Pohled Matyho
Dojedly jsme a Sam znovu odešel na "procházku". Už zase?!? Začal jsem si říkat jestli před námi něco netají. Chtěl jsem si o tom promluvit s Klárkou.
M: Nepůjdeme na procházku Kláry?
K: Klidně, nepočkáme i třeba na Sama?
M: Ne, bůh ví, kdy zase přijde.
K: Okay a Vitaa a Dejzr nechtějí jít?
M: Tak aspoň můžou strávit ráno sami, ale pokud chtějí..
V: Já bych zůstal doma, co ty Domi?
D: Jo asi taky.Nechtěl jsem, aby si kluci myslely, že s nimi na procházku nejdu, ale nechci roznášet "drby" mezi více lidí. Klárka je jeho sestra, ta by mohla vědět co se děje.
Vyšli jsme ven a začal jsem se Klárky nějak nenápadně ptát.
M: A kde je vlastně Sam? Říkal ti kam jezdí?
K: Cooo?
M: Co se stalo?
K: Já myslela, že ty víš kam jezdí🤔😅
M: Já? Ne, takže ty taky nevíš jo?
K: Bohužel ne, ale bojim se, že před námi něco tají.
M: Já si to taky myslím!
K: Nechci mu lézt do života, ale možná by jsme to měly nějak prověřit.
M: Jojo, taky bych řekl.Pohled Klárky
Strašně mě zajímá co se děje, hlavně proč nám to neříká? Je možný, že nelhal a vážně jel na louku se projít, ale to se mi nezdá. Nikdy se takhle jen takhle jen tak sám projít nešel.
Ještě jsme se chvíli procházeli a pak jsme šli domů.
D: Čau, hele s Vitoou jsme si říkali jestli nechceš jít s námi dneska na párty ke Gejmrovi.
M: No nevím jestli by to tam Klárku bavilo.
K: Tak běž s klukama sám, já tady počkám a třeba natočím nějaké video nebo zapnu stream.
M: A nestane se ti nic?
K: Nee, snad, kdyžtak zavolám.
V: Tak ať zapne stream a když se jí něco stane tak to uvidí lidi na streamu a začne se to řešit.
M: Ty se nezdáš Vitoo, ale někdy ti to fakt myslí!😂
K: Tak jo tak se běžte přichystat, kdyby se něco stalo zavolá ti Soldix.Kluci večer odešly na tu párty a já zapla stream. Hrála jsem nějaký hry, pak jsme kecaly atd... A pak už mě to začalo nudit, už jsem streamovala 3 hodiny a už jsem nevěděla co dělat tak jsem řekla ať píšou otázky a budu na ně odpovídat teď a ty co nestihnu tak na videu. Odpověděla jsem na pár otázek a šla jsem si pro jídlo, stream trval 5 hodin než mi začalo být blbě asi z toho jídla. Když mi bylo až na zvrªcení, vypla jsem stream a šla se vyležet, a samozřejmě pozvrªcela jsem se. Nechtěla jsem volat Matymu, určitě se baví akorát bych ho rušila. Tak jsem si udělala čaj, když v tom mi zavolal Soldix ( Soldix- So )
So: Vypla jsi stream úplně bledá, je ti něco?
K: Ne, jenom je mi blbě.
So: A z čeho?
K: Asi z toho jídla.
So: Z jídla? Vždyť si ho snědla a chvilku potom ti začalo být blbě. Ale tak pokud myslíš...
K: A z čeho by to asi bylo?
So: Noo....Pozn. Autorky: (559 slov) Ahooj další kapitola je za námi! Omlouvám se, že teď nevychazely kapitoly, ale mám hodně školy. Doufám, že se vám kapitola líbí. Do komentářů můžete napsat jak se vám líbila a jak si myslíte, že bude příběh pokračovat. Hezký zbytek dne💖