Ona?!?

198 13 4
                                    

Pohled Dejzra

Dveře mu otevřela holka, přesněji Vitoova bývalá přítelkyně...

Vitaa koukl na mě, na Sama, zase na mě a takhle to pokračovalo asi 1 minutu. Sam vešel dovnitř domu a Vitaa si lehl na zem a nemluvil. "Hele? A nespletli jsme se třeba?" koukl jsem na něj. "Jo určitě oba dva jsme si toho všimla, ale oba dva jsme se spletli že jo?!?! Jasný." Odpověděl mi, zvedl se a chystal se odejít. Chtěl jsem jít za ním, ale on se najednou rozběhl k tomu domu. "Vitoo ne!" Rychle jsem ho okřikl. Chytl jsem ho a odtahl zpátky domů. Došli jsme domů a na večeři přišel i Sam.

Takové smrtelné oči které Vitaa házel po Samovi byly vážně ničící. Když se napřímil kopl jsem ho a zašeptal. "Moc dobře vím co chceš dělat, ale nedělej to, aspoň teď ne." Koukl na mě a otočil oči ve sloup. Chtěl totiž na Sama už promluvit. "Takže, jak jste se dneska měli? Třeba ty Same?" Kopl jsem do něj znovu. "No já jsem se měl dneska dobře, ale Vitoo už to rychle dojes ještě jsi mi slíbil, že mi pomůžeš opravit z počítačem." Snažil jsem se, aby se Sam vyhnul konverzaci s Vitoou. "Vážně? No, ale zeptat se jak se ostatní mají ničemu nevadí, ne?" Řekl to takovým hlasem, jako kdyby byl naštvaný. "Ale potřebuju to opravit teď, takže?" Koukl na mě vražedným pohledem. "Fajn no. Už jdu." V hlavě jsem vydechnul. Díky bože, že nic neřekl Samovi. Chápu jeho zlost na něj, když Sam dokonce věděl, že je to jeho bývalá přítelkyně, ale nechtěl jsem, aby se to řešilo před ostatníma. Došli jsme nahoru a sedli jsme si na postel a Vitaa se otočil pryč jako by byl naštvaný na mě.

Pohled Sama

"Vysvětlí mi někdo co se právě stalo?" Zeptal jsem se. "Taky si říkám, oni se pohádali?" Odpověděl Mattem. "Radši se půjdu za nima kouknout." Zvedl jsem se a ostatní na mě jenom kývli.

Pohled Vityy

Po chvíli co jsme mlčky seděli v pokoji někdo zaklepal. Když jsme slyšeli Sama jak se ptá jestli může dovnitř, Dejzr na mě jenom koukl a pošeptal "Vitoo, opovaž se" Koukl jsem se na něj úsměvem a zavolal "Jasně pojď dál" Dejzr se vyděšeně koukl na mě a mezitím vstupoval do pokoje Sam. "Tak co se tady děje? Opravovat počítač jste nešli určitě." Koukl na nás a sedl si na židli. "No už je to zpravený, to víš, s mojí bývalou přítelkyní jsem opravoval počítače." Promluvil jsem na něj trochu povrchně. Sam zblednul. Přeci jenom to ví. "Aha, jo tak to jo." Vykoktal že sebe. "Vždyť to víš mojí bývalou určitě znáš." Vybledl ještě víc. Dejzr už byl úplně ve stresu, ale já jsem si chtěl vyřídit svoje účty. "Nebo ji znáš víc než já?" Začal jsem zvyšovat hlas. "Vitoo ne!" Dejzr zase pošeptal. "O čem to mluvíš?" Ještě víc vykoktal Sam. "Prý má někoho nového, blonďatého, slováka. Neznáš někoho takovýho?!?!" Sam vstal a chystal se odejít. Stihl jsem mu zavřít dveře před nosem a on už překvapivě normálním hlasem odpověděl. "Vadí ti to? Stejně s ní už nechodíš!" Dopověděl to a odešel. Sedl jsem si na postel a nechápavě koukal na Dejzra. "Co je? Vždyť jsme to věděli." Lehl jsem si a řekl jsem. "Já tak nějak čekal, že to nebude pravda nebo něco." Dejzr mě obejmul a po zbytek dne jsem zůstal v pokoji.

Pozn. Autorky: Upřímně se mi tahle FF přestává líbit. Přemýšlím na tím, že dodělám nápad, k dalším pár kapitolám a začnu novou. Váš názor můžete napsat do komentářů. A JEŠTĚ BYCH CHTĚLA PODĚKOVAT VERELLA_CZ PROTOŽE SI POKAŽDÉ CTE TUHLE FF JAKO PRVNÍ A POKAŽDÉ JI SKVĚLE OHODNOTI! MOC DĚKUJU❤️Zatím ahooj! 😁🥺💖🍞

MattrisaKde žijí příběhy. Začni objevovat