.......Mattema
V: Vážně?
K: AnoRozhodla jsem se, Mattema miluju, ale co když Vitaa mě víc? V tu chvíli vyšel z pokoje Mattem.
M: Kláry?
V: Jee ahoj Matty...
K: Ahoj Matty
M: Je to teda pravda? Miluješ mě?
K: eeeee..... Ano
M: Omgg já tebe takyA začali jsme se líbat.
V: Eeh nejste tu sami.
M+K: Jo promiň
K: Hele ale najdeš si někdy taky holku věř mi.
V: HmmPohled Vityy
Takže nic, skončilo to, snažil jsem přemýšlet kdo by se mnou chtěl chodit. Je to těžké myslel jsem že miluju Kláru, ale teď? Nějak mi připadá že je dobře že si vybrala Mattyho. Nějak cítím že už se mi tolik nelíbí... Nebo se jenom přemlouvám abych utišil ten smutek?
Šel jsem na pokoj a u dveří jsem se otočil a viděl jsem jak Klára s Mattym jdou na pokoj a přitom se drží za ruce.
Pohled Mattyho
Došli jsme do pokoje a lehli jsme si na postel. Koukl jsem na Klárku a povídám.
M: Kláry?
K: Ano?
M: Jsi si jistá že si Vitaa něco neudělá? Je celkem slabá povaha. Jestli začne mít deprese nebo hůř, začne se třeba řezat, budu z toho mít špatné svědomí.
K: To nevím jistě, ale doufám že ne.
M: DobřeChytl jsem ji za ruku a dal ji pusu. Začali jsme se líbat. Vážně ji miluju. Po dlouhé době povídání jsme usly.
Pohled Vityy
Seděl jsem na chodbě, už zase. Po chvíli jsem vstal a šel na čerství vzduch. Po asi 10 minutách jsem šel dovnitř a cestou jsem narazil na Dejzra.
V: Ahoj, co tady děláš?
D: Šel jsem tě hledat.
V: Aha.
D: Tak co Klárka?
V: Chodí s Mattym, jsou šťastní, přeju jim to a navíc si myslím že už se mi tolik nelíbí...
D: Aha a chceš nějak pomoct?
V: Nevím co se mnou je, cítím se divně, ale pomoct asi nepotřebuju.Dejzr se na mě koukl a....