Jenom jsem přemýšlel co se stalo. Kdyby Samo nešel se mnou, tak se to nestane, kluci mě uklidňovali, že Dejzr žije takže určitě přežije i Samo. Začalo mě to trochu štvát a omilem jsem na ně vykřikl.
M: Jo jenže Dejzr se bouchnul do hlavy, Samo je prostřelený pistolí!
V:..... Tak promiň Maty.Dejzr začal být mega smutný. Chtěl jsem se mu omluvit, ale nestihl jsem to. Dejzr odešel ven.
V: Jdu radši za ním.
Pohled Vityy
Vypadalo to že i Dejzra to trápí, ne jen to že na něj teďka Maty křičel, ale spíš to, že Samo je na pokraji smrti a Maty to ještě připomněl. Šel jsem vedle něj, ale on se snažil jít rychleji, aby byl sám.
V: Dejzre?
D: No?
V: Proč jsi tak smutný?
D: Bojím se o Sama....
V: Neboj.Řekl jsem a chytil ho za ruku. On se ale odtrhl a šel dál.
D: Doufám že se uzdraví.
Trochu mě to překvapilo. Dejzr že by se takhle o někoho zajímal? Celý den mluvil jenom o zážitcích se Samem. Trochu jsem se začal bát. Dejzr je gay, co když se mu začal líbit Samo? Počkat nenene, vždyť Samo má holku, ale na jednu stranu, myslel si že jsem s Klárkou a stejně mě tenkrát chytl za ruku. Když se zastavil před domem, snažil jsem se ho obejmout, ale zase se odtrhl. Maty s Klárkou to viděli. Dejzr kolem nich prošel a zamířil k pokoji. Pak jsem šel já, ale mě zastavil Maty u dveří.
M: Vitoo?
V: Hmm?
M: Stalo se něco?
V: Ne asi ne, teda, já nevím.
M: Okey.... Tak povídej co se stalo.
V: Hele s tebou se o tom dá blbě povídat...
M: Protože nejsem gay? XD
V: To jsi teda vtipálek.
M: Promiň.
V: No prostě jsme šli a Dejzr pořád mluvil o Samovi jako by se mu líbil.
M: Ale vždyť Samo má holku.
V: To jsem si taky říkal, ale já jsem se mu taky líbil, když si myslel, že jsem s Klárkou.
M: A to nemáš jiné podezření? Třeba se o něj jen bojí.
V: Až na to, že když jsem ho chtěl chytit za ruku tak odcukl a to stejný, když jsem ho chtěl obejmout.
M: Tak se třeba fakt o něj boji a prostě chce být chvíli sám.
V: No nevím... A co ty s Klárkou?
M: Dobrý, dneska půjdeme za Samem. Trochu se o ní bojim, dneska nám řeknou jak mu je atd... No a pokud řeknou že...... No že nás prostě opustí, tak nevím jak na to bude reagovat.
V: Ou.. Tak držím palce.
M: Ty s nama nejdeš?
V: Chci si promluvit s Dejzrem.
M: Aha ok.
V: Ale prosím neříkej mu že jedete za Samem. Chtěl by jet taky.
M: Fajn.Pohled Matyho
Vyrazili jsme do nemocnice, rozhodli jsme se že půjdeme pěšky, aby jsme se trochu prošli. Vyrazili jsme. Klárka byla nervózní a tak jsem ji chytil za ruku. Šli jsme dál a doufali že tady nepotkáme žádné fanoušky, moc by to řešili. Šli jsme dál a já pořád viděl že není ve své kůži. Zastavil jsem se, otočil jsem se k ní, přiblížil jsem si ji k tělu koukal jsem se jí do očí a zašeptal jsem: Kláry neboj, bude to v pohodě jo? Miluju tě lásko! Potom jsem se přiblížil k jejím ústům a políbil jsem ji. Začali jsme se líbat. Konečně se ukázal úsměv na jejích očích, ale ten dlouho nevydržel. Jelikož jsme po chvilce slyšeli zvuk foťáku a dětský smích. Ale ne fanoušci. Odtáhli jsme se od sebe a koukali na ně.
(F-fanoušek)F1- Omgg takze spolu doopravdy chodíte!
F2- Tak to je megaaa, můžeme fotku?
M: Můžete, ale prosím nikam nedávejte ty fotky co jste teď vyfotili.
F1- FajnTak jsme se s nima vyfotili. Oni nám poděkovali a potom udělalo jednu blbou věc.
F2- Dělej musíme poslat holkám ty fotky!
F1- Jojo jdeme rychle!
M: Počkat jaký?
F2- Tu jak jste se libali! XD
F1- XDPak ty děcka odešli a já se koukl na Klárku.
M: Kláry promiň nevěděl jsem že to fakt budou někam dávat.
K: Hhhhhh, super takže to to budou vědět všichni.Řekla a rozběhla se slzami v očích pryč.
(Pozn. Autorky 714 slov dneska trochu delší takže budu ráda za ⭐ děkuju.)