Heey fluffy oreo's ik wil zeggen dat er tcoh zoveel lezers zijn nu al 850 maar toch maar 1 iemand reageert op de auditie? Wel jammer maar goed dan verzin ik het wel ik heb zowiezo al een vriendin voor Harry en een beste vriendin voor Milou en echt bedankt voor de gene die reageerden maar goed :). Veel lees plezier <33
POV Milou
Ik keek om me heen, de dokter keek me aan 'je bent net bijgekomen kun je ons vertellen wat er gebeurde'?. Ik keek om me heen ''ons'' dacht ik. De jongens van 1d en 5sos.. Ehm ik uh i-k ik werd altijd rood en stotterde als ik loog. Harry keek me aan 'vertel het eerlijk Milou'. Ik zuchtte nu moest de waarheid boven water komen het had geen nut om te liegen dus begon ik maar te vertellen. Ik maakte een instagram account aan en plaatste een selfie ik had 0 volgers en likes dus ik zocht de jongens op via hun nickname van instagram en nadat ik ze gevolgd had. Kreeg ik ineens een shoutout van Niall en die had natuurlijk 8.5 miljoen volgers. En ineens werd ik volgespamt met likes en comments het waren ook hele lieve maar ook gemene.. Er rolde een traan over me wang maar ik moest het afmaken. En toen zag ik een flashback stotterde ik. En toen werd het zwart voor me ogen.
Ik probeerde me tranen in te houden alleen het lukte niet. Ik dacht na ''Ik had naar mijn stem moeten luisteren''. Ik voelde een arm om me heen het was Zayn. 'Sorry maar jullie moeten echt naar huis nu'. Ik keek de dokter een beetje boos aan. Ik zag dat de jongens erg moe waren van de tour ik werd onderbroken door Luke. 'Boys als jullie naar huis gaan want jullie zijn doodmoe ik bljf wel bij Milou'. Ik keek de jongens aan 'als Milou het goed vind' ik knikte naar Zayn en zei welterusten. En weg waren ze het was een ongemakkelijke stilte stiekem slaap ik niet maar deed alsof want bij Luke lijkt alles probleem loos alleen maar vrolijkheid. Hij keek mijn kant op en ik deed snel alsof ik sliep. 'Ik zie je wel gluren hoor' ik voelde me rood worden. E-hm i-k uh ik g-ga maar s-sslapen stotterde ik. W-weltter-rusten ik deed snel mijn ogen dicht en dommelde in slaap ik voelde een kus op mijn voorhoofd ik gloeide helemaal van binnen.
POV Niall
Ik probeerde te slapen alleen het lukte niet. Ik voelde me schuldig had ik maar geen shoutout gegeven dan voelde ik me niet zo. De jongens zeiden dat ik me niet zo moest voelen want Milou die is niet zo beroemd dus is ze het ook niet zo gewend. Ik zuchtte ik keek om me heen ik kon niet slapen dus ik besloot maar op te staan. Toen ik in de gang stond zag ik uit Milou's kamer nog licht branden ik besloot om hem uit te doen alleen mijn oog viel op een la die open stond ik liep er naar toe en zag een tekening. Die is echt mooi maar het leek wel veel op de foto die Zayn altijd op zijn bureau staat. Ik legde het terug in het laatje en deed het licht uit het was midden in de nacht dus ik besloot maar in de zetel te luieren en tv te kijken. Mijn gedachte werd afgeleid en ik voelde me ineens dood moe en zakte weg in mijn slaap.
~ Droom ~
'ALLES IS JOU SCHULD DOOR JOU IS MILOU VERDWENEN HOOR JE DAT DOOR JOU DOOR DIE @#! SHOUTOUT VAN JOU' Ik probeerde weg te rennen van die stem alleen hij bleef het maar herhalen ik voelde me door de grond zakken in een diep zwart gat en ik werd erin gezogen ik probeerde te roepen maar ik kon niks helemaal niks.
~ Einde droom ~
Ik schrok uit mijn nachtmerrie ik keek om me heen en zuchtte het was maar een nachtmerrie ik zette de tv uit en zag dat het al ochtend was ik hoorde de trap en het was Zayn. 'Goodmorning Nialler je ziet er slecht uit'. Ik negeerde het en liep naar boven ik nam een douche een deed mijn haar ik liep naar beneden en zag dat de rest ook beneden was ik keek in de keuken en zag dat Harry bezig was om het ontbijt klaar te maken.
POV Luke
Ik keek naar Milou ze lag nog te slapen ik vind haar zo leuk alleen ik twijfel of ze mij ook echt leuk vind ik hoorde een kreun en stond snel op. Milou keek me aan 'goodmorning penguin'. Ik grinnikte 'dat zei ik toch niet hardop hé?' ze keek me beschaamd aan. Jammer genoeg wel zei ik, kijk ontbijt voor jou ik gaf het aan Milou en werd onderbroken door een telefoontje ik keek en het was Zayn
L: Heey
Z: Hee, hoe is het met Milou
L: Ow gaat goed ze voelt zich beter ik hoorde de dokter nog tegen me zeggen dat ze vandaag al naar huis mag.
Z: Ow mooi zo we komen haar zometeen halen.
L: Oke, tot zo dan
Z: Ciao
Ik stopte mijn telefoon in mijn broekzak en liep weer naar Milou toe om haar te vertellen dat ze naar huis mag. Ze keek me blij aan en de jongens kwamen binnnen ze rende naar Milou toe en riepen "GROUPSHUG". Ashton en de rest kwam naar mij toe 'we gaan naar huis'. Ik knikte en gaf Milou een knuffel en de rest ook en zwaaide nog naar 1d. En we liepen naar de auto van Calum toe de hele weg dacht ik aan Milou.
Dit was alweer een hoofdstuk echt ik hoop dat we de 1000 lezers gaan bereiken de 1000 OMGGG IK BEN HYPERR EN I LOVE YOU ALL <3 En de vriendinnen komen binnenkort in het boek terecht :)).
Blijf lezen :)
xxx
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionWat als je al jaren in een weeshuis zit. Wat als ineens je idolen je komen adopteren? Loopt dan alles perfect zoals iedereen wenst of gaat het toch fout. Dit overkomt de 16 jarige Milou door haar verleden en een geheim waar helemaal niemand vanaf we...