Předem se omlouvám jelikož kvůli autokorektoru nebudu psát Moona a Klarisu slovensky, snad nevadí.
M-Mattem
S- Samo (Moon)
K-Klarisa
V-Vitaa
D- DejzrPohled Klarisy
Dneska ráno máme jet na návštěvu k Vitovi. Bude tam i Mattem, Dejzr a samozřejmě Sam (Moon).
Nevím to jistě ale přijde mi, že něco citim k Vitovi. Nastoupila jsem do auta. Matty si sednul vedle mě a Samo řídil. Matty na mě koukal. Nevím co se s ním děje, celou cestu byl divný.Pohled Mattyho
Ráno jedeme k Vitovi. Nijak mě to nezajímalo takže jsem prvně neměl ani jet protože musím ještě dostříhat pár videí, ale když jsem zjistil, že jede i Klarisa tak jsem hned chtěl jet taky. Klarisu miluju, ale ona určitě ne mě. Když jsme měly nastoupit do auta nenápadně jsem si sedl vedle Kláry, abych si s ní mohl povídat. Celou cestu jsem nemohl přestat koukat se na ni. Je tak krásná.
K: Co ti dneska je? XD
M: ehm.. C-co m-mě? Nic co by bylo?
K: Nevím proč se na mě celou cestu koukáš?
M: No.. Když přemýšlím koukám do blba XD
K: Aha takže já jsem jako blb jo? Fajn
M: Nenene já to tak nemyslel.Klárka se na mě koukla jako na vraha. Po zbytek cesty jsme se nebavily. Moon nás vůbec nevnímal, takže to neřešil. Když jsme přijely čekal tam na nás Dejzr a Vitaa. Zamával jsem na ně vzal jsem tašky a šel. Vzal jsem tašku i Klarise, ale ta mi ji vytrhla a šla dál.
K: Co myslíš že děláš?
M: No chtěl jsem ti vzít kufry...
K: Dokážu unést jeden kufr
M: Já vím promiň.Když Klára šla dovnitř zavolal mě Moon k autu.
S: Co to děláš? Jsi úplně jako vyměněny.
M: Ale nic...
S: Klárka se ti líbí?
M: Cože?!?!? N-neee ehm..
S: Matyáši! Nelži.
M: No dobrá, ano líbí se mi.
S: Oo nice to je good pomůžu ti se jí zeptat chceš?
M: No jak chceš, ale hlavně nějak nenápadně.
S: Jo nebojŠli jsme dovnitř.
S: Kde budeme spát?
V: No tak já s Klárkou můžu být v pokoji na levo a vy ostatní v pokoji na pravo.
D: Proč ty s Klárkou? 😏
V: No nevim tak vyber ty. 🙄
S: Tak ať je třeba Matty s Klárkou a mi tři tam.
K: Počkat proč?
S: Protože se chci s Dejzrem a Vitou domluvit na jednom videu.
M: Same!
K: Ale Matty se mnou stejně nechce být na pokoji...
M: Cože a to jsem řekl kdy?
K: Nikdy ale poznám to na tobě.
M: Nee fakt mě to neva
K: FajnVEČER
Pohled Kláry
Když jsme šli spát tak jsem viděla na chodbě Vituu. Koukl na mě a usmál se. Já se začervenala a šla dál. Když Matty usnul. Přišel do pokoje Vitaa s růží.V: Kláry musím ti něco říct...
Nemohla jsem tomu uvěřit. Já se možná líbím Vitoovi? Omgg
K: A- Ano?
V- Můžeme si jít promluvit ven?
K: Jasně
V: Hele strašně se mi líbíš..
K: 😮
V: A chci se tě zeptat.. Nechceš se mnou chodit?Já jsem se nadechla, trochu zaváhala a řekla...
Poznatek autorky: Omlouvám se že vás takhle napnu ale další část bude možná ještě dneska😏😂