E P I S O D E T W O
PART THREE
HAUNTED SCHOOL
Wchodząc do szkoły od razu załącza mi się leniwe ziewnięcie. Zaraz po tym lekko się przeciągam, a po moim kręgosłupie przechodzi dziwny ból kości. Starzeje się jak nic. Mj idąca obok mnie rozgrzewa swoje dłonie o plastikowy kubeczek z ciepłą herbatą, którą kupiliśmy sobie na wagarach, z których właśnie wracałyśmy. W ostatnim czasie coraz częściej opuszczamy lekcje bez konkretnego powodu. Nie wiem, czy powinnam się o to martwić, czy może to olać. W końcu to kilka opuszczonych godzin, nic wielkiego.
Plotki w tej szkole szybko się roznoszą. Więc na drugi dzień po pamiętnej wojnie na kamienie z gangiem Byers'a i Travisem, cała szkoła huczała na ten temat. I właśnie wtedy wszyscy, którzy kiedykolwiek nazywali nas "dziwakami" już tak o nas nie myśleli, a gratulowali i dziękowali, że to właśnie nam udało się rozbić znienawidzony przez wszystkich gang braci. I w końcu wszystkie te pogardliwe spojrzenia, uśmieszki i szepty zwrócone ku mnie zniknęły. A ja mogłam odetchnąć. W końcu nie byłam uważna, za Claire tę dziwną podpalaczkę nawalającą się z Phelpsem. A Claire dziewczynę, z którą lepiej nie zadzierać. Pierwszy raz w życiu czułam się tak...potężnie? Jakbym mogła wszystko.Nagle przed nami wybiega jakaś postać, która omal nie uderzyła nas otwierającymi drzwiami. Rozgląda się i cała trzęsie. Nie wiem co ją tak bardzo przestraszyło ale musiało to być coś poważnego, coś bardziej przerażającego niż pająk. Może szczur? Nie dziwiła bym się jakby jakieś tu biegały.
— Co jest June? — Pyta March podchodząc do dziewczyny, o równie karmelowych włosach jak jej. No tak, June Rosmery Hamilton — jedna z (jak na nich mówiłam) miesięcy.
Czemu miesięcy? Cóż państwo Hamilton to nie wiem czy coś ćpali, czy ich dzieci to żart bo każde z piątki rodzeństwa nosi imię odpowiadające miesiącowi, w którym się urodzili. MJ nienawidzi ich za to. Nienawidzi swojego imionia oraz miesiąca, w którym się urodziła. Dlatego woli, gdy inny mówią do niej MJ, a nie March.
CZYTASZ
❝ 𝚆𝙴 𝙶𝙴𝚃 𝙲𝚁𝙰𝚉𝚈 𝚃𝙾𝙶𝙴𝚃𝙷𝙴𝚁 ❞ -𝙎𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙁𝙖𝙘𝙚
FanfictionW życiu 𝙲𝚕𝚊𝚒𝚛𝚎 𝙺𝚊𝚜𝚙𝚋𝚛𝚊𝚔-𝚁𝚘𝚜𝚎𝚗𝚋𝚎𝚛𝚐 pokręciło się jeszcze bardziej, gdy do apartamentów Adisona wprowadza się 𝚂𝚊𝚕 𝙵𝚒𝚜𝚑𝚎𝚛. Zaraz po tym w budynku jak i wokół nastolatków zaczynają dziać się dziwne zjawiska, a oni sami cz...