E P I S O D E T H R E E
PART THREE
MASTER OF UNLOCKING
Wchodząc do mojego mieszkania zastajemy Lorien, która wyleguje się na kanapie przed telewizorem, a wokół niej leży kilka porozrzucanych przekąsek. Reszta od razu się z nią wita, lecz ona nie zwraca na nich uwagi. Szybko wyjaśniam im, że moja siostra nie jest dziś w najlepszym stanie, ponieważ od dwóch dni jest skłócona ze swoją dziewczyną. Moi przyjaciele rozumieją powagę sytuacji i zostawiają brunetkę w spokoju.
Przenosimy się do kuchni, w której szybko odnajduje potrzebne mi przedmioty oprócz proszku do pieczenia. Na szczęście jego zamiennikiem może być zwykła farba, po którą pędzę do pokoju i zaraz jestem z powrotem. Wlewam wodę do miski a następnie kładę ją na stole. Reszta, która cierpliwie czeka na pokaz moich czarów wpatruje się w plastikowe naczynie a następnie znów patrzą na mnie.
Wciskam nibieską farbę do wody, która mentnieje i powoli zmienia kolor. Zaczynanają pokazywać się runy, co oznacza, że zaklęcie zaczyna działać. Zamykam oczy i biorę kilka głębokich wdechów.— Pokaż nam na tak. — Dotykam miskę i czuje jak znajdująca się w niej woda robi się gorocą i zaczyna ruszać się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a farba w środku naczynia wiruję i tańczy tak jak każe jej magiczny prąd. — Pokaż nam na nie. — Mówię a woda nieruchomieje na sekundę, po czym znów zaczyna się obracać lecz w odwrotną stronę.
— Super, świetny pokaz wirującej wody! — Larry zaczyna klaszcze w dłonie.
— Nie myśl, że to już koniec. Dopiero co ją zaczarowałam, więc będzie odpowiadać na nasze pytania. Gdy woda w garnku zacznie mieszać się w prawa stronę to znaczy, że odpowiedź brzmi "tak". Gdy będzie mieszać się w przeciwną stronę to oznacza "nie".
— Czy nazywam się Larry Johnson? — Zaczarowana woda kręci się w stronę, która odpowiada "tak". Czyli zaklęcie działa doskonale. — No co? — Pyta Larry widząc nasz wzrok, który wygląda jakbyśmy patrzyli się na debila. — Tylko sprawdzałem.
CZYTASZ
❝ 𝚆𝙴 𝙶𝙴𝚃 𝙲𝚁𝙰𝚉𝚈 𝚃𝙾𝙶𝙴𝚃𝙷𝙴𝚁 ❞ -𝙎𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙁𝙖𝙘𝙚
FanfictionW życiu 𝙲𝚕𝚊𝚒𝚛𝚎 𝙺𝚊𝚜𝚙𝚋𝚛𝚊𝚔-𝚁𝚘𝚜𝚎𝚗𝚋𝚎𝚛𝚐 pokręciło się jeszcze bardziej, gdy do apartamentów Adisona wprowadza się 𝚂𝚊𝚕 𝙵𝚒𝚜𝚑𝚎𝚛. Zaraz po tym w budynku jak i wokół nastolatków zaczynają dziać się dziwne zjawiska, a oni sami cz...