Všechno se rozpadá...

326 15 9
                                    

Pohled Matyho

Chtěl jsem běžet za ní, ale utíkala moc rychle a ztratila se mi. Řekl jsem si, že třeba šla do nemocnice, jelikož se i rozběhla tím směrem a tak jsem vyrazil stejnou cestou. Došel jsem k nemocnici, ale před ní nebyla Klárka, doufal jsem, že bude uvnitř, ale nemohl jsem ji najít. Došel jsem k Samovy do pokoje a tam seděla.

K: Co chceš?

M: Chci se ti omluvit...

K: Hhhhh to je teď už stejně jedno....

M: A proč jsi teda tak smutná?

K: Byli tu doktoři...

M: Ouuu a co říkali?

K: Že nemá šanci...

M: Cože? Jakto?

K: Rána pronikla do srdce...

M: Za všechno můžu já! Kdybych tě tenkrát nenechal doma samotnou, nikdo by tě neunesl, tím pádem by jsme tě nemusely zachraňovat a tím pádem by ho ten blbec nezastřelil!

K: Není to jenom tvoje chyba...Ale teď prosím odejdi, musím si srovnat co se právě teď děje...


Začal jsem přemýšlet nad starými časy, když jsem se s Samem poznal, jak jsme jezdily na výlety, jak jsme společně natáčely a jak jsem všechno tohle během sekundy ztratil... Odešel jsem domů, nebo spíš chtěl jsem, ale nakonec jsem zůstal venku na lavičce...Po chvíli začalo pršet... Stále jsem tam seděl a koukal se chvíli do země, chvíli do oblohy a chvíli kolem sebe. Seděl jsem tam takhle asi další 2 hodiny... Po chvíli jsem si uvědomil jednu věc, která málem i mě rozbrečela... Jak to řekneme fanouškům? Je pravda, že chvíli to tajit můžeme, ale dřív nebo později to stejně budeme muset říct.. Nedokážu si představit ty i storky, ty videa a všechno co budou psát nebo říkat...

Pohled Vityy

Maty s Klárkou odešli a já jsem šel za Dejzrem, který seděl v obýváku. Sedl jsem si vedle něj a hlavu si položil na jeho rameno, ale on se zvedl a sedl si kousek dál. Nemohl jsem to vydržel a zeptal jsem se ho.

V: Ty už mě nemiluješ, že?

D: Hele nech toho nemám na to náladu...

V: Přemýšlíš nad Samem?

D: Jo! A už mě nech!

V: Měl jsi radši chodit s ním, když je tak super a já jsem jenom debil.

D: 🙄🙄🙄🙄


Odešel jsem do pokoje a zamčel jsem se... Byl jsem strašně smutný...Proč vždycky já jsem ten kdo nenajde lásku! Moon má nebo měl holku, Maty je s Klárkou, s Dejzrem by chtěla chodit každá holka snad a já? Já jsem navždy sám! Po asi 2 hodinách přišel domů Maty...

Pohled Matyho

Přišel jsem úplně zmoklí domů a byl jsem celkem zaražený, když jsem viděl a Dejzra.

M: Čau Dejre XD

D: Hmm čus...

M: Stalo se něco?

D: Se neptej mě ne?!

M: Ježiš tak sorry...

Potom co Dejzr řekl ať se neptám jeho, hned mi došlo, že se mezi jím a Vitoou něco stalo. No a tak jsem zamířil do Vitoova pokoje. Otevřel jsem dveře a ležel ubrečený Vitaa.

M: Vitoo?

V: Hmm? Co je? :(

M: Co se stalo?

V: Sám nevím, ale přijde mi, že se mnou už Dejzr nechce být...

M: No tak to je stejný jako já s Klárkou..

V: Jakto, co se stalo?

M: **Vysvětlil mu co se stalo**

V: Ježiši a co Samko?

M: Asi nepřežije...😭

V: Panebože!

M: Přijde mi, že se poslední dobou všechno jenom rozpadá...


Pozn. Autorky- 525 slov. Omlouvám se, že jsem dlouho nepsala příběhy, ale doufám že se vám tahle část aspoň trochu líbí.😁




MattrisaKde žijí příběhy. Začni objevovat