Konečně spolu

286 14 7
                                    

Pohled Matyho

Klárka byla znovu šťastná a díky tomu i já. Byly jsme rádi, že se kluci stěhují sem k nám a hlavně, že Sam žije. Večer jsme se rozhodly, že si zahrajeme hru pravda nebo úkol, zase jako dřív. Kluci s tím nejprve nesouhlasily, ale když si uvědomily, že většinu jejich tajemství stejně známe bylo jim to jedno.

S: Tak ale jak rozhodneme kdo bude dávat otázky atd?

D: Mám nápad!

Dejzr to dořekl a rozeběhnul se do kuchyně a za chvíli už na Vituu letěla velká plastová láhev.

V: Auuu, hej!

D: Čekal jsem, že to chytíš XD.

V: Aha no XD.

M: Tak já točím jako první!

Zatočil jsem kolem a padlo to na Vituu.

M: Pravda nebo úkol?

V: Eeeh tak radši pravda.

Chvíli jsem přemýšlel co se ho zeptám, ale pak jsem řekl prostě jenom něco náhodnýho.

M: Kdyby tě Dejzr pozval na oběd šel by jsi s ním?

V: Samozřejmě.

Dořekl to a všichni jsme se začali smát, ale ne kvůli té odpovědi, ale protože ho Dejzr potom obejmul. Nebudu lhát vypadalo to vtipně, ale zároveň i roztomile.

Další kolo teda točil Vitaa. Padlo to na Klárku.

V: Pravda nebo úkol?

K: Pravdu asi radši.

V: Ok, chtěla by jsi někdy rodinu? 

K: Asi jo... Ještě nevím je na to brzo.

S: No to si piš, že je na to brzo!

D: Samuel obránce Klárky a nebo mám spíš říct obránce Klárky od Matyho😏?

Sam po Dejzrovy hodil flašku a řekl:

S: Ne ale fakt je ještě malá, jo? 

Když to dořekl koukl se na mě rozkazovacím pohledem.

M: No taaak Same snad mě znáš ne?

S: No právě.

V, D, K: 😂😂😂

Hráli jsme dál a pak to padlo na mě.

D: Pravda nebo úkol?

M: Úkol.

D: Zapni stream s námi.

M: Fajn.

Šel jsem si pro telefon a zapl jsem stream na instagramu a řekli jsme lidem ať se tak různě ptají na otázky. Vitaa s Dejzrem si sedly na sedačku a omylem byly vidět na kameře, takže samozřejmě začalo samé: Omg Vijzr, Oni spolu chodí?, Já to věděl/a, atd... Kluci se to snažili to nějak ukecat XD.

V: Cože? Neeee.... Nejsem gay voe

D: Jn zase toho nechte lidi.

Bohužel tím jak se začali oba dva smát, když se na sebe koukli si moc nepomohli, protože jim to fanoušci nevěřili a dál to řešili.

V: Hej chat fakt nás nechte, není to pravda a i kdyby byla tak vám do toho nic není.

Vitaa to dořekl a odešel do pokoje. Samozřejmě se Dejzr vydal hned za ním a já se Samem a s Klárkou jsme zůstali u streamu. Lidi se ptali na fakt hodně pitomí otázky, ale jednu tam někdo pořád spamoval a tak jsem se rozhodl to přečíst.

M: Proč tady pořád někdo spamuje otázku: Chcete být s Klárkou rodina?

S: Ježiši. Hej chat neřešte to jsou mladí.

M: Jsi skoro stejně starej jako já XD.

S: Ale i já mám času.

K: Mě by to nevadilo...

S: Ne! Ani náhodou XD.

M: Klid Same 😏😂

Po streamu jsme si šli už všichni lehnout, s Klárkou jsme šli pozdravit Vituu a Dejzra a když jsme vešli dovnitř tak ležel Vitaa na Dejzrové hrudi.

Lehli jsme si s Klárkou do postele a ještě chvíli jsme si povídali a já jsem se jí po chvíli musel zeptat jednu otázku.

M: Hele? Kláry?

K: Ano?

M: Jak jsi říkala to o tý rodině... Myslela jsi to vážně?

K: Asi jo....

M: Otočil jsem se na ni a obejmul jsem ji. Začali jsme se líbat a pak si to domyslete😏😏

Čauko Toustíci! Další kapitola je tu. Nevím co sem mám psát, takže jenom 609 slov a zatím ahooj!







MattrisaKde žijí příběhy. Začni objevovat