Neeeee

320 15 2
                                    

... byl papírek

M: To si ze mě děláte snad prdel ne?

Doufal jsem že tam najdu Klárku. Otevřel jsem papírek a na něm bylo:

Pokud čte tohle ten blonďatej týpek, pravděpodobně jsi porušil pravidlo a někoho jsem zabil. Upřímnou soustrast kámo😂. Tu tvoji Klárku najdeš ve věži. Buď nahoře v nejvyšším patře nebo už dole. Snad mě chápeš. Pohni si než bude pozdě.

Ohlédl jsem se kolem sebe, buď poběžím k věži a zachráním Klárku, nebo do nemocnice za Samem. Když to kluci uviděli jenom na mě kývli a vzali auto směrem nemocnice, pochopil jsem kam mám jít já. Rozběhl jsem se k věži. Nahoře jsem viděl stát toho týpka a vedle něj po chvilce vykoukla i Klárka. Zároveň se mi ulevilo a na druhou stranu jsem se začal víc bát. Sice ji nezabil, ale chce to udělat teď!! Rozběhl jsem se do nejvyššího patra. Rozhodl jsem se ti ukončit. Vyběhl jsem tam a křikl na něj.

M: Hej! Pusť ji!
Č: Promiň, ale řekni té své Klárce sbohem!

Začal ji naklánět víc ke kraji ale já jsem se vykašlal na to že měl v druhé ruce pistoli a praštil jsem ho. Upadl do bezvědomí. A začal padat mimo věž. Ale sakra! I s Klárkou. Chytl jsem ji za ruku těsně před pádem. Vytáhl jsem ji nahoru a pořádně obejmul.

M: Už je to v pohodě, už jsi se mnou.
K: Maty já jsem se tam bála!
M: Já vím, ale už na to nemysli.

Sešli jsme dolů. Ležel tam ten typek a tak jsme zavolali policii, ta řekla že kdyby se v nemocnici snažili tak může přežít, ale to si on nezaslouží.

Šli jsme domů a tam čekali kluci.

D+V: Kláry??
K: Ahoj.
M: Co Samo?
K: Co se mu stalo?
M: Nooo....
D: Eeeh....
V: No víš.....
K: Tak sakra vyklopte to!
M: Ten typek ho střelil!
K: Můj bože!

Vzali jsme auto a jeli jsme do nemocnice. Samo tam ležel, sám jako mrtvola. Nenene to se nesmí stát. Po chvíli jsme odešli, po cestě bylo hrobové ticho.

MattrisaKde žijí příběhy. Začni objevovat