Je To Pravda?

502 18 2
                                    

Pohled Sama

Stoupl jsem si před Vituu a koukl jsem se na něj vražedným pohledem. On se koukl udiveně a já mu řekl:

S: Vitoo?
V: Ano? Proč jsi tak naštvaný?
S: Ty chodíš s Klarisou?
V: Co? N-ne...
S: Hmmm nevěřím ti.
V: Fakt ne přísahám. Proč si to myslíš?
S: Protože tě znám to zaprvé a pak je tu hodně věcí. Nemysli si že jsem neviděl jak na sebe s Klárkou koukáte, pak si s ní byl venku a jedna otázka. Proč jsi lhal Mattymu? On ti věřil!
V: Hhh no dobře líbí se mi, ale nechodíme spolu. Jo a to s tím Mattym... Já nevím prostě jsem se bál že mu to bude líto.
S: No tak to je super teď mu to bude i líto i ti přestane věřit. Tleskám ti Vitoo.
V: Ach joo máš pravdu. Udělal jsem chybu. Mám mu to jít říct?
S: Noooo...😅 Mattyho znám dlouho, byl by smutný další měsíc snad. Radši to zatím nech být, pokud s Klárkou ale začneš chodit, tak mu to hned řekneš, platí?
V: Platí

Tak jsme šli za ostatníma. Rozhodly jsme se že si zahrajeme flašku😏. (pozn. Autorky: Vím že je flaška v každým příběhu, ale prostě se mi to sem hodí😅)

S: Tak jdeme hrát?
K+D+V+M: OK
S: Tak začínám

Flaška padla na Klarisu. Neuvědomil jsem si to a řekl jsem blbej úkol.

S: Dej pusu tomu kdo se ti líbí, pokud se ti někdo líbí. 😏
K: Same! No fajn.....

Klárka se začala nahýbat na Vituu a pak mi to došlo. Vždyť to Matty neví!

S: Stop! Kašli na to to byl joke
K: Aha tak dík no
D: Ale někdo se jí líbí😏
K: Fakt díky Same🙄
S: Sorry🙄😂

Točilo se další kolo.

Pohled Vityy

Šli jsme na druhé kolo točila Klárka a já se přitom topil v jejich krásných očích. Padlo to na Mattyho.

K: Pravda nebo úkol?
M: Tak třeba pravda.
K: Kdo se ti líbí?

Matty zrudnul. Začal se koukat kolem sebe a asi po 5 minutách řekl že nikdo a odešel nahoru.

S: Kláro!
K: Co je?
S: Běž za ním!
K: Fajn no.

Po asi 10 minutách co jsme nic neslyšely (asi se bály promluvit) jsem řekl že se tam půjdu podívat.

D+S: Ok

Tak jsem šel přišel jsem a Matty byl úplně jako mrtvola. Seděl tam a smutněl. Řekl že chce být chvíli sám a tak jsme šli pryč a on si zamcel dveře. S Klárkou jsme na sebe koukly. Já se na ni usmál a ona na mě taky. Ona řekla že si potřebuje promluvit a tak jsme šli do druhého pokoje.

K: Popravdě Vitoo, trochu se mi líbíš
V: Vážně? 😮
K: Asi jo
V: Omgg

Oba dva jsme se začervenali a začali se líbat. Vše bylo super, když ale najednou se otevřely dveře a v nich byl ubrečeny Matty.

Pokračování příště

MattrisaKde žijí příběhy. Začni objevovat