EPISODE ONE , PART ONE
NEW NEIGHBORS, NEW MYSTERYLetniego, lezc deszczowego dnia budzi mnie irytujący dźwięk nawołujący moje imię. Nie odrywając twarzy od poduszki wyciągam rękę do szafki obok łóżka i chwytam urządzenie, które odtwarza ten sam dźwięk. Podciągam się na łokciach by oderwać twarz od poduszki i przybliżam walkie-talkie do niej. Przytrzymuje kciukiem jeden z przycisków, a następnie warczę do urządzenia:
— Czego? — Nieco groźny, lecz przede wszystkim zaspany głos przebija się przez walkie-talkie do mojego przyjaciela znajdującego się po drugiej stronie.
— Chodź do piwnicy. To ważne! — Głos Larry'ego od razu mi odpowiada, a ja wypuszczam przeciągliwe ziewnięcie.
— No nie wiem.. — Przecieram dłonią bladą twarz by pozbyć się z niej uczucia ospałości, które kusi mnie do ponownego wtulenia jej w poduszkę i zaśnięcia.
— Potrzebujemy cię. — Odpowiada, a jego wiecznie zanurzony ton głosu jest prawie błagalny. W tamten chwili mój wciąż zaspany mózg nawet nie wychwycił, że mój kumpel powiedział "PotrzebujeMY".
— Dobra, dobra — Wzdycham, a moja dłoń wznów przeciera twarz, a następnie jedno z oczu, których powieki wciąż lepią się od snu. - Już idę.
Odkładam walkie-talkie na swoje miejsce, a następnie odrzucam z siebie kołdrę w kolorowe wzory. Siadam na skraju łóżka, a moje bose stopy dotykają ciepłej oraz nieco szorstkiej wykładziny.
— Cześć dziadziu — Witam się z dziadkiem, którego czarno-biała fotografia uśmiecha się z ramki stojącej na szafce obok łóżka. Pradziadka nie było już z nami od roku. Bardzo ciężkiego roku, który zmiótł mnie z życia do łóżka, w którym przeleżałam całe dnie i noce. Nie potrafiłam się z niego zwlec, nie kiedy wiedziałam, że jak z niego wyjdę to nigdzie go nie zastanę. Zawsze szukałam go wzrokiem gdy wychodziłam z pokoju nie mogłam go zobaczyć, ale czułam wspomnienia z nim związane, które bolały bardziej niż pozostawiona przez niego pustka. Każdy kąt mieszkania za bardzo przypominał mi o stracie.
CZYTASZ
❝ 𝚆𝙴 𝙶𝙴𝚃 𝙲𝚁𝙰𝚉𝚈 𝚃𝙾𝙶𝙴𝚃𝙷𝙴𝚁 ❞ -𝙎𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙁𝙖𝙘𝙚
FanfictionW życiu 𝙲𝚕𝚊𝚒𝚛𝚎 𝙺𝚊𝚜𝚙𝚋𝚛𝚊𝚔-𝚁𝚘𝚜𝚎𝚗𝚋𝚎𝚛𝚐 pokręciło się jeszcze bardziej, gdy do apartamentów Adisona wprowadza się 𝚂𝚊𝚕 𝙵𝚒𝚜𝚑𝚎𝚛. Zaraz po tym w budynku jak i wokół nastolatków zaczynają dziać się dziwne zjawiska, a oni sami cz...