Nenenenene

196 13 10
                                    

So: Myslím, že na to možná přijdeš sama....
K: Jako že bych byla....?
So: No radši si bez udělat test, jestli je to pravda...
K: Fajn, doufám, že to není tak.

Pohled Klarisy
Se strachem jsem odešla do lékárny a koupila si.... Ano je to tak, těhotenský test... Musela jsem počkat až odejdou děti předemnou, protože mě poznaly a kdyby viděly, že si kupuju těhotenský test, asi by se divily. Došla jsem domů, rychle jsem se ujistila, že není nikdo doma a šla jsem si udělat test. Na krabičce bylo napsáno, že se to pak má pak počkat 20 minut, abych věděla výsledek. Díky mému štěstí za asi 10 minut zazvonil zvonek a začaly se odemykat dveře. "Ale ne! Kluci jsou doma!" Vyjekla jsem přes celý pokoj. Že zmatku toho, že si něčeho všimnou jsem nechala test na stole a odešla ke dveřím. "Ahoj Kláry!" Vykřikli na mě Dejzr s Mattemem. "Kde jsou Vitaa a Sam?" Zeptala jsem se. "No Vitaa šel vyzvednout Sama, za chvíli by měly přijet." Odpověděl mi Dejzr. "A co jak jsi se měla? Když jsme byli na chvíli na tvém streamu byla jsi úplně bledá." Zeptal se mě Maty. "Coo???? Nee..." Odpověděla a ztuhla jsem, když se na mě podíval udiveným pohledem...
Po chvíli jsem šla pro sušenky a řekla jsem všem ať si jdou dát kafe a svačinu. Pak přišel Vitaa se Samem. Bohužel jsem je neslyšela přicházet a už jsem jenom viděla Vituu utíkat nahoru do schodů. "Vitoo?! Kam jdeš? Vykřikla jsem udiveně." Potřebuju rychle na záchod😅" Odpověděl." Počkej!" Rozeběhla jsem se za ním do schodů a když jsem viděla otevřené dveře do mého pokoje a na stole test, předběhla jsem ho a zavřela rychle dveře."Co tam schováváš?😏" Koukl na mě Vitaa. "Ehm... Nic..." Řekla jsem zaváhavě. Vitaa se na mě udiveně koukl, odhrnul mě pryč od dveří a otevřel je. "Ne, prosím! Nechoď tam!" vykřikla jsem na něj. "Co.... To...Kláry? T-ty... Jsi.... Tě-hh.....?" Vykoktal na mě když se koukl na stůl. "Co?!?!? Děláš si srandu že jo?!?!? Vykřikla jsem na něj vystrašeně a došla ke stolu." Dívej, je to tady napsaný... Tak asi gratuluju😅" Snažil se mě aspoň trochu rozveselit, ale to už nešlo. Já a mít dítě?!?!? To nejde do sebe." Počkat, počkat. Koho to je? Matyho doufám, že?" Zeptal se zmateně. "Jojo tak on byl jedinej." Vitaa se začal smát, ale mě to k smíchu moc nebylo. A hlavně jak mu to teď řeknu? A co řekne Sam? On měl nakonec pravdu. Fakt se to stalo. Budeme to s Matym aspoň po chvíli před ním tajit. "Jo a Vitoo? Prosím nikomu to neříkej. Komu budu chtít to řeknu sama" Řekla jsem mu a on na mě jen souhlasně kývnul.

Došli jsme dolů za ostatníma a večer jsme si šli lehnout.

Druhý den ráno - Pohled Matyho

Ráno jsem vstal dřív než Klárka a snažil jsem se jí nevzbudit při odchodu na snídani. Byla nějaká divná musím se jí zeptat co se stalo. Jelikož už dole byli kluci, teda kromě Sama, který se zase toulá někde sám. "Dobré ráno kluci" Šeptl jsem na ně potichu, abych Klárku neprobudil, i když to nebylo nutné, jelikož kluci mi odpověděli velmi hlasitě. "Hele, chci se vás něco zeptat, nemyslíte, že byla Klárka nějaká divná?" Vitaa stuhnul. Něco tají. Něco o čem očividně nemůžu nic vědět. Ale co?

Pohled Vityy

Slíbil jsem Klárce, že nikomu nic neřeknu a jelikož jsem si řekl, že se budu snažit nikomu nelhát, stuhnul jsem, když se na to zeptal. Ze stresu a vyděšení, že něco prozradím jsem zatáhl Dejzrovi za triko, aby mě následoval a vymluvil jsem se, že jsem zapomněl nahoře něco. Dejzr řekl, že jsem bordelář a že mi musí pomoct jinak bych tam byl celý den a díky tomu jsem měl čas si s ním promluvit. Sakra, ale jak mu mám říct, že nevím co mám dělat, když mu o tom nemůžu nic říct. Dejzr se koukl na mě se slovy. "No tak povídej co je tak strašného, že jsi z toho tak ztuhnul". Teď jsem ztuhnul ještě víc. Co mám teď jako dělat? Vymluvit se z téhle místnosti taky? To by mi nevyšlo. Nervózně jsem se koukl na Dejzra a dál přemýšlel co mám udělat.

Pozn. Autorky:
(781 slov) No čauky Toustíci! Omlouvám se, že teď dlouho nevycházely kapitoly, ale byla jsem líná a měla jsme toho moc. Doufám, že se vám líbí nový styl psaní. Můžete mi napsat svůj názor do komentářů a taky můžete napsat jak si myslíte, že bude příběh pokračovat a jak by jste chtěly, aby pokračoval. Já mám pár věcí vymyšlených, ale klidně se nějakými kreativními nápady inspiruji. Zatím se mějte hezky a ahuuuuj💖🍞🦋

MattrisaKde žijí příběhy. Začni objevovat