*Cringowata 16+ część.// Nie popieram picia alkoholu czy uprawiania seksu przed 18-stką, ale dzieciaki i tak to robią (it is what it is), a jeśli masz ból dupy że o tym piszę..Sayonara~ :) <3
Koniec końców podstawiłam do nich iść..A raczej nie miałam wyboru, bo Mina i Jirou mi wbiły do pokoju i błagały mnie żebym przyszła. Mina oczywiście chciała mi przygotować ciuchy. Kiedy mówiłam że przesadza, groziła mi kwasem... WIĘC NIE MIAŁAM JEBANEGO WYBORU.
Dziewczyna mi wybrała mini, czarną spódniczkę, czarny crop-top z napisem, podkolanówki i buty na obcasie (pomimo iż jesteśmy w domu).
Sama dziewczyna ubrała się jak kula disco, ale stylowo. Mam na myśli to że tak świeci, że by mogła kogoś oślepić.
-A Katsuki przyjdzie?-Zapytałam związując włosy.
-Coś ty. Kirishima próbował go przekonać, ale na nic.
-Może to i lepiej.-Dziewczyna spojrzała się na mnie pytająco.-Nie będzie mnie niańczył.
Kiedy zeszłyśmy na dół, podeszłyśmy do Sero, który chyba przygotowywał napoje z Kirishimą.
-Hej chłopaki.-Powiedziałam podpierając się na Kirishimie.-Co my tu mamy?
-Oh wow! ¿Qué tenemos aquí? (tł. 'Co my tutaj mamy?')-Zaczął mówił Sero, na co się zaśmiałam.-Ustedes dos se ven preciosos (tł. 'Wy dwie wyglądacie bosko!')
-Gościu...JAPOŃSKI.-Powiedziała Mina, a ja jej przetłumaczyłam co czarnowłosy powiedział.-Aww! Gracias hermano!! (tł. Dzięki 'bro'... Na Polskie głupio brzmi jak by powiedziała 'Dzięki ziomku')
-Aha, czyli teraz wszyscy gadamy po Hiszpańsku?-Powiedział załamany Kirishima.
Denki do mnie podszedł i objął mnie ramieniem.
-Sí! ¡Hola!..mamacita~. (tł. No! Witam!..mamusiu~. I hate when POLISH :'))-To drugie mówił puszczając do mnie oczko.
-...Chyba na urodziny poproszę słownik.-Powiedział Kirishima łapiąc się za głowę i dalej zajmował się napojami.
-A moje przepraszam, za zachowanie się jak na okresie, Pikachu?-Zapytałam patrząc się na chłopaka.
On się zaśmiał.
-No tak. Wybacz, piękna. Doceniam to że pomogłaś naszej Minie.
-Niech ci będzie.-Mówiłam przewracając oczami.-W ogóle kto będzie?-Zapytałam rozglądając się.
-Erm..Wszyscy oprócz Kody, Bakugou i Iidy.-Powiedział Denki, licząc na placach.
-A idę to akurat musieliśmy zamknąć w jego pokoju.-Wytłumaczył Sero.
-CO? CZEMU?
-Gadał nam o zasadach.-Tłumaczyła Mina.
-W dodatku chciał zgłosić Aizawie, że mamy alkohol.-Dodał Kirishima.
-Momo pomogła nam go zamknąć.-Mówił Sero z uśmiechem.
-MOMO?
-MHM!-Obok mnie pojawiła się czarnowłosa dziewczyna.-Czemu to dla ciebie takie szokujące? Mam prawdo chcieć się trochę rozluźnić.-Mówiła biorąc szota czystej.
No, no! Tej strony Momo jeszcze nie widziałam. Podoba mi sie!
-Ej! Gramy w beer ponga?-Zaproponowała Uraraka.
-Pomogę ci z kubkami!-Powiedziałam biorąc czerwone kubki z blatu.
-Kiri! Podaj mi piwa z lodówki.-Powiedziała Mina.
CZYTASZ
Electric Love- Denki Kaminari x OC
FanficKuzynka Bakugou wraca do Tokyo i dołącza do klasy 1A. Czy jej życie będzie dalej ciemne i ponure? Dziewczyna pozna wiele wspaniałych ludzi, którzy ją nauczą jak kochać i czym jest prawdziwa przyjaźń. Jednak to nie będzie takie łatwe!