'' gilde Michael. ''Ik hoef niet doof te worden'' zei Milou. Die is chag dacht ik inmezelf. En het leek net of Calum mijn gedachte las want hij zij het hard op ''Zoo die is Chag''. ''Hou je bek maar cal-apl als ik chag ben dan ben ik geen engeltje meer'' zei Milou. Wauww niet verwacht van haar een beetje bad maakt wel sexyy! OK kappen Luke met zulke gedachtes je lijkt net een pedo! ''Maar je bent altijd een engel geweest ookal ben je boos'' zei Niall. Slijmerd dacht ik wow wacht?! Wat voor gedachtes heb ik nou weer?! Ineens begon Milou te giechelen. Ik zette een -wtf- blik op. ''Wat, ik had een binnenpretje'' die meiden zijn ook vreemd. Opeens zag ik Milou een kus geven op Niall ze mond en een steek van jaloezie ging door me heen. Ze hebben wat! Shit Shit ik wou Milou hebben ze is zo knap!! OMG ik moet iets doen om Niall en haar uit elkaar te halen. En ik weet al precies hoe ...
EWAAAHH
Mensen sorry zoooo slecht hoofdstuk, en heeel saaaii!! Maar was koooooosss inspiratie loooooss. Geen idee waarom misschien door te veel huiswerk?? Hebben we ook :l.
Maar mensen nu een vraagg aan jullie!!
Wat voor drama moet er nog meer in????
Want ik weet echt helemaal niksss meer zet het in de reacties. En wie weet komt jou idee in mijn verhaal!!Lots of Love
Miss Horan
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionWat als je al jaren in een weeshuis zit. Wat als ineens je idolen je komen adopteren? Loopt dan alles perfect zoals iedereen wenst of gaat het toch fout. Dit overkomt de 16 jarige Milou door haar verleden en een geheim waar helemaal niemand vanaf we...