Pravda...

166 11 4
                                    

Pohled Klarisy
Po tom se odešel Sam jsme zůstali u stolu jen já a Maty. "Hele Kláry?" Zeptal se mě po chvíli. "Není ti něco? Poslední dobou jsi taková trochu jiná." " To se ti asi jenom zdá." Dořekla jsem to a samozřejmě se mi chtělo jít z\/racet (pozn Autorky: musím to napsat takhle jinak bych dostala ban) Když jsem se vrátila bylo mi jasné, že musím s pravdou ven...

Koukl na mě udiveným pohledem, povzdechla jsem si a řekla, že mu řeknu pravdu. " Takže, je tu jedna věc, kterou jsem ti neřekla a máš plné právo to vědět." Koukl na mě ještě víc udiveným pohledem." Já... jsem.... no... t..." " Chápu, chápu..." Přerušil mě a divila jsem se, že celkem v pohodě. "Takže? Jaký na to máš názor?" Koukl na mě a začal se smát. "Noo tak trochu jsem to tušil." Nechápavě jsem na něj koukla. "Soldix mluvit o pár věcech, jakože je ti blbě často, že mu přijde že trošku tloustneš, atd.."
Z poslední věty jsem se rozesmála. "Aha😂 a jsi rád?" Koukl na mě se svým sladkým "Ano" a blížil se ke mě. "Jsem nejšťastnější člověk na světě" a dal mi pusu. V tu chvíli tam přišel Vitaa, který vypadal hodně naštvaně. "Co se stalo?" Zeptala jsem se Vityy. "Ale nic" Odpověděl a se smutkem v očích a tváři odběhl do horního patra a do pokoje. "Co se tady děje? On se s někým pohádal?" "To nevím zavoláme Dejzrovi." Řekla jsem a šla pro telefon. Za chvíli už jsme volali Dejzrovi a ten nám to po chvíli zvedl. "Ahoj, co potřebujete? Zrovna jsem na nákupu." Ozvalo se z telefonu. "Dejzre? Potřebuju se tě zeptat, nevíš proč je Vitaa tak naštvaný? Vy jste se pohádali?" Z telefonu se nic neozívalo. Po chvilce jsme konečně uslyšeli Dejzra jak mluvit. "Noo... My dva ne, ale... On a Samuel..." Vykoktával ze sebe. "A jak?" Řekla jsem z údivem. "No je to delší jednoduše, Samuel chodí s Vitoovou bývalou přítelkyní." Oba jsme s Matym polapali po dechu. Maty zůstal u telefonu a já se vydala za Vitoou. Vešla jsem dovnitř do pokoje a on volal mamce. "Ano mami neboj, už jsem to domluvil konečně se uvidíš s mojí přítelkyní" Po této větě mi předběhl mráz po zádech. On už snad není s Dejzrem?

Pozn. Autorky: Ahoj! Omlouvám se, že nevychází kapitoly, ale tak snad vám to tolik nevadí. Co si myslíte, že chce Vitaa udělat? Myslíte, že to řekne Klárka Dejzrovi? Můžete mi napsat váš názor do komentářů, (btw 425 slov) zatím Ahuuuj! 🍞❤️😁😂

MattrisaKde žijí příběhy. Začni objevovat