Chapter 28

770 43 6
                                    

Lees de A/N na het verhaal x

Ze glimlachtte ''uhm zou ik ook je nummer mogen zodat we contact kunnen houden'' bloosde ze.  Ik knikte het was echt een knappe meid ik hoop dat ze ook zo over mij denkt.


POV Milou

De vliegtuigreis naar Australië was echt een HEL. Geloof me jij denkt er wel anders over met 1D & 5sos in een vliegtuig OMG DE HEMEL. Maar nee niet bij mij. De 5sos boys kapten niet met stuiteren en gillen. De 1D Boys waren gewoon iets aan het doen. En ik? Ik sloot me van hun af. Zayn kwam al naar mij toe om te vragen hoe het ging maar ik zei dat het goed ging. Tuurlijk niet maar hey dat hoeft hij niet te weten toch? Ik was nog wel boos op Luke en verdrietig dat Niall mij niet vertrouwt. ''Milou?'' Zayn zwaaide met zijn hand voor mijn gezicht. ''Hehe, je reageerde niet we riepen je dus ik kwam je maar halen''. Ik knikte en we gingen door de gillende fans. Gelukkig waren we er snel doorheen. We waren nu in Sydney en geloof me het is een geweldige stad. ''We zijn er'' zei Louis. We stapten uit en liepen het hotel binnen. Nog voordat iemand kon zeggen was ik al voor ''jongens ik slaap alleen omdat ik het voor nu fijner vind''. ''Als jij dat wilt'' ik knikte naar Liam. Ik liep naar mijn kamer toe ik had nummer 425. De rest ging met z'n 2e in één hotelkamer en 1tje van 3. Ik zuchtte ik haat mijn leven. ''Lou?'' Ja dat was mijn naam afkorting. ''Binnen'' de hoofd van Ashton kwam te voorschijn ''wij gaan clubben kom je mee?''. Ik schudde mijn hoofd wat denkt hij wel? ''Nee sorry gaan jullie maar veel plezier ik ben moe''. Hij knikte ''doei''. Ik had echt geen zin hele tijd met Niall en Luke of Zayn die -elke keer- vraagt of het goed gaat opgescheept te zitten. Nee bedankt. Ik weet nu even niet wat ik moet doen. De hele avond heb ik niks gedaan dan zappen op tv hoe levenloos? Ik besloot om mijn mobiel erbij te pakken. Yes 100% daar word ik zo blij van (A/N precies ik met batterij :3) Ik klikte instagram aan. Niks bijzonders. Ook keek ik op het nieuws. Ik zag een foto geschokt klik ik het aan. Het lijkt net of ik geen adem meer krijg ...


HAHAHAHHAAHHA AWHH WAT BEN IK GEMEEN. Grapjuuh. OMFG MAANDAG WEER SCHOOL NEEEJJJ JANK JANK :(. Okey, ik moet niet zeuren. De keuze is gemaakt het is: Kortere en vakere updates. Dat wouden jullie super bedankt dat jullie reageerden :).


x Miss Horan




Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu