Chapter 15

1.1K 48 2
                                    

Heeey x veel lees plezier. Status: 4.3K reads. 152 votes. 88 comments ♥

POV Niall

Milou lag vredig op mijn borst te slapen en Zayn was inmiddels ook aan het slapen. Ik tilde Milou op in bridestyle en ging de trap op naar boven. Ik opende mijn kamer en legde haar op mijn bed. Ik ging weer naar beneden en zag dat Zayn op de bank lag. Ik pakte een deken en legde over hem heen en deed de tv uit. De rest was al eerder dan ons gaan slapen dus ik liep stilletjes naar boven naar mijn kamer ik kroop naast Milou in bed en sloeg een mijn arm om haar heen. Ik twijfelde of zal ik het zo laten. Ik besloot de tweede optie te doen. Langzaam vielen mijn ogen dicht in een droomloze slaap.

~ Die volgende ochtend ~

Ik werd wakker een keek naar Milou ze lag nog vredig te slapen. Ik stond heel zachtjes op en liep naar beneden. Ik ga een ontbijtje klaar maken en die ga ik dan naar haar toe brengen.

*

Pff ik was klaar en liep langzaam naar boven Milou lag nog te slapen dus legde ik het dienblad op het nachtkastje naast haar. Ik ga haar wakker maken, ik loop naar haar toe ''Milou wakker worden''. Ik schud haar zachtjes heen en weer. ''mm Nialler laat me slapen wat doe je in mn kamer'' mompelde ze. ''Je bent in mijn kamer'' grinikte ik. Haar ogen gingen open haar prachtige ogen om in te verdrinken. Ik staarde naar haar zo beautiful. ''Staren is onbeleefd'' grijnsde ze. ''Ik staarde ook niet naar jou maar naar het eten naast je'' loog ik. Ze keek naast haar en ze was verbaasd kon ik zo van haar gezicht aflezen. ''Maar Nialler dit hoefde niet eens'' zei ze lief. ''Nee, Milou ik wou je verassen je bent zo beautiful''. Ze bloosde super schattig! ''Awhh dat is lief van je Nialler, kom je ook mee eten?''. Ze klopte op het bed en ik knikte en samen aten we in een prettige stilte onze ontbijtje. Tot dat Louis de kamer binnenkwam stormen. ''Ow oeps ik zal de tortelduifjes niet meer storen'' lachtte Louis. Ik voelde me rood worden ''Louis ga ff weg'' zei ik. ''Ik ga al'' ik hoorde hem nog gillen naar Liam ''WAKKER WORDEN PAYNE''. Milou begon te lachen ''wat is er?''. Ze hikte ''Louis is zo droog'' en ging verder met lachen. Waardoor ik ook moest lachen, ik legde snel de dienblad op het nachtkastje en we hadden gewoon de lachbui waardoor ik van mijn bed naar beneden rolde. ''PATS''. Oeff ik wreef over mijn kont pijnlijk. En Milou stond en stak haar hand uit ''opstaan Nialler''. Ik pakte haar hand vast het paste perfect alsof we voor elkaar gemaakt waren. ''Ik ga douchen en bedankt voor het slapen Niall'' zei ze lief. Ik knikte ''no problem''. En ging douchen en daarna mijn haar doen en trok een simpele joging broek aan en een sweater. Ik loop naar beneden ''zo wat duurde dat lang zeg wat spookte je uit met Milou?'' grinikte Harry. ''Niks we hadden een lachbui om Louis''. ''WAAROM IK'' gilde Louis hysterisch.

POV Milou

''Bedankt voor het slapen Nialler'' hij is zo cute

Zo weer een nieuw hoofdstukje xxx :))

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu