E P I S O D E T H R E E
PART TWO
GOAT MEAT?
Jak zawsze na szkolnej stołówce było głośno, tłoczno i duszno. Te czynniki mocno oddziaływały na mnie będącej na lekkim kacu po wczorajszym ciekawym wieczoru zakrapianym kilkoma winami za dużo. Miałam już siedemnaście lat, a siedemnastolatkowie zawsze znajdą byle jaką okazję do napicia się alkoholu jakby świętowali coś bardzo ważnego. Wczorajszego dnia nie było żadnego święta, nikt z nas nie obchodził urodzin ani nie dostał pozytywnej oceny. Czyli nie było okazji do świętowania, lecz Larry stwierdził, że moje przyznanie się do bycia czarownicą jest świetnym powodem do napicia się. Wszyscy się zgodzili - bo miała to być tylko jedna butelka ewentualnie dwie. No ale cóż, dwie butelki nagle zmieniły się w pięć i nikt nawet nie zauważył kiedy to się stało. No i tym oto sposobem muszę męczyć się z uciążliwym bólem głowy, lekkim zmęczeniem oraz niezłą pustynią w ustach. Do tego będąc w szkole. Gorszej tortury nie można było świadomie na siebie sprowadzić. Nie miałam pojęcia jakim cudem udało mi się rano zwlec z łóżka, a następnie ogarnąć do szkoły. Ale najbardziej zastanawiałam się nad tym co ja tu kurna robię, i czemu nie zostałam w domu? Co ze mną jest nie tak? Okej, na to pytanie jest wiele odpowiedzi.
Zgniatam plastikową butelkę i wrzucam ją do kosza - to była moja czwarta woda dzisiejszego dnia i w dodatku wydałam na nią jedyne pieniądze, które miałam przy sobie.
Zauważam resztę przy naszym ulubionym stoliku więc ruszam w ich stronę i siadam przy stole trochę zbyt gwałtownie uderzając czołem w stół co powoduje jeszcze większy ból głowy. Ten dzień jest totalnie do bani, i jestem ciekawa co jeszcze złego ma zamiar się dziś wydarzyć.- Z czego oni się tak chichrają? - Nieco unoszę głowę i masuje pulsujące skronie po obu stronach głowy. Gwar rozmów oraz ciągły śmiech MJ sprawiają, że jeszcze bardziej cierpię z powodu bólu, i mam ochotę rozwalić sobie czaszkę o najbliższą ścianę.
CZYTASZ
❝ 𝚆𝙴 𝙶𝙴𝚃 𝙲𝚁𝙰𝚉𝚈 𝚃𝙾𝙶𝙴𝚃𝙷𝙴𝚁 ❞ -𝙎𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙁𝙖𝙘𝙚
FanfictionW życiu 𝙲𝚕𝚊𝚒𝚛𝚎 𝙺𝚊𝚜𝚙𝚋𝚛𝚊𝚔-𝚁𝚘𝚜𝚎𝚗𝚋𝚎𝚛𝚐 pokręciło się jeszcze bardziej, gdy do apartamentów Adisona wprowadza się 𝚂𝚊𝚕 𝙵𝚒𝚜𝚑𝚎𝚛. Zaraz po tym w budynku jak i wokół nastolatków zaczynają dziać się dziwne zjawiska, a oni sami cz...