V: Kim Jennie'nin güncesi

2.1K 403 205
                                    

Emilie Pandolfi- Once upon a december

15.12.2019,
Uzun zamandır bu defteri açmıyordum ama biraz heyecanlıyım, Yönetmen Park sonunda opera binası için izin alabildi, haftaya provalara başlıyoruz. Christine'i benim oynayacağımı ama formalite olarak ufak bir seçmeler düzenleyeceğini söyledi, galiba kızı da rolü istiyormuş. Umarım iyi anlaşırız.

Bu gün evlerine gittiğimde Rosé ile tanıştım ama benden pek hoşlanmamış gibi hissediyorum, belki yalnız gittiğim için bana öyle gelmiştir. Taehyung benimle gelseydi muhtemelen Rosé'nin benden hoşlanıp hoşlanmadığını söylerdi, o insanları çözmekte benden daha iyi.

Ama Yönetmen Park'tan biraz çekiniyor bu yüzden gelmek istemedi.

22.12.2019,
Bu gün biraz keyifsiz hissediyorum. Dört gün önce provalara başladık hala birkaç oyuncu eksikliğimiz var, daha her şeyin başındayken bu kadar keyifsiz olmam normal mi? Bütün heyecanım çekilmiş gibi hissediyorum.

Madame Chatillon ilk başrolünde böyle duygu değişiklikleri yaşayabileceğimi söyledi ama bu beni rahatlatmıyor. Taehyung'la konuşmayı denedim ama babama işlerinde yardım ediyor sürekli, hayatımda bu kadar yalnız hissettiğimi hatırlamıyorum.

24.12.2019,
Bu gün hayatımın en güzel Noel hediyesini aldım, Taehyung kadroya girdi! Her zaman onu bir şeyler karalarken görüyordum meğersem Operadaki Hayaleti tekrar düzenliyormuş.

Yönetmen Park Erik'in anlatımını o kadar beğendi ki Taehyung'un hissederek yazdığı gibi oynamasını da istedi. Ama korktuğum şey, Taehyung biraz utangaçtır ve nasıl arkadaş olunacağını pek bilmez.

Eğer rahat hissetmezse bırakmak isteyeceğinden korkuyorum o zaman tamamen yalnız kalırım.

15.02.2020,
Uzun zaman oldu galiba, provalar o kadar yoğun ki kilisedye bile çoğu haftasonu gidemiyorum. Bu gün bir şeylerden bahsetmek istiyorum.

Öncelikle ilk izlenimim kesinlikle doğruymuş, Rosé benden nefret ediyor. Rolünü çaldığımı düşünüyor.

İkinci olarak bir kez daha haklı çıktım, Taehyung bırakmak istiyor rahat hissetmiyormuş.

Bir ay kadar önce Rosé'nin çıkarttığını düşündüğüm bir söylenti çıktı, Taehyung ve Yönetmen Park'ın birlikte olduğuyla ilgili, Taehyung'a sordum öyle bir şey yok dedi.

Taehyung bana yalan söylemez. Ama oyuncular Taehyung'a yaklaşmaktan çekiniyor bu yüzden ve dolayısıyla kendini yalnız hissediyor. Bunu doğrudan bana söylemedi tabii ki ama ben bilirim onun ne zaman nasıl hissettiğini...

Asıl korktuğum bu dedikodular operadan çıkarsa hatta babamın kulağına giderse olacaklar, belediye başkanının oğlunun onların değimiyle ibne olması sansasyon yaratırdı ve bu babamın hoşuna gitmezdi, babam ise hoşuna gitmeyen şeyleri ortalıktan kaldırmaya bayıldığı için korkuyorum.

Ama bütün bunların yanı sıra iyi giden bir şeyler var, Jaehyun.

Onun hakkında ne hissettiğimi bilmiyorum. Rosé ile çocukluk arkadaşı olduklarını duydum ama Rosé gibi beni görmezden gelmiyor, benimle sohbet ediyor ve galiba benden hoşlanıyor.

Bazen gecelere kadar opera binasında prova yapmamız gerekiyor, ben odama çıkıp dua ettikten sonra odama gelip bana şarkı söylüyor, tabii yüzünü görmüyorum Taehyung'un maskesini takıyor ve karanlıkta gizleniyor ama onun Jaehyun olduğunu biliyorum. En azından öyle hissediyorum.

02.04.2020,
Muhtemelen geri döndüğümde yazacak vaktim olmaz bu yüzden evden çıkmadan önce bir şeyler karalamak istiyorum, birkaç aydır Jaehyun'la görüşüyoruz galiba ama kimseye bir şey söylemedik. İkimiz de Rosé'nin tepkisinden korkuyoruz. Ama bir yandan Taehyung'dan bir şeyler saklamak da içime sinmiyor.

Taehyung...

Onun cephesinde işler gittikçe kötüleşiyor, opera salonunda neredeyse kimseyle konuşmuyor kimseyi dinlemiyor, birkaç ay önce yalvarıp gitmemesi için ikna ettiğimden beri bunu sadece iş olarak görüyor gibi duruyor.

Söylentilerse daha kötü bir hal aldı, bana kalırsa babamın öğrenmesi an meselesi ama babamın Taehyung'u savunacağına inanmaktan başka çarem yok. Şimdi gitmeliyim, Jaehyun'la buluşacağız.

04.04.2020,
Kendimde yazacak gücü bulduğum ilk anda kalemimi ve günlüğü elime aldım. Nerden başlayacağım veya ne anlatacağım hakkında pek bir fikrim yok.

Jaehyun'la son gittiğimiz yemekten alayım o zaman; normaldi her şey beni sevdiğini söyledi, sonra yemek yediğimiz otelin barına geçtik. Normalde çok fazla içen biri değildim ama o gece öyle oldu işte, ikimiz de kendimizi kaybettik ya da ben öyle sanıyordum.

Jaehyun'la birlikte olduk, bu benim için ilk değildi onun için de olmadığı belliydi ikimiz için de sorun yoktu çünkü birbirimizi seviyorduk, seviyorduk değil mi?

Ertesi gün birlikte opera binasına gittik, ikimizin de artık Rosé'yle konuşmaya ve aramızdaki nefreti son vermeye hazır olduğunu düşünüyordum. Ama ne varmış biliyor musun, Rosé başından beri her şeyi biliyormuş.

Ve ben bunu Rosé'nin elindeki o geceden çekilen otel fotoğraflarıyla öğrendim, beni rolü bırakmam için terk ederken.

Başka şansım yoktu, rolü bırakmak zorundaydım. Taehyung'un bir şey yapmasından korkarken benim uygunsuz fotoğraflarımın yayınlanması demek, babamın kalp krizi geçirmesine bile yok açabilirdi, Taehyung sinir krizi geçirip Jaehyun'la kavga edebilirdi, ben de kabul ettim.

Ancak ben daha Yönetmen Park'la konuşamadan Jaehyun gözümü önünde bütün fotoğrafları yok etti, özür diledi, Rosé'nin böyle bir şey yapmasına izin verdiği için milyon kere özür diledi ama hatırladıkça beni üzen tek şey, o kadar utandım ki yaşadıklarımdan bunların hiçbirini kardeşime anlatamadım, bana hangi gözle bakar, benim hakkımda ne düşünür o kadar korktum ki, omuzunda hıçkıra hıçkıra ağlamak istediğimde bile Taehyung'un yüzüne güldüm.  

18.04.2020,
Korkuyorum, evet bu his tamamen bu, korkuyorum. Jaehyun geceleri operadaki soyunma odama gelip şarkı söylemeye devam ediyordu, buna artık devam etmemesini söyledim benden uzak durmasını, ama durmadı gelmeye devam etti ben de prova arasında yüz yüze konuşmaya başladım, tekrar özür diledi yaptıkları için ve benden uzak durduğunu söyledi.

Sonra fark ettim, her gece gelip bana şarkı söyleyip siyah kurdeleli bir adet kırmızı gül bırakan bu maskeli silüeti daha net incelemeye başladım, omuzları kesinlikle Jaehyun'unkinden daha dardı ve daha uzundu.

Kendinin Erik olduğunu iddia ediyordu, Taehyung'un sahte olduğunu gerçek Erik'in kendisi olduğunu söyledi, bütün bunları Taehyung'a anlatmam gerekiyor değil mi?

Jaehyun sandığım için bu zamana kadar rahattım fakat geceleri duvarlardan geçen bir hayalet odama geliyor ve ben onun kim olduğunu bilmiyorum.

Bir kere Taehyung'a anlatmayı denedim, fakat büyük kıyamet koptu; Yönetmen Park'la olan dedikoduları babam duydu. Taehyung'u yanımdan götürüp çalışma odasına girdiler saatlerce bekledim, içeride ne konuşuyorlardı hiçbir fikrim yoktu ve korktuğum başıma geliyordu fakat çıktıklarında her şey normaldi. Taehyung dedikodulara inanmadığı için babama teşekkür etti ben de hayalet konusunu bu şekilde kapattım.

11.06.2020,
Şarkıların sözlerini değiştirmeye başladı, artık benden ne kadar nefret ettiğiyle ilgili şarkılar söylüyor, getirdiği güllerin en dikenli olanlarını seçtiği çünkü elime battığı zaman hoşuna gittiğini anlatan şarkılar söylüyor, ama hiç normal bir şekilde konuşmuyor.

Dün ona tekrar beni rahat bırakmasını söyledim ama çok sinirlendi, bağırmaya başladı. Şu günlerde bu kadar stresli şeyler yaşamak istemiyorum çünkü annemin doğum günü yaklaşıyor, sadece dua etmek istiyorum ama hayalet beni korkutuyor.

18.06.2020,
Bu gün annemin doğum günü, provalardan önce Taehyung ve babamla mezarlığa gittik, Rosé bile bu gün benimle daha az uğraşıyordu.

Madame Chatillon beni akşam üzeri çay içmeye evine davet etti ama gidecek durumda olduğumu sanmıyorum, yine hayalet odama geldi çünkü.

Bu gün, annemin doğum gününde çocukların partilerinde söylenen iyi ki doğdun şarkısını söyledi. Moralimi bozan bu değildi, şarkıyı iyi ki doğdun, iyi ki doğdun, iyi ki doğdun Jennie diye bitirmesiydi.

Ölmek istemiyorum.

Operadaki Hayalet || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin