E P I S O D E O N E
PART THREE
CLASS FIGHT
Skończyły się wakacje, a wraz z nimi powrócił znienawidzony przez wszystkiedzieciaki rok szkolny. A najgorsze jest to, że budynek mojej szkoły wciąż stał, i na razie nie wyglądało, jakby miał runąć w gruzach.
Pierwszy dzień nowego roku szkolnego rozpoczęłam spóźniając się na autobus, przez co byłam zmuszona zasuwać pół miasta na deskorolce, która była moim jedynym transportem. Do tego wszystkiego na lekko słonecznym niebie zawitały ciemne chmury przynoszące dla naszego miasteczka niespodziankę w postaci deszczu.
Cóż, życie lubiło rzucać mi kłody pod nogi, i bezczelnie śmiać mi się w twarz z moich upadków i niepowodzeń.
Do szkoły wlazłam cała przemoczona, i z każdym krokiem zostawiałam mokre i brudne ślady. Przechodząc przez korytarz wtopiłam się w tłum głośnych dzieciaków żywo dyskutujących o minionych wakacjach i ich przygodach. Nawet nie zwracałam na nich uwagi - nie interesują mnie, a ja nie powinnam interesować ich. Mimo, że nie znałam znacznej większości uczniów, to ja byłam kojarzona i znana w całej szkole przez moją przeszłość. Nawet imiona i nazwiska szkolnych "gwiazd" nie były tak rozpoznawalne jak moje. Słysząc "Kaspbrak" od razu myślą: "To ta podpalaczka". Ludzie potrafią również kojarzyć moje nazwisko ze zbyt często słyszanych słów: "Phelps, Kaspbrak, do dyrektora!".
Dziwne spojrzenia uczniów w moją stronę zaczynały mnie stopniowo denerwować, ale postanowiłam mieć je gdzieś.
Dotarłam pod odpowiedni rząd wiekowych szafek - jedna z nich należała do mnie. Oparłam deskę tuż obok moich nóg, aby mieć wolne ręce w starciu z przestarzałym zamkiem.
CZYTASZ
❝ 𝚆𝙴 𝙶𝙴𝚃 𝙲𝚁𝙰𝚉𝚈 𝚃𝙾𝙶𝙴𝚃𝙷𝙴𝚁 ❞ -𝙎𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙁𝙖𝙘𝙚
FanfictionW życiu 𝙲𝚕𝚊𝚒𝚛𝚎 𝙺𝚊𝚜𝚙𝚋𝚛𝚊𝚔-𝚁𝚘𝚜𝚎𝚗𝚋𝚎𝚛𝚐 pokręciło się jeszcze bardziej, gdy do apartamentów Adisona wprowadza się 𝚂𝚊𝚕 𝙵𝚒𝚜𝚑𝚎𝚛. Zaraz po tym w budynku jak i wokół nastolatków zaczynają dziać się dziwne zjawiska, a oni sami cz...