....se hádají!
V: Eeeh... Jop jojo hadame se...
M: Vážně? 🤔
V: Eeeh jo.Nemůžu jim říct že miluju Dejzra. Smáli by se mi. 😪
Když jsme šli spát tak jsem šel už normálně za Samem. Lehl jsem si do postele a Sam se začal ptát.
S: Spíš?
V: Ne, ale to je u mě normální od té nehody...
S: Vitoo, řekni mi co se tam stalo.
V: Prostě jsem blbě zabrzdil.
S: Vitoo, znám tě. Co ti Dejzr řekl?
V: Hhhh řeknu ti to, ale jestli se to dozví někdo jiný tak ti nikdy nic už neřeknu.
S: Jo dobře věř mi.
V: Dejzr je gay a líbím se mu.
S: Áha a ty nejsi takže si se lekl?
V: Eeeh.... Nooo...
S: Takže ty jsi taky?
V: Asi jo....
S: Aha.
V: Jsem blb vím.
S: Nejsi pohoda.Ráno jsme vstali a zjistili jsme že Matty a Klarisa jeli za Dejzrem do nemocnice.
Pohled Mattyho
Dojeli jsme do nemocnice Dejzr pokoj 69😂. Vešli jsme dovnitř.
K: Chudák.
M: Jono, hele tamhle je kytka!
K: Nojo!
M: Že by měl přítelkyni?
K: Asi jo.Šli jsme domů
Pohled Vityy
Doma jsme na ně už čekali. Matty přišel se slovy které mě rozbrečeli.
M: Věděli jste že má Dejzr holku?
V+S: Coo????Odešel jsem nahoru do pokoje.
Pohled Sama
Proč by mi Vitaa lhal o něčem takovém? No nevim. Radši jsem se zeptal.
M: Co mu je?
S: No nic.. Proč si myslíte, že má holku?
M: Měl v nemocnici růži.
S: Áha.Rozhodl jsem se že půjdu za Vitoou. Ostatní souhlasily, I když nechápali proč.
S: Ťuk ťuk😂
V: Co je?
S: Vitoo?
V: Ne.
S: Ani si neslyšel otázku.
V: Ani ji slyšet nechci...
S: Ale vyslechni mě.
V: Ne prostě jsem zmatený, takže mě nech se nad tím zamyslet.
S: No já ale...
V: Same prosím.Vitaa asi neví že si to Matty s Klárkou mysli kvůli té růži, myslím si, že ji tam dal Vitaa. Ale najednu stranu. Nenapadlo by ho to kdyby ji tam dal? Hmmm. Popravdě jsem teď stejně zmatený jako on.
Pohled Vityy
Šel jsem do nemocnice, zase. Přišel jsem tam a Dejzr stále ještě ležel v bezvědomí. Koukl jsem se k oknu a kytka tam už nebyla. Asi ji odebrali hned po tom co mi řekli. Pochybuju že by jí tady nechali ještě do doby kdy tady byl Matty. Sedl jsem si na postel a přišel za mnou doktor.
Dr: Nevíme to jistě, ale možná je v kómatu.
V: Aha....Věděl jsem, že tím chce pan doktor říct že je to s Dejzrem špatný. Rozhodl jsem se chodit za ním každý den ráno a říkat mu moje vzpomínky na naše zážitky. Asi mě neslyší, ale říkat to vedle něj mě dělá trochu šťastným, dokud si vždycky neuvědomím, že tam leží skoro mrtví...
Pamatuješ jak jsme jeli za Samem na Slovensko? Jak nám ukradl YouTube buttony? Nebo jak jsme četli gay fanfikce😂. Do dnes nádherně vzpomínám na výlet do Ostravy, jak jsme plnily úkoly podle fanoušků. Moc jsme si to užili. Celý život jsem tě měl za jen nějakého dalšího kamaráda a teď když tu sedím bych to nejradši vrátil.
Vzpomněl jsem si na tu havárii v autě. Pak jsem se koukl na Dejzra, zvedl jsem se a odešel. U dveří jsem mu řekl: Drž se kámo. A zavřel jsem dveře.
Přišel jsem domů.
S: Sakra Vitoo!
V: Ano?
S: Ty jsi nějak v pohodě ne?
V: Byl jsem v nemocnici...
S: Jenom ti potřebuju něco říct.Vyslechl jsem ho.
S: Matty si myslí že má Dejzr holku kvůli nějaké růži co byla u okna prý. Nedal si ji tam ty?
Začal jsem se usmívat. Takže on nemá holku! Jooooo!
Ani jsem neodpověděl a rozběhl jsem se k autu. Cestou jsem koupil novou květinu a vyrazil znovu do nemocnice. Přijel jsem a málem jsem se chtěl zabít. Dejzrův měřič srdce začal být čím dál menší a menší...