Cooooo?!?!?!?!?

317 12 14
                                    

Pohled Dejzra

Dosedl jsem si na židli a v tu chvíli někdo zazvonil.

D: Děláte si srandu? XD

K: A půjdeš tam?

D: Kašlete na to, pokud je to někdo kdo vás nebo nás zná, tak zavolá a pokud je to fanoušek tak je to lepší pokud neotevřete.

M: No já nevím, ale fajn.

Začali jsme jíst dort, bál jsem se, že nebude nikomu chutnat, ale nakonec to vypadalo, že si všichni pochutnaly. S Klárkou jsme se v kuchyni totiž zakecaly a dort byl v troubě asi o 10 minut déle než měl být. 

V: Věděli jste, že na Majnru je pár věcí jinak?

M: Jaký?

V: No v domě se posunuly věci atd...

D: Já vím já tam hrál.

V: Aha už jsem se lekl, že Sam vstal z mrt.... Už mlčim...

Všichni jsme se na Vituu koukli smutným výrazem. Kéž by tu byl. Chybí mi...

M: Nesmíme na to myslet! Je to smutný, ale život jde dál.

Potom co to MaTTem dořekl začala Klárka lehce brečet...

M: Promiň Kláry...

K: V pohodě jen půjdu chvíli nahoru do pokoje...

M: Počkej půjdu s tebou!

Maty se zvedl ze židle a rozeběhl se za Klárkou.

Pohled Matyho

Vyběhl jsem za Klárkou a sedl si za ní na postel. Začal jsem jí říkat o Samovy...

M: Kláry...

K: Ano?

M: Hele, já vím, že ti Sam chybí, ale bohužel je už pryč...

K: To nevíš! Mamka mi nic nenapsala...

M: Kláry... Myslíš, že ti nenapsala pokud  se ještě léčí?

K: 😔😔😔

M: Hele, prostě jsem ti chtěl říct, že sice tu mezi námi už asi není Sam, ale musíme jít dál.

Pohled Dejzra

Seděli jsme s Vitoou a stále někdo zvonil. Po chvíli jsem se rozhodl, že půjdu teda otevřít... Otevřel jsem dveře a...

Pohled Vityy

Dejzr šel otevřít, když jsem chytil málem infarkt, protože jsem slyšet otevřít dveře a pak Dejzra jak vykřiknul: Kláry!! Někdo za tebou přišel! Přišel jsem se kouknout a viděl jsem tam...Klárky mamku?  Stál jsem tam a seshora jsem slyšel jenom: Prosím teď ne!

V: Dejzre já jí půjdu říct ať sem přijde.

D: Okay.

Tak jsem vyšel nahoru a viděl jsem tam Klárku a Matyho jak se objímají.

V: Pardon že ruším, ale Kláry máš návštěvu.

K: Koho?

V: Tvoji mamku...

K: Cože?!?!?

Ani jsem se nestihl nadechnout a Klárka utíkala dolů po schodech. Já s MaTTemem jsme se rozběhli za ní. Přišli jsme a viděli jsme, jak Klárka objímá svoji mamku.

M: Páni takhle šťastně nevypadala dlouho...

V: Si v pohodě?

M: Jo... Jsem rád, že je šťastná.

Pohled Klárky

Obejmula jsem mamku a potom se koukla na kluky, řekla jsem mamce ať jde klidně dovnitř a ona souhlasila, ale před tím než jsem stihla udělat jediný krok mě chytla za ruku. (Ma-Mamka)

Ma: Ještě tu pro tebe mám jeden dárek...

K: Jaký?

Mamka se na mě jenom usmála a z jejího auta najednou vyšel........ Sam...

Panebože!!!! Vykřikla jsem se a rozběhla za ním.

S: Joou čaute všichni jak se máte?

Všichni jsme jenom koukali a nemohli uvěřit svým očím.

M: Same? Jsi to vážně t-ty?

S: Vypadám jako třeba Creeper? XD

V: Jak si se vyléčil?

S: Díky mamce a taky vám. Když jsem chodil na procházky, jelikož jsem málem přestal chodit jsem vás párkrát viděl. Byli jste pro mě naděje se vyléčit a zvládl jsem to!

D: To je dobře.

K: Tak jdeš k nám? Ještě nemáme dojedený dort.

S: Jasně, moc rád.

Ma: Tak já vás tady nechám. Zatím ahoj.

Šli jsme si sednout ke stolu a povídali jsme si co jsme dělali jak se měl atd... Po dlouhé době jsem byla zase šťastná a podle  úsměvů ostatních myslím, že nejsem sama.

S: Jste fakt moji nejlepší kamarádi, děkuju vám. 

Dořekl to a zazvonil mi budík... To snad ne! To byl jenom sen?!?!?



Pozn. Autorky: HAHA APRÍL XD (No co nějak jsem vás nachytat musela) 

Večer co jsme hráli hry, kluci natočili zase společné video na youtube a mě pak něco napadlo. 

K: Kluci?

V, D, S, M: No?

K: Nechcete se sem za námi s Matym přestěhovat?

S: A nebudeme vám tu vadit? 😏😉

M: Ježiši XD

D: Klidně mě je to jedno.

V: Já jsem pro!

S: Tak já taky!

M: Ale pokud tu ještě někdo někdy umře tak vás zabiju XD

Všichni jsme se zasmáli. Kluci večer jeli domů pro věci a říkali, že se tak za 2 až 3 dny vrátí, aby měli všechno. Sam to zvládl celkem rychle a ráno už byl se vším u nás. Bylo to vážně mega super, být zase všichni pohromadě a šťastní.

DŮLEŽITÉ PŘEČÍST!!

TOHLE NENÍ KONEC PŘÍBĚHU! 

Možná to tak vypadá, ale ne. Ještě mám plány jak by mohl příběh pokračovat, nečekejte, že bude mít tenhle příběh 100 kapitol, ale ještě minimálně 10 by možná mohlo být. Kdo by chtěl pište mi do komentářů nějaký nápad na příběh, ale pokud je ten nápad hodně specifický a dlouhý napište mi to prosím na instagram: @_mattem.je.best_

No a já se těším na vaše nápady a zatím ahoj a Krásné Velikonoce všem!

Jo a btw: 809 slov.

MattrisaKde žijí příběhy. Začni objevovat