Než jsem stihla odpovědět přišel ven Dejzr.
D: Co vy dvě hrdličky?
V: Co? Dejzre co tady děláš?
D: Nevím šel jsem tě hledat.
V: Aha
D: Ale klid je to na vás poznat hodíte se k sobě.
V: Tak to je super, ale přišel si v nejhorší čas.
D: Aha pardon
V: Kláry hlavně to neříkej Samovy jo?
K: Ehm...okPak jsme uslyšely jak Samo vycházel z pokoje a tak jsem šla rychle na pokoj.
S: Co tady děláte?
V: Chtěli jsme si povídat.
S: A proč jste šli ven? 🤔
V: Eeee...
D: Aby jsme tě nevzbudili.
S: Aha fajn no, ale mě by to nevadilo.
V+D: OkayRáno
Pohled Mattyho
V noci asi na půl hodiny odešla Klárka někam pryč, ale byl jsem tak unavený, že jsem to nevnímal. Nevím co se dělo, ale bojim se o ni. Vitaa je můj dobrý kamarád a často ponocuje tak jsem měl v plánu se ho zeptat.
M: Dobré ráno Kláry
K: Čau
M: Jdem za klukama nebo si chceš ještě povídat.
K: Určitě za klukama
M: Aha..
K: **vstala a šla ke dveřím**
M: Kláry?
K: No?
M: No.... Radši nic
K: Hhh.. 🙄Na chodbě
Pohled Vityy
Chtěl jsem pozdravit Klarku, ale pak jsem zahlédl Mattema. Chci mu říct to o Klarise, ale až to bude jistý.
V: Ahoj zlatíč....Aaaa ahojte Kláry a Matty
M:Eeee Ahoj?
K: AhojKoukla se na mě tak krásným pohledem. Nemůžu na ni přestat myslet. Je tak skvělá a krásná.
K: Matty můžeš jít pryč?
M: Proč?
K: Hhh🙄. Tak jdu já no...Klárka odešla achjoo
M: Achjooo
V: Co je Matty?
M: Co by bylo?
V: Poznám to na tobě něco ti je.
M: Fajn.. Líbí se mi Klárka, ale já ji ne.
V: Počkat co?!?!?!?
M: Navíc byla včera v noci mimo pokoj, bojím se o ní.Nemůžu mu přece lhát, ale možná bude lepší že zatím nebude vědět že se mi taky líbí a že já s ní byl včera v noci...
V: A-a viděl jsi někoho s ní?
M: Ne.. Počkat ty myslíš že byla s někým? Ale tady v okolí nikoho nezná co když chodí s někým ze SMTV?
V: Ježíši nebuď naivní. Hlavně klid.
M: No nevim, hele ty jsi v pokoji u dveří neviděl si kam šla?
V: Eee já? Proč bych ji měl vidět?
M: Jen jsem se zeptal. Tobě věřím ty by jsi mi pomohl. Řekl by jsi mi to.
V: JojoV krku se mi udělalo sucho. Co jsem za kamaráda. Ach joo. No nic jednou mu to řeknu. Pokud mi takhle věří tak mu to nebude snad vadit ne?
M: No nic já jdu na snídani jdeš taky?
V: JojoNa snídani
Pohled Sama
Vitaa si sedl vedle Klárky, co jim drbe? Včera večer když jsme si před spaním povidali se mě Vitaa zeptal co bych dělal kdyby chodil s Klarkou. Já řekl že by mi to vadilo. Matty je rozumnější, měla by chodit s Mattym. Pak už byli s Dejzrem venku a chovaly se divně. Dejzr tam ale šel až později. Budu Vituu trochu sledovat😅🤔.
Po snídani jsem potkal Mattyho.
M: Ahoj
S: Ahoj, proč si tak smutný?
M: Ale Klárka, zase jsme se pohádali...
S: To bude fajn, neboj. Víš jak se to říká, co se škádlívá to se rádo mívá.
M: Haha, jenže mi se neškadlime mi se silně hádáme😪😪
S: Ale prosimtě buď v klidu.
M: To mi říkal i Vitaa když jsem mu říkal že byla Klárka včera v noci venku.
S: Počkej cože?!?!?!?
M: No on říkal že o tom nic neví, ale že mám být v klidu. Co se stalo Same?
S: Ale nic jenom je to moje ségra tak sem se lekl kde byla.
M: Aha fajn, no nic už jdu.
S: fajnNemohl jsem mu to říct byl by ještě víc smutný, ale cestou na pokoj jsem potkal Vituu😠.
Poznatek Autorky: další část bude co nejdřív😅