Najdu Ji!

320 11 0
                                    

Na papírku stálo: Pokud ji chceš získat zpátky tak budeš muset něco udělat. Zítra mi na stejné místo ve stejný čas doneseš peníze. Přesněji 20 000 Kč. Pravidla jsou stejná, pokud přijdeš s policajtama tak si ji nechám.

Běžel jsem k autu a jel domů. Doma jsem ukázal ostatním papírek a šel jsem hledat peníze. Našel jsem v peněžence 9 000 Kč. Neměl jsem další 11 000, všechno jsem si nechal doma a jet tam by jsem nestihl.

Pohled Sama

Maty neměl dost peněz a rozhodl jsem se, že mu půjčím ten zbytek co mu chybí, přeci jenom jde o moji sestru a musím ji pomoct. Vzal jsem všechno co jsem u sebe měl, tedy 5 tisíc, víc jsem neměl. Ostatní se rozhodly taky přispět. Dejzr dal 2 tisíce a Vitaa 4. Bylo to kompletní. Měly jsme 20 000. Dali jsme je Matymu a něco mě napadlo.

S: Maty?
M: No?
S: Když tam nepíše nic o nás tak můžeme jet s tebou ne?
M: Nooo já nevím... Co když se něco stane?
S: Tak se tam schováme a pokud by se něco stalo tak ti pomůžeme. Teda pokud nejsem jediný kdo do toho jde.

Pohled Vityy

Samo se koukl na nás s Dejzrem pohledem ať jdeme taky. Rozhodl jsem se že jdu do toho taky.

V: Fajn, jdu taky!
D: Tak já taky.

Celý večer jsme se domlouvali jak to uděláme atd.. ale Maty nás skoro nevnímal o něčem přemýšlel. Bál jsem se ho zeptat, ale nakonec jsem to udělal.

V: Copak se stalo Maty?
M: To že jsi gay neznamená že se tak musíš chovat i ke mě!
V: Eeeh... No.... Ale to nemělo být... Eeh...
M: Eeh promiň nevím co se mnou je... Promiň mi to.
V: Jo... Poho... Ale co ti je?
M: Myslím nad Klárkou. Chci ji zase obejmout, ale nemůžu. Není tady, teď někde sedí kouká do země a před ní je vrah. Bojím se oni a ani nevíte jak moc.
D: Víme, chápu tě.
M:....

Večer jsme vyrazili, Maty řídil a mi seděli na zadních sedadlech.

V:Ale počkat!

Napadlo mě po chvíli.

M: Co je?
V: Jak asi vystoupíme nenápadně když budeme sedět tady?
M: Ajo to je pravda.

Tak jsme si sedli do kufru. Když Maty parkoval. Zaparkoval ke keři a když vytahoval ty peníze nenápadně jsme vystoupili. Maty šel dál od auta a po chvíli tam přišel i zahalený muž.

Pohled Matyho

Č: Máš ty peníze?
M:Jo mám tady

Dal jsem mu kufřík a zeptal jsem se ho.

M: A co Klárka, kde je?
Č: Bohužel naše dohoda se ruší, nedám ti ji, šel by jsi mě nahlásit na policii. Takže ti vyřídím jednu věc, pozdravuj za mě moji pra-babičku

Vytáhl pistol a zamířil na mě.

Pohled Sama

Když jsem vyděl jak ten pán vytáhl pistol nemohl jsem se jen koukat.

V: Panebože on ho střelí!!!!
D:Sakraaa neee.
S: Sbohem hoši, byly jste skvělý kamarádi.

Řekl jsem, vyběhl z keře a stoupl si před Matyho v pravou chvíli. Kulka střelila mě. Přestal jsem cítit tělo, vyděl jsem rozmazaně, a neslyšel jsem skoro nic.

Pohled Matyho

M: Same!!!! Nee!!!!
V: Doprdele on vykrvací dělejte něco!
D: Volám sanitku.
M: Same okey, koukej na mě, nezavirej oči, hlavně klid, hlavně klid,
S: Slib mi že se o Klárku postaráš dobře, že budete šťastní.
M: Same!!
S: Slib mi to....
M: Dobře Same, slibuju.

Poté jsem se zvedl rozběhl jsem se k tomu člověkovi, dal jsem mu pěsti, bez toho abych vnímal že mě může taky střelit. Vzal jsem mu tu pistol a zamířil na něj.

M: Pohni se a bude to tvůj poslední krok!
Č: Klídek hochu.

Potom přijela sanitka, potom zavolal Dejzr i policii a ta ho odvezla. Otevřel jsem dveře od jeho auta a tam...

( Pozn. Autorky: 651 slov, trochu delší než normálně ale snad se líbí, jinak nebojte tohle není konec, ještě to bude mnohem delší😅👌)

MattrisaKde žijí příběhy. Začni objevovat